Mp3 indirme programı MediaDrug Tıkla indir

Geri Dön   Wardom.Org > Off-Topic > Genel

Wardom.Org

-

1100 küfür hattı

-

Off-Topic - Genel

 
Eski11-07-2006, 14:41   #1
henry_99
 
1100 küfür hattı - henry_99
1100 küfür hattı

1100 küfür hattı diye bişi var mı eğer varsa biri yardımcı olsun arıcam da herkes var diyor bazıları yalan diyor biri beni aydınlatsın
 

Eski11-07-2006, 14:46   #2
alpertunga.
 
1100 küfür hattı - alpertunga.

ara eğer biri sövmeye başlarsa var demektir
 

Eski11-07-2006, 14:50   #3
kobra44
 
1100 küfür hattı - kobra44

SENDE YANİ ARA VARMI YOKMU ÖĞREN :d:d:d:d:d
 

Eski11-07-2006, 14:51   #4
DepReSiF
 
1100 küfür hattı - DepReSiF

Küfür mü yemek istiyorsun ? nabıcaksın küfür hattını yaw

eger küfür istiyorsan beni ara ben küfür ederim
 

Eski11-07-2006, 14:53   #5
henry_99
 
1100 küfür hattı - henry_99

Yaw EĞlencelİ OluyormuŞ Bu Arada Ben 1100Ü Aradim KÜfrettİm O Da Bana KÜfrettİ Ama Burasi İtfaye Dedİ HİÇ KontÖr De Gİtmedİ
 

Eski11-07-2006, 14:55   #6
Mx-M4st3R
 
1100 küfür hattı - Mx-M4st3R

vay ii ya sitres atmak için bire bir bir hatmıs burası ya ben adama manyak kufur edrim ha adamın sonra gücüne giderde intar etmeye alkmasın sonra katil durumuna düşeriz bide a.q.
 

Eski11-07-2006, 15:01   #7
delicocukemre
 
1100 küfür hattı - delicocukemre

110 u aramışındır ondan itfaye çıkmıştır. yada sondaki sıfırların etkisi yoktur bence saçma.. imkaNsız.. olsa nolur olmasa nolur.. gün içinde yeterince küfür edecek olay olyo zaten et rahatla.. yok burda bana ediyolar ben öle rahatlıyom diyosan sen bilcen iş
 

Eski11-07-2006, 15:06   #8
henry_99
 
1100 küfür hattı - henry_99

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi delicocukemre
110 u aramışındır ondan itfaye çıkmıştır. yada sondaki sıfırların etkisi yoktur bence saçma.. imkaNsız.. olsa nolur olmasa nolur.. gün içinde yeterince küfür edecek olay olyo zaten et rahatla.. yok burda bana ediyolar ben öle rahatlıyom diyosan sen bilcen iş
110U ARAMADIM DA SONDAKİ SIFIRLARIN ETKİSİ OLMAYABİLİR
 

Eski11-07-2006, 15:21   #9
rottweilerbjk
 
1100 küfür hattı - rottweilerbjk

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi henry_99
Yaw EĞlencelİ OluyormuŞ Bu Arada Ben 1100Ü Aradim KÜfrettİm O Da Bana KÜfrettİ Ama Burasi İtfaye Dedİ HİÇ KontÖr De Gİtmedİ
zuhaha...adam neye uğradığını şaşırmıştır tabi
 

Eski11-07-2006, 16:46   #10
RUDEBOY
 
1100 küfür hattı - RUDEBOY

itfaiye eeet arayın bakalım kesin söverr
 

Eski11-07-2006, 16:51   #11
Akdeniz
 
1100 küfür hattı - Akdeniz

Bence rahatsız etmeyin adamlar birilerine yardım için oradalar telefonlarını meşgul etmeyin derim.
 

Eski11-07-2006, 17:23   #12
Savaşçı
 
1100 küfür hattı - Savaşçı

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi henry_99
Yaw EĞlencelİ OluyormuŞ Bu Arada Ben 1100Ü Aradim KÜfrettİm O Da Bana KÜfrettİ Ama Burasi İtfaye Dedİ HİÇ KontÖr De Gİtmedİ
Zuahaha 1100 ararsan itfaiye çıkar doğal olarak
 

Eski11-07-2006, 19:46   #13
RUDEBOY
 
1100 küfür hattı - RUDEBOY

itfaiyede tanıdık var aradım o cıktı dedim küfür hattımı aksama görüsürüz dedi sı.tık aq
 

Eski11-07-2006, 19:51   #14
thkene
 
1100 küfür hattı - thkene

bence sen 110 u aradın sonra oparöterden çıkmak için 0 a bastınn falan filan
 

Eski11-07-2006, 19:56   #15
omerkaramahmut
 
1100 küfür hattı - omerkaramahmut

Orjinal Mesaj Sahibi henry_99
Yaw EĞlencelİ OluyormuŞ Bu Arada Ben 1100Ü Aradim KÜfrettİm O Da Bana KÜfrettİ Ama Burasi İtfaye Dedİ HİÇ KontÖr De Gİtmedİ

ehuehu
 

Eski     0
1100 küfür hattı

bedava küfür hattı, 1100 şaka hattımı, 1100 ne hattıdır ?, 1100 kufur, kufur etme haatti, ücretsiz küfür hattı, 1100 telefon numarası, 1100 ney numarası, küfür etmek için numara, 1100 neyin numarasi.

küfürlü hatlar, 1100 telefon hattı, 1100 hatti nedir, kufur hatti ucretsiz, kufur hattı bedava, kufur hatti numarasi, 1100 ne, 1100 küfür hattı.

Kapalı Konu





Şu Anda Konuyu Görüntüleyenler: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şuan saat: 09:35.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)



tatil, sitemap, pvp serverler, görüntülü sohbet, bodrum escort, Kürtaj, ukash, elektronik sigara, Mobilya, video izle, msn show, kurabiye tarifleri, maldivler turu, e okul


İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Wardom Internet Adresimizde 5651 Sayılı Kanun’un 8. Maddesine ve T.C.K’nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Wardom hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler için webmaster \@wardom.org adresi ile iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) gün içerisinde Wardom yönetimi olarak tarafımızca gereken işlemler yapılacak ve avukatlarımız size dönüş yapacaktır.


sikiş