Mp3 indirme programı MediaDrug Tıkla indir

Geri Dön   Wardom.Org > Off-Topic > Geyik

Wardom.Org

-

!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!!

-

Off-Topic - Geyik

 
Eski05-05-2005, 15:21   #1
summerjamjamjamjam
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - summerjamjamjamjam
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!!

Elimde 8 tane msn de şov yapan kız adresleri war ( hepsi türk) şimdi bunları ulu orta buraya yazsam hiç bir anlamı kalmaz diye düşündüm.Bu yüzden soracağım soruya ilk doğru cevabı weren bir adres alır.Bir adres alanın 2. bir hakkı yoktur daha sonraki sorulara boşu boşuna cewap vermesin.

İlk kızımız istanbuldan ünv.öğrencisi bu hatunun yanında 2 tane daha var bazen onlarda soyunuyor.



SORU : 100 Metre Küp kaç varil eder....







NOT:Vereceğim adreslerin umuma açık yerde sergilenmesi izinsiz dağıtılması kesinlikle yasaktır.

Düzenleyen summerjamjamjamjam : 05-05-2005 15:32.
 

Eski05-05-2005, 15:22   #2
lahomenia
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - lahomenia

hhehehehe 100 m küp 100 varil eder
 

Eski05-05-2005, 15:23   #3
lagereta
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - lagereta
:d

160 :d olabilirmi acaba? hadi ama
 

Eski05-05-2005, 15:25   #4
dejavu88
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - dejavu88

puhahahahh super abı ya valla ben bılmıyorum ama 100 dıye dusunuyorum....
 

Eski05-05-2005, 15:28   #5
lahomenia
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - lahomenia

ulem varilin boyutu yok istediin kadar eder
 

Eski05-05-2005, 15:33   #6
desantralizasyon
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - desantralizasyon

zuahahha bir varil 158.8lt alıo ona göre hesaplayın işte
 

Eski05-05-2005, 15:33   #7
KovenanT
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - KovenanT

Abazanlık nelere kadir
 

Eski05-05-2005, 15:34   #8
summerjamjamjamjam
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - summerjamjamjamjam
ip ucu

Cep Telefonu
 

Eski05-05-2005, 15:34   #9
guven
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - guven

158.987lt =1 varil
tersten gidersek

100 m3=100,000 dm3 eder=100,000 lt olur, dogru oranti kurarsak 100,000/158.987 olur
cvp da 628.9822438312566436249504676483... olur tam olarak

ya degmez ama sadece yapaim dedim ve kendimi ogretmen gibi filan hissettim
 

Eski05-05-2005, 15:36   #10
desantralizasyon
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - desantralizasyon

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi summerjamjamjamjam
Cep Telefonu

zuahahhah walla kırıldım ipucuna baq uheuehe
 

Eski05-05-2005, 15:36   #11
summerjamjamjamjam
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - summerjamjamjamjam

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi guven
158.987lt =1 varil
tersten gidersek

100 m3=100,000 dm3 eder=100,000 lt olur, dogru oranti kurarsak 100,000/158.987 olur
cvp da 628.9822438312566436249504676483... olur tam olarak

ya degmez ama sadece yapaim dedim ve kendimi ogretmen gibi filan hissettim


Doğru cevap özeline attım msn adresini
 

Eski05-05-2005, 15:37   #12
lahomenia
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - lahomenia

Olm Soruyu DeİŞtİrme
Doru Cvpladim İŞte Ver Bakalim
 

Eski05-05-2005, 15:38   #13
summerjamjamjamjam
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - summerjamjamjamjam

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi desantralizasyon
zuahahhah walla kırıldım ipucuna baq uheuehe
cep telefonunda dönüştür programı war orda dönüştürürsen sonucu elde ederisin,
zuhahahahahahha



Sıradaki hatun izmirden bu benim favorim 10 numara diyebilirim


SORU: efsanevi titanic'i sigorta yapan sigorta şirketinin ismi nedir.Günümüzde hala şubeleri war yani hala ayakta.

Düzenleyen summerjamjamjamjam : 05-05-2005 15:45.
 

Eski05-05-2005, 15:43   #14
ahmetkonya
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - ahmetkonya

Umarim GeÇ Kalmadim Ben Cevap Werİrdİm Ama Şİmdİ ArkadaŞlarin Kis Msn Ye İhtİyaci War Onlara Wer Sem
 

Eski05-05-2005, 15:43   #15
desantralizasyon
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - desantralizasyon

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi summerjamjamjamjam
cep telefonunda dönüştür programı war orda dönüştürürsen sonucu elde ederisin,
zuhahahahahahha



Sıradaki hatun izmirden bu beni favorim 10 numara diyebilirim


SORU: efsanevi titanic'i sigorta yapan sigorta şirketinin ismi nedir.Günümüzde hala şubeleri war yani hala ayakta.

zuahah sen o zaman ipucunun ipucunuda werseydin bea
 

Eski05-05-2005, 15:46   #16
desantralizasyon
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - desantralizasyon

union sigorta. zuahah resmen salladım
 

Eski05-05-2005, 15:54   #17
Dark_Angel
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - Dark_Angel

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi summerjamjamjamjam
Doğru cevap özeline attım msn adresini
pardon altını okumadan atlamısım gerı aldım sorumu
 

Eski05-05-2005, 15:57   #18
xdoctorx
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - xdoctorx

GÖrÜyorumda İkİ ÜÇ Tane Kiz İÇİn Herkes Varİl MetrekÜp Falan Hesaplamaya
GİtmİŞ.
Demek Kİ Kizi Yollayacam Garantİsİ İle Sorular Sorsa Herkes Einstein Olacak
TartiŞilir...
 

Eski05-05-2005, 15:58   #19
Gonzales
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - Gonzales

american onıuon gibi birşeymi
 

Eski05-05-2005, 16:02   #20
summerjamjamjamjam
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - summerjamjamjamjam

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi xdoctorx
GÖrÜyorumda İkİ ÜÇ Tane Kiz İÇİn Herkes Varİl MetrekÜp Falan Hesaplamaya
GİtmİŞ.
Demek Kİ Kizi Yollayacam Garantİsİ İle Sorular Sorsa Herkes Einstein Olacak
TartiŞilir...


gelen ilk sekiz kişiyede werebilirdim ama maksat hem herkez kendi kızını kendi soysun hemde genel kültürümüz artsın.
 

Eski05-05-2005, 16:04   #21
Dark_Angel
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - Dark_Angel

benım bıldıgım dunyadakıen buyuk sıgorta sırketı aviva bu yapmıs olabılırmı yaw?

yok yok whıte star line sanırım??? dogrumu lem? £1 milyon odemıstı sıgorta bedelı olarak yanlıs hatırlamıyorsam...


ahanda belgesi http://www.abc.se/~m10354/publ/titan-own.htm ehehehhe

Düzenleyen Dark_Angel : 05-05-2005 16:07.
 

Eski05-05-2005, 16:06   #22
desantralizasyon
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - desantralizasyon

dark_angel doğru sölüo o yaptı ben demin google dan baktım
 

Eski05-05-2005, 16:06   #23
guven
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - guven

commercial union cvp
whitestar yapan sirketin adi

Düzenleyen guven : 05-05-2005 16:09.
 

Eski05-05-2005, 16:07   #24
edesh
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - edesh

yaa hangi sorunun cevabı nereli nerden onları önceden yazsan ii olur yaaa hem bu arada bunlar kontor istemiyo dimi
 

Eski05-05-2005, 16:10   #25
guven
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - guven

commercial union cvp
whitestar yapan sirketin adi

bruce ismeel (soyadda spelling hatali olabilir ama oyle abes birseydi) isimli, babadan beri armatorluk yapan, "white star" isimli gemicilik ve nakliyat $irketinin sahibi. liverpool-england(1900'lerin hemen ba$lari) $irket bruce'in i$leri devralmasindan sonra buyumeye baslar. bruce babasindan daha hirsli ve gozupektir.
donemin diger armatorleri ile bir toplantida, cok cok buyuk 3 adet transatlantik yapmak ve i$letmek fikrini ortaya atar. ancak buna gucu yetmemektedir. diger i$adamlari bu fikrin cok riskli oldugunu dusunurler ama bruce'a da destek olurlar, cunku riskin aslini "white star" $irketi alacaktir.
3 gemi dizayn edilir. bunlar 3 boyutta ama hemen hemen ayni tasarimda yapilacaklardir. isimleri de hazirdir: olympic, titanic ve gigantic.
olympic yapilir ve yuzdurulur. bu esas buyuk gemiler icin bir dizayn denemesidir. titanic'in in$asina ba$lanir. (bir irlanda koyu) titanic tamamen irlandali i$cilerin elinden cikmi$ bir gemidir. geminin yapildigi kiyi kasabasi 1-2 yil icinde titanic'de cali$anlardan kurulu, devamli buyuyen bir kasabadir artik. titanic ilk seferinde buz dagina carparak batar. gemi hala bilinen "commercial union" tarafindan sigortalidir ama prim odenemez. $irket geminin zararini kar$ilayamaz ve krize girer. bu maddi sorun ile "white star" yani bruce ismeel esas hayali olan ve titanic'den cok daha buyuk "gigantic"i yapamaz.

Düzenleyen guven : 05-05-2005 16:12.
 

Eski05-05-2005, 16:11   #26
Dark_Angel
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - Dark_Angel

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi guven
commercial union cvp
whitestar yapan sirketin adi
üçkağıtcılık yapma lem once ben buldum
 

Eski05-05-2005, 16:11   #27
Genius
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - Genius

Aviva PLC Insurane Company.

not : Yalnız bir kısmını da Aetna ve Commercial Travellers karşılamıştı.. Hepsi aviva degil.

Düzenleyen Genius : 05-05-2005 16:14.
 

Eski05-05-2005, 16:13   #28
Dark_Angel
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - Dark_Angel

ee hadı ıkıncı soruyu alalım bunu nasıl olsa bıldık
 

Eski05-05-2005, 16:14   #29
guven
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - guven

dark kusura bakma baba ama commercial union olacak ne aviva ne de whitestar deil, seni severim ama ikinci hatunu da ben aldim

zaten merak etmeyin arkadaslar ben takip ediorum butun verilen hatunlari ama hicbirinden ses seda yok su ana kdr ama bijiler olursa video olarak eklerim...
 

Eski05-05-2005, 16:15   #30
-=ICE=-
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - -=ICE=-

abaza company. ya bune yaa.
 

Eski05-05-2005, 16:16   #31
Dark_Angel
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - Dark_Angel

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi -=ICE=-
abaza company. ya bune yaa.
dıyene bak baslıgı gorunce hemen bıtıvermış
 

Eski05-05-2005, 16:18   #32
desantralizasyon
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - desantralizasyon

summerjamjamjamjam nerdesin yaf hane çıt çıkmıyo
 

Eski05-05-2005, 16:20   #33
summerjamjamjamjam
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - summerjamjamjamjam

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Dark_Angel
benım bıldıgım dunyadakıen buyuk sıgorta sırketı aviva bu yapmıs olabılırmı yaw?

yok yok whıte star line sanırım??? dogrumu lem? £1 milyon odemıstı sıgorta bedelı olarak yanlıs hatırlamıyorsam...


ahanda belgesi http://www.abc.se/~m10354/publ/titan-own.htm ehehehhe

tebrikler dark özele yolladım



güven yazdığım ilk mesajı okumadın sanırım sana zaten yolladım sıra diğer arkadaşlarda
 

Eski05-05-2005, 16:25   #34
McCartney
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - McCartney

eee soru sorda bizde bilelim.
 

Eski05-05-2005, 16:28   #35
summerjamjamjamjam
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - summerjamjamjamjam

tebrikler dark

Sıradaki hatun afyondan 24 yaşında ilkokul öğretmeni biraz saftır 3 günde soyarsınız


SORU: 1000 vat kaç beygir gücüdür
 

Eski05-05-2005, 16:28   #36
guven
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - guven

yaa ben 10 numaray1 alacaktim zaten hicibiri online deil yaa hep cevrimdi1j1 neise tamam acgozluluk yapmiim bajka arkadaslar alsin
 

Eski05-05-2005, 16:30   #37
guven
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - guven

ingiliz-amerikan sisteminde 746 watt, metrik sistemde 735.5 watttir yazamadan edemicem ama cok basitti

cvp da 1000/746= 1.34048257372

metrik sistemde 1000/735.5=1.3596

Düzenleyen guven : 05-05-2005 16:35.
 

Eski05-05-2005, 16:30   #38
Dark_Angel
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - Dark_Angel

summer tesekkurler dostum ama ben msn kullanmıyorum artık bunu ısteyen baska bı arkadasa vereyım ben yada soruyu bılene sen ver ok..
 

Eski05-05-2005, 16:32   #39
Dark_Angel
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - Dark_Angel

1000 watt yaklasık 1-2 beygır gucune denk gelır....
 

Eski05-05-2005, 16:33   #40
summerjamjamjamjam
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - summerjamjamjamjam

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Dark_Angel
summer tesekkurler dostum ama ben msn kullanmıyorum artık bunu ısteyen baska bı arkadasa vereyım ben yada soruyu bılene sen ver ok..
ok ozman en son sorduğum soruyu bilene 2 tane wericem sana werdiğim dahil
 

Eski05-05-2005, 16:34   #41
desantralizasyon
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - desantralizasyon

zuahahah flood un anası ağlıyo walla
 

Eski05-05-2005, 16:34   #42
Dark_Angel
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - Dark_Angel

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi summerjamjamjamjam
ok ozman en son sorduğum soruyu bilene 2 tane wericem sana werdiğim dahil
ozaman bende 2 tane olmus olucak eheheheh
 

Eski05-05-2005, 16:36   #43
guven
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - guven

bir beygir gucu ingiliz-amerikan sisteminde 746 watt, metrik sistemde 735.5 watttir yazamadan edemicem ama cok basitti

cvp da 1000/746= 1.34048257372

metrik sistemde 1000/735.5=1.3596
 

Eski05-05-2005, 16:37   #44
McCartney
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - McCartney

simdi 1 watt ::: 0.0013406 beygir gucu yapar

buna gore 1000 walt = 1.3406 beygir gucu yapar.
 

Eski05-05-2005, 16:37   #45
devrimcihack
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - devrimcihack

ulen milletin abaza oldunuı biliyosunuz nasıl da sıkıyosunuz yaw hehehhehehheeh
100 küp ten bi bok cıkmaz ama siz karı cıkarrıyosunuz helal olsun yaw
 

Eski05-05-2005, 16:39   #46
McCartney
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - McCartney

he ya belki bizde bitane goruruz. abi garantyi var dimi soyunacak bu kızlar??
 

Eski05-05-2005, 16:40   #47
guven
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - guven

yaa summerjamjam bi tane daa versen olmaz mi, ozellikle su 10 numara dedigini cok merak ettim yaa,bajka atlamicam soz
 

Eski05-05-2005, 16:42   #48
summerjamjamjamjam
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - summerjamjamjamjam

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi McCartney
simdi 1 watt ::: 0.0013406 beygir gucu yapar

buna gore 1000 walt = 1.3406 beygir gucu yapar.


tebrikler özeline yolladım ayrıca hiçbirşeyin garantisi yoktur soymak sana bağlı bağlamayı iyi çekersen soyarsın


NOT: arkadaşlar şimdilik bu kadar yeter saat sekizden sonra dewam edicez wardomdan ayrılmayın
 

Eski05-05-2005, 17:24   #49
KHANCYBER
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - KHANCYBER

mccarty bu bilgiye ulaşmak için kimbilir kaç kitap karıştırdın kaç kişiyi aradın...sonunda soyamazsan nolucak peki???
 

Eski05-05-2005, 17:30   #50
berkay43
 
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!! - berkay43

salaklık bence adam gibi vereceksen yaz. böğle salaklıklarla uğraşacak vaktimiz yok.
 

Eski     0
!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!!

webcamsapıkları, msn soyunan turk kızları, skypede soyunan türk kadınları, msnde soyunan türk kızlar, web ve msn de soyunan turk kizlari, camda soyunan türk kızları, türk kızı msn soyunuyor, wep camda soyunan turk kizlar, türk msn soyunma, msnde soyunan turk.

!!!!!msn De Soyunan TÜrk Kizlari!!!!!.

Kapalı Konu





Şu Anda Konuyu Görüntüleyenler: 2 (0 üye ve 2 misafir)
 

Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şuan saat: 18:55.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)



tatil, sitemap, pvp serverler, görüntülü sohbet, bodrum escort, Kürtaj, ukash, elektronik sigara, Mobilya, video izle, msn show, kurabiye tarifleri, maldivler turu, e okul


İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Wardom Internet Adresimizde 5651 Sayılı Kanun’un 8. Maddesine ve T.C.K’nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Wardom hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler için webmaster \@wardom.org adresi ile iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) gün içerisinde Wardom yönetimi olarak tarafımızca gereken işlemler yapılacak ve avukatlarımız size dönüş yapacaktır.


sikiş