Geri Dön   Wardom.Org > Bilgisayar Güvenliği > Yeni Başlayanlar İçin

 
Eski09-05-2007, 04:31   #1
despina
 
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli) - despina
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli)

evt arkadaslar sizler için bi çalısma yaptım burada modeme nasıl girilir ve neler yapılır resimli göreceksiniz..sizden tek istegim var. en asagıdaki resmi dikkate alarak.girdiginiz modemlerin şifrelerini asagıda veriyorum.asagıda bulamassanız google yazın hemen bulur. ben size 2 program veriyom (superscan) acık portları taramak içindir. (revalation) ise girdiginiz modemde kullanıcı adı yazar mesela guest@ttnet bi alttındada şifre bölümü vardır şifre yazar ama siz göremessiniz işte caresi ravalationla programındaki solda yukarda yuvarlak seklinceki + işareti var bölümün üstüne bıraktıgınızda şifresini görürsünüz adsl kota servisine girerek kullanıcı adı ve şifresini girerek basarınızın kanıtını görebilirsiniz.revalationu ilerdede düsüne bilirsiniz ilk etapta kendinizi geliştirin.

superscan programı için=www.dosyam.net/?id=d32919
revalation için=www.dosyam.net/?id=mw0jvx
rar şifreleri despina


Airties RT210
logine tıkla

Allied telesyn
user : manager
Pass : friend

Apache
user : setup veya root
Pass : root

Asus
user :admin
pass :admin

Aztech
user :admin
pass :admin

Billion Bipac
user :admin
pass : password

Cnet
user :admin
pass :epicrouter

Corecess 3112 usb
user :admin
pass :corecess3113

Corecess 3113 eth
user :admin
pass :corecess3113

Dibeg 108
user :dare
pass : (boş geç)

D-Link, Datron ETHERNET, Datron USB, Link SYS ve USB Robotics
user :admin
pass :admin

Dost GVC
user :dost
pass :dost

Eicon Diva
user : boş bırak
pass : boş bırak

Geek, hicomm, Inca, Loopcom ve paradigm
user :admin
pass :epicrouter

Mercury ADSL
user : boş bırak
pass : boş bırak

Origo
user :admin
pass :kont2004

pikatel
user : DSL
pass : DSL

Speedcom
user :admin
pass :conexant

SpeedTouch 330, Speedtouch ve Thomson
şifreyi paswword’u kendin belirle

Tecom
user :root
pass :root

Zoom X Serisi modem
user :admin
pass :zoomadsl

ZyXEL
user :admin
pass :1234
























Düzenleyen despina : 09-05-2007 04:34.
 

Eski09-05-2007, 09:40   #2
k1nG.dracula
 
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli) - k1nG.dracula
helal olsun +karma versem sana etki etmez :))

wallaha helal olsun eywallah
 

Eski09-05-2007, 10:57   #3
111111_hack
 
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli) - 111111_hack

saolasın defalarca anlatılmıstı ama yiende cok güzel saol eline sağlık
 

Eski09-05-2007, 15:48   #4
justdex
 
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli) - justdex

kanka cok güsel bir paylasım sen demişsin ya 23 yazıp add diyoruz add cıkmıyor aynı sey 80 dede oluyor add tıklayamıyorum acaba neden msn varsa yazda ekleyim konusalım senle simdiden tesekkürler
 

Eski09-05-2007, 16:28   #5
the_hazard
 
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli) - the_hazard

Çok güzel Olmus İlk Hacklerimdedi GÖrunce Bi duygu Bastı yaa cık cık :P
 

Eski23-05-2007, 00:50   #6
djokanonline
 
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli) - djokanonline

bunlar artık işe yaramıyor telekom işe el attı
 

Eski23-05-2007, 02:29   #7
istanblue
 
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli) - istanblue

iyide senın dedıgın gibi yapsak adamın modemını gocetsek yada senın dedıgın gıbı ıoraya yazmıssıon ya hanı adamın modemını kullanılmaz hale getırsek! ne olacak? resetler yenıden calıstırı zor bısy degılkı ?
sonra adımız modem hackladı olur dımi
 

Eski24-05-2007, 19:38   #8
despina
 
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli) - despina

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi istanblue Mesajı Göster
iyide senın dedıgın gibi yapsak adamın modemını gocetsek yada senın dedıgın gıbı ıoraya yazmıssıon ya hanı adamın modemını kullanılmaz hale getırsek! ne olacak? resetler yenıden calıstırı zor bısy degılkı ?
sonra adımız modem hackladı olur dımi
arkadasım burda geyik yapmıyoz bi bildigimiz varki sölüyoz.kullanılamaz hale getiririz diosak odur bu işlerden anlamadıgın belli eger az bişiiler anlıyosan telnetten pc sine el atabilirsin okmi.byy
her paylasımda geyikten vazgecseniz olmazmı
 

Eski31-05-2007, 17:50   #9
boykot06
 
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli) - boykot06

emegine saglık güzel paylaşım
 

Eski31-05-2007, 18:15   #10
monders
 
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli) - monders

iii de modeme daldık dielim elimize ne geçecek ,yaptığımız şeyin bi amacı olmalı.Eskiden bu yöntemle kotadan kurtulabiliyorduk artık onuda yapamıyoruz yani....
 

Eski31-05-2007, 19:45   #11
boykot06
 
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli) - boykot06

arkadaşım add tuşuna basılmıyor olmuyor yani anlatabildimmi yardımcı olursan sevinirim
 

Eski01-06-2007, 14:14   #12
S2MuRG
 
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli) - S2MuRG

despina kardeşim, adamın modemine girdim, şifrelerini aldım... eeeee sonra ne yapacağız.

adamın netini biz kullanabilecekmiyiz??
bu aşamadan sonra adamın ROOT una sızabilecekmiyiz..

daha ilerisi varmı değerli kardeşim..

bundan daha ileri gidilebilmeli diye düşünuyorum.
 

Eski01-06-2007, 14:41   #13
BRHACKER
 
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli) - BRHACKER

saol kardeş çok iyi hazırlamışsın benden +3
 

Eski01-06-2007, 14:44   #14
seemslikeadream
 
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli) - seemslikeadream

kardesim baya iianlatmıssın eline saqlık sonunda hacker yapıcanız bni bulasmiim diom ama tetikliyonuz hee
 

Eski01-06-2007, 16:17   #15
hacker-inside
 
Modeme nasıl girilir kullanıcı şifreleri nasıl calınır hersey (resimli) - hacker-inside

kardeşim peki modemlerin sürekli ip atlama olayı oluyormuş bu nasıl oluyor?
 

Kapalı Konu





Şu Anda Konuyu Görüntüleyenler: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şuan saat: 20:45.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)



pvp serverler, su kaçağı, ukash, kız oyunları, su kaçağı, http://www.antalya-club.com, Erken Rezervasyon, Elektronik Sigara


Paylaşım sitesi Wardom.Org adresinde 5651/8 ve 125. madellere göre, tüm üyeler ve ziyaretçiler sitenin kullanımı ve yapılan paylaşımlarından kendileri sorumludur. Şikayetler için iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz.