Geri Dön   Wardom.Org > Bilgisayar Güvenliği > Trojans/Viruses/Worms

 
Eski17-02-2005, 12:48   #1
kasirga61
 
birinin pc.sine nasıl girilir - kasirga61
birinin pc.sine nasıl girilir

merhaba,
bir başkasının pc.cine nasıl girilir.yardım edecek olan abiler varmııııı
 

Eski17-02-2005, 13:04   #2
CoMpUcOrSaN
 
birinin pc.sine nasıl girilir - CoMpUcOrSaN

ip den tarama yapıp pc deki açık portlardan girebilirsin.
forumda ve dökümanlar bölümünde biraz araştırırsan bilgi sahibi olabilirsin..
 

Eski17-02-2005, 13:48   #3
idoso
 
birinin pc.sine nasıl girilir - idoso

yapabilecegin tek sey dosya paylasimi acik olan bilgisayarlari r3x gibi programlarla taratmandir.
 

Eski17-02-2005, 15:05   #4
kasirga61
 
birinin pc.sine nasıl girilir - kasirga61

hiç bi bilgim yok ama abicim nasıl yapacam bunu bilgi verebilirmisin.
 

Eski17-02-2005, 15:48   #5
s1n
 
birinin pc.sine nasıl girilir - s1n

böle bi soru soran elemanın yapabileceği en kolay yol trojan programı kullanmasıdır
prorat yaz sitede anlatan arkadaşlar war kardeş.
 

Eski17-02-2005, 15:57   #6
Tycon
 
birinin pc.sine nasıl girilir - Tycon

Artık eskisi gibi kolay girilmiyo kimsenin bilgisayarına o yüzden bişeyde bilmiyosan hiç boşuna öğrenmek için zaman harcama! Çok merak ediyorsan nette biraz araştırma yaparsan döküman bulursun zaten!
 

Eski17-02-2005, 16:01   #7
idoso
 
birinin pc.sine nasıl girilir - idoso

kasirga, her seyi devletten bekleyenler yuzunden bu devletin hali boyle.
git google'a arattir, alt tarafi bir program kurup, bir de ip araligi gireceksin yani.
 

Eski18-02-2005, 15:32   #8
MyDooM
 
birinin pc.sine nasıl girilir - MyDooM

Arkadaş pcsine girmek istediğin kişinin bir kere adsl olmaması lazım çünkü adsl bağlantıda backdoor yok..
Eger pcsine girmek istediğin kişi adsl dışında bağlantı kullanıyorsa bir çok program kullanabilirsin.Mesela ilk once o kişinin ipini port scanner da tarat ve açık port bulursan eger o kişinin pcsine girebilirsin ancak bu açık port trojan portu olması laızm.Veyahur r3x tr gibi programlar veya hound veya darbe gibni benzeri programlar .kolay gelsin..
 

Eski18-02-2005, 15:47   #9
idoso
 
birinin pc.sine nasıl girilir - idoso

))
adsl'de backdoor yok diye bir sey yoktur )
eger router firewall gorevi de goruyorsa, cesitli tcp ve udp portlarina erisime izin vermeyebilir. sub7'nin kullandigi port numarasi 12345 ise, router disaridan bu porta erisimi engelleyebilir.
backdoorlar cesit cesittir. bunlar genellikle sistem sureclerini etkilerler. mesela www.superonline.com adresine ftp ile baglanmaya calisin, zaman asimi alirsiniz kisacasi baglanamazsiniz cunku paketleri filtreleyen bir cesit yazilim ya da donanim mevcuttur.
umarim bu yazdiklarim etkili olmustur..
 

Eski18-02-2005, 15:58   #10
Blue_Dark
 
birinin pc.sine nasıl girilir - Blue_Dark
R3x

R3x ile tarama yaptığımızda karşımıza çıkan ıplerin hangisinin erişeme açık olduğunu nasıl bilebiliriz ?
 

Eski18-02-2005, 20:34   #11
{T}a{Z}
 
birinin pc.sine nasıl girilir - {T}a{Z}

en basit sekilde 2 yolu var bunun...
1. trojan: adama server.exe yi gondeirsin ve adamin makinada bi port acarsin yani arka kapi ordan girersin adamin pc ye ve istedigini yaparsin..
2: netbios acigindan 139 uncu portdan .. yani r3x-tr ile girersin .. ip yi yazip direk bakicaksin hangi dosyalari paylasima acik.. netbios sadece paylasima acik bilgisayarlarin icine girmeni saglar. ordan girip istediigni yaparsin biraz telnet komutunu bilmen lazim ama
 

Eski18-02-2005, 20:53   #12
asilx
 
birinin pc.sine nasıl girilir - asilx

valla işin doğrusu wardomda birinin pc ye nasıl girilir konusunda bilgi sahibi olan kimse yok öyle değilmi arkadaşlar :P
 

Eski18-02-2005, 20:58   #13
thehunturk
 
birinin pc.sine nasıl girilir - thehunturk

trojan tavsiyem prorat v1.8 yada subseven
 

Eski18-02-2005, 21:03   #14
Pentacom
 
birinin pc.sine nasıl girilir - Pentacom

subseven programını bul ve indir sonra içindeki server.exe isimli dosyaya çift tıkla sonrada beni bul ve icq numaranı söyle yada yaptım diye mail at...
 

Eski18-02-2005, 21:20   #15
{T}a{Z}
 
birinin pc.sine nasıl girilir - {T}a{Z}

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi asilx
valla işin doğrusu wardomda birinin pc ye nasıl girilir konusunda bilgi sahibi olan kimse yok öyle değilmi arkadaşlar :P
sana kafayi bi cakarim gorun nasil giriliyo deyus anlattik yukarda oku nasil giriliyor.. birsuru yolu var sizin yapabiceginiz en basit 2 yol var
 

Cevapla





Şu Anda Konuyu Görüntüleyenler: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şuan saat: 10:05.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)



pvp serverler, su kaçağı, ukash, kız oyunları, su kaçağı, http://www.antalya-club.com, Erken Rezervasyon, elektronik sigara


Paylaşım sitesi Wardom.Org adresinde 5651/8 ve 125. madellere göre, tüm üyeler ve ziyaretçiler sitenin kullanımı ve yapılan paylaşımlarından kendileri sorumludur. Şikayetler için iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz.