Geri Dön   Wardom.Org > Off-Topic > Cep Telefonları

 
Eski22-11-2012, 16:18   #1
Zıkkım
 
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ? - Zıkkım
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ?

arkadaşlar 11880 falan uğraşmadan bir numaranın kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim . numara 0553....... ama avea değil . hangi hat olduğu hakkında bilgim yok. avea mesaj yöntemi ile öğrenmeyi denedim bu numaranın kaydı bulunmamaktadır dedi. yardımcı olabilecek var mi ?
 

Eski22-11-2012, 19:36   #2
Zıkkım
 
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ? - Zıkkım

Güncel....
 

Eski22-11-2012, 19:38   #3
Gila
 
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ? - Gila

hiç uğraşma.

kolonya'ya ver, sana adını soyadını kapı numarasına kadar her şeyini versin.

Konu kapatılabilir
 

Eski22-11-2012, 19:56   #4
kolonya
 
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ? - kolonya

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Gila Mesajı Göster
hiç uğraşma.

kolonya'ya ver, sana adını soyadını kapı numarasına kadar her şeyini versin.

Konu kapatılabilir
fal bakılır dediysek o kadarda demedik
 

Eski22-11-2012, 20:00   #5
ELiTPTS
 
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ? - ELiTPTS

gizli numaran ara kimsiniz felan de yada başka bi numaradan illa ortaya cıkar sosyal telefonculuk
 

Eski22-11-2012, 20:04   #6
Blot
 
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ? - Blot

Birde Turkcell'in servisini dene istersen
 

Eski22-11-2012, 20:04   #7
Zıkkım
 
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ? - Zıkkım

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi ELiTPTS Mesajı Göster
gizli numaran ara kimsiniz felan de yada başka bi numaradan illa ortaya cıkar sosyal telefonculuk
Hehe

Böyle basit birşey olsa zaten yapardım , 11880 den başka çaresi yok yani öylemi
 

Eski22-11-2012, 22:23   #8
Gila
 
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ? - Gila

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi kolonya Mesajı Göster
fal bakılır dediysek o kadarda demedik

Niyeki la?

Senin amca emekli oldumu yoksa?
 

Eski23-11-2012, 06:36   #9
Diamo
 
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ? - Diamo

selam ben 11880
 

Eski23-11-2012, 18:41   #10
SerKan1923
 
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ? - SerKan1923
Exclamation

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Gila Mesajı Göster
hiç uğraşma.

kolonya'ya ver, sana adını soyadını kapı numarasına kadar her şeyini versin.

Konu kapatılabilir

Hayır Bu Değil.
 

Eski23-11-2012, 18:42   #11
SerKan1923
 
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ? - SerKan1923
Exclamation

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi ELiTPTS Mesajı Göster
gizli numaran ara kimsiniz felan de yada başka bi numaradan illa ortaya cıkar sosyal telefonculuk
Bu Hiç Değil.
 

Eski23-11-2012, 18:43   #12
SerKan1923
 
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ? - SerKan1923
Exclamation

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Zıkkım Mesajı Göster
Hehe

Böyle basit birşey olsa zaten yapardım , 11880 den başka çaresi yok yani öylemi
Zıkkımı Anlamıyorsunuz ?

Zıkkım Farklı Bir Şey İstiyor..

Zıkkım Arayanı Bulmak İstiyor.
 

Eski23-11-2012, 18:44   #13
SerKan1923
 
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ? - SerKan1923
Exclamation

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Diamo Mesajı Göster
selam ben 11880
İşte Bu ! ! !

Zıkkımın Aradığı Bu.


Düzenleyen SerKan1923 : 23-11-2012 19:19.
 

Eski23-11-2012, 18:47   #14
kaya_gold_47
 
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ? - kaya_gold_47

kardeş android telefonlarda google playden bi program var ADAFFİX 2 çeşidi var orda sarı olanı indir oraya numarayı yaz kesin bulur ama söyle bi sorun var numara kimin adına degilde o numarayı kim kulanıyo onun ismini cıkarıyo )
 

Eski23-11-2012, 18:58   #15
Zıkkım
 
Arkadaşlar bir numara var kime ait olduğunu nasıl öğrenebilirim ? - Zıkkım

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi kaya_gold_47 Mesajı Göster
kardeş android telefonlarda google playden bi program var ADAFFİX 2 çeşidi var orda sarı olanı indir oraya numarayı yaz kesin bulur ama söyle bi sorun var numara kimin adına degilde o numarayı kim kulanıyo onun ismini cıkarıyo )
Kardeşim dediğin programı senin tavsiyenle az önce denedim . O program sadece telefonundaki kayıtlı kişileri gösteriyor ve çağrı engelleme gibi vs. vs için program . yine de teşekkür ederim bunun çaresi 118.... .

Moderatör arkadaşlar konuyu kapatabilir , çok teşekkür ederim yardım edenlere
 

Cevapla





Şu Anda Konuyu Görüntüleyenler: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şuan saat: 10:15.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)



pvp serverler, su kaçağı, ukash, kırmızı shop, kız oyunları, su kaçağı, http://www.antalya-club.com


İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Wardom Internet Adresimizde 5651 Sayılı Kanun’un 8. Maddesine ve T.C.K’nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Wardom hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler için webmaster \@wardom.org adresi ile iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) gün içerisinde Wardom yönetimi olarak tarafımızca gereken işlemler yapılacak ve avukatlarımız size dönüş yapacaktır.