p





Geri Dön   Wardom.Org > Bilgisayar > Programlar

 
Eski22-04-2009, 12:37   #1
sky_warrior
 
Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) - sky_warrior
Exclamation Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls)

S.a beyler.Akınsoftun son versiyonu girdiğim forumların bazılarını engelliyor.İnternet kafeye bakan adama kaldır diyorum kaldırmıyor programı.Boş yere para veriyoruz kafeye.Aranızda bana yardımcı olabilecek varmı?Akınsoft filtre'ye karşı yapılmış bi anti filtre programı gibi birşey varmı?Varsa yardım edin lütfen.Şimdiden çok teşekkür ederim.
 

Eski22-04-2009, 18:31   #2
sky_warrior
 
Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) - sky_warrior

Yokmu bi yardım!!!Çok lazım beyler ama ya...
 

Eski22-04-2009, 18:42   #3
Suk1y3n
 
Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) - Suk1y3n

girdiğin bilgisayarda deepfreeze veya benzeri birşey varmi ? ve akinsoft versionu kaç
 

Eski22-04-2009, 18:50   #4
Cash
 
Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) - Cash

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi sky_warrior Mesajı Göster
S.a beyler.Akınsoftun son versiyonu girdiğim forumların bazılarını engelliyor.İnternet kafeye bakan adama kaldır diyorum kaldırmıyor programı.Boş yere para veriyoruz kafeye.Aranızda bana yardımcı olabilecek varmı?Akınsoft filtre'ye karşı yapılmış bi anti filtre programı gibi birşey varmı?Varsa yardım edin lütfen.Şimdiden çok teşekkür ederim.

http://www.yalemforum.com/akinsoft-yassak-tiev-volsoft-webfiltre-programlarin-engelini-asmak-t33484.html? 2. mesaj tam senlik

Dikkat! Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) konusundaki link sitemiz tarafindan onayli degildir. TCK 125, 5651/8.
 

Eski22-04-2009, 19:01   #5
girbolu
 
Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) - girbolu

bilgisayar acilinca cok hızlı olman lazimki görev yoneticisinden kaldirabilesin yoks a baska yolu yok gözlerini dikicen kıbırtdatmadan ctrl alt dlt yapcan yakalyabilirsen akinsoftu sonlandirirsin yok yakalayamadisa bastan acmayi denicen caktirmadan ordada adam gelip bakar neden ana pc d e gözükmüyor diye dayak yersin demedi deme
 

Eski22-04-2009, 19:02   #6
sky_warrior
 
Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) - sky_warrior

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi DjSeDo Mesajı Göster
girdiğin bilgisayarda deepfreeze veya benzeri birşey varmi ? ve akinsoft versionu kaç

evet deepfreeze var.ama pass bilmiyorum.akinsoft şu anda piyasadaki en son sürüm.9 heralde.lütfen yardım dostum.
 

Eski22-04-2009, 19:04   #7
Cash
 
Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) - Cash

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi sky_warrior Mesajı Göster

evet deepfreeze var.ama pass bilmiyorum.akinsoft şu anda piyasadaki en son sürüm.9 heralde.lütfen yardım dostum.
Arkadaşım vermiş olduğum link'e bakın gerekli bütün bilgiler var.
 

Eski22-04-2009, 19:04   #8
sky_warrior
 
Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) - sky_warrior

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi CashFB Mesajı Göster
http://www.yalemforum.com/akinsoft-yassak-tiev-volsoft-webfiltre-programlarin-engelini-asmak-t33484.html? 2. mesaj tam senlik

Dikkat! Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) konusundaki link sitemiz tarafindan onayli degildir. TCK 125, 5651/8.
abi verdiğin link güzel bi yönteme benziyor ama anlayamadım ...bu sorunu çözmem lazım.
 

Eski22-04-2009, 19:05   #9
sky_warrior
 
Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) - sky_warrior

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi girbolu Mesajı Göster
bilgisayar acilinca cok hızlı olman lazimki görev yoneticisinden kaldirabilesin yoks a baska yolu yok gözlerini dikicen kıbırtdatmadan ctrl alt dlt yapcan yakalyabilirsen akinsoftu sonlandirirsin yok yakalayamadisa bastan acmayi denicen caktirmadan ordada adam gelip bakar neden ana pc d e gözükmüyor diye dayak yersin demedi deme
yok kafeci tanıdık bişe etmez )
 

Eski22-04-2009, 19:13   #10
Suk1y3n
 
Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) - Suk1y3n

bak bir sürü yöntem ile akinsoftu iptal edebilirsin. , en basit yöntemininden bi tane sölim görev yöneticisine gir ordan akinsoftu iptal et bu kadar kolay. eğer akinsoft izin vermiyorsa görev yöneticisine girmeyi ,

Windows XP işletim sisteminin CTRL+ALT+Delete tuş kombinasyonu ile çalışan görev yöneticisinin aşağıdaki hatayı vererek çalışmaması sorunu bugünlerde birçok kullanıcıyı rahatsız etmesi ve konu hakkında birçok başlık açılması üzerine böyle bir konu açmayı uygun gördüm.

Öncelikle;
başlat çalıştırdan regedit yazarak kayıt defterini açıyoruz.
ardından aşağıdaki adresi buluyoruz

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Policies\system
anahtarını açıp disabletaskmgr verisini 0 olarak değiştiriyoruz.

artık görev yöneticisi açık...
 

Eski22-04-2009, 19:14   #11
sky_warrior
 
Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) - sky_warrior

Hadi beyler bekliyorum yardımlarınızı.Burda sadece bana değil, bütün mağdurlara yardım etmiş olacaksınız

Görev yöneticisi açık ama oradan cplus'u kaldır dedigimde eylem tamamlanamadı yazıyor :S

Düzenleyen volkan_al : 13-12-2009 21:28.
 

Eski12-12-2009, 15:19   #12
rahim27
 
Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) - rahim27

arkadaşlar nette porno ve benzeri klipo izlemek istiyorsanız googleye 'vtunnel' yaz site acılınca az aşağıda youtube yazıyo onu sil 'xvideos'yaz porno izle akinsofta inat yürüyün gencler bunuda engellesin bi bakayım haydiiiiiiiiiiiiiii
 

Eski13-12-2009, 18:28   #13
raffo
 
Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) - raffo

valla ben biliyorum nasıl kaldırıldığını ama söyleyemem bende cafeciyim herkes aynı şeyi yapar her yapanı döveriz başımıza bela
 

Eski30-04-2010, 03:26   #14
erkutolga
 
Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) - erkutolga

öncelikle Suk1y3n arkadaşın dediği gibi görev yöneticisini devreye alman lazım sonrada hizmetler kısmında cafeplusfilterinjection hizmetini durdurup cafefilterplus.exe programını kapatabilirsin kolay gele
 

Eski30-04-2010, 15:12   #15
ecowayt
 
Akınsoft filtre kaldırma (yardım pls) - ecowayt

İyi de arkadaşlar bu yapmak istediğinizin internet kafeciye olan zararını biliyormusunuz da bunları yapmak istiyosunuz.Sizin 5651 nolu yasadan haberiniz varmı ?
Bunların cezai müedelerinden habriniz varmı?Eğer o kafeci siz o filtreyi kaldırdığınız zaman herhangi bir sebepten dolayı yakalanıp işlem yapılırsa 3000-15000 arası para cezasına çarptırılacağını biliyormusunuz?Evet bunları biliyoruz diyorsanız, yazıktır,günahtır kimsenin ekmegi ile oynamayın diyorum başka da bişey demiyorum !!!
 

Cevapla

Etiketler
akınsoft, anti, filtre, wolwox





Şu Anda Konuyu Görüntüleyenler: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şuan saat: 14:32.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)



pvp serverler, su kaçağı, ukash, kız oyunları, su kaçağı, http://www.antalya-club.com, Erken Rezervasyon, elektronik sigara


Paylaşım sitesi Wardom.Org adresinde 5651/8 ve 125. madellere göre, tüm üyeler ve ziyaretçiler sitenin kullanımı ve yapılan paylaşımlarından kendileri sorumludur. Şikayetler için iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz.