Satılık Evcil Maymun

-

Off-Topic - Genel - Süprüüüz Ben Geldim >>>> Evcil maymun satan var mı ? - Varsa Kaç TL? - Mümkünse şempanze olsun digerleri çok ufak... 800) {this.width=800;this.alt='Orijinal boyutu icin tiklayin';}" onmouseover="if(this.alt) this.style.cursor='pointer';" onclick="if(this.alt) window.open('http://img2.blogcu.com/images/d/i/l/dileky/maymun.jpg');" border="0" /> Bu CEP MAYMUNlar çok pahalı 5.000 TL 800) {this.width=800;this.alt='Orijinal boyutu icin tiklayin';}" onmouseover="if(this.alt) this.style.cursor='pointer';" onclick="if(this.alt) window.open('http://image5.sahibinden.com/photos/73/79/51/4737951_xhy.jpg');" border="0" /> Bu tip maymun gibi maymun istemiyorum! 800) {this.width=800;this.alt='Orijinal boyutu icin



Geri Dön   Wardom.Org > Off-Topic > Genel

 
Eski19-12-2009, 03:22   #1
PatRoN.SanDoKaN
 
Satılık Evcil Maymun - PatRoN.SanDoKaN
Question Satılık Evcil Maymun

Süprüüüz Ben Geldim

>>>> Evcil maymun satan var mı ?

- Varsa Kaç TL?

- Mümkünse şempanze olsun digerleri çok ufak...





Bu CEP MAYMUNlar çok pahalı 5.000 TL





Bu tip maymun gibi maymun istemiyorum!









 
anahtar kelimeler     0
Satılık Evcil Maymun
anahtar kelimeler:

çaydanlık maymunu, cep maymunu, satılık evcil maymun, satılık sempanze fiyatları, şempaze evcil fiatlar, örümcek maymun fiyatları, çaydanlık maymun satılık, örümcek maymun satılık, temelin maymunu caydanlık, çaydanlık maymun bakımı.

maymun kac tl, evcil maymun bakımı, orumcek maymunlar satilik, çarli maymun fiyatları, evcilmaymullar, maymun carli fiyati, Satılık Evcil Maymun.


Eski19-12-2009, 03:25   #2
uluvardar.
 
Satılık Evcil Maymun - uluvardar.

ilginç bir merak, bakımı zordur diye düşünüyorum.
 

Eski19-12-2009, 03:34   #3
Jeal0usy
 
Satılık Evcil Maymun - Jeal0usy

Garip bir istek.Umarım aradığını bulursun...
 

Eski19-12-2009, 03:36   #4
story_angel
 
Satılık Evcil Maymun - story_angel

zor gibi görünüyor bakımı
 

Eski19-12-2009, 03:39   #5
Flagellum Dei
 
Satılık Evcil Maymun - Flagellum Dei

mahallenin muhtarlarında vardı temelin maymunu caydanlık ama onlarda cok haşere oluyo da
 

Eski19-12-2009, 05:41   #6
o0ORaDiOAcTiVeO0o
 
Satılık Evcil Maymun - o0ORaDiOAcTiVeO0o

umarım bulursun ama ona bakılabilecek ortamı sağlayabilecekmisin en azından geniş bir bahçede olmalı hayvan
 

Eski19-12-2009, 15:05   #7
by_ask
 
Satılık Evcil Maymun - by_ask

cep maymunları güzelde pahali arkadas ya ama bakımları zordur bunların
 

Eski19-12-2009, 15:07   #8
Bordo.
 
Satılık Evcil Maymun - Bordo.

hehe güzelmis ya geecen bi benziklikde görmüsdüm sorayım satılıkmı diye ama o maymunun kötü alıskanlıgı vardı cepcilik yapıyodu
 

Eski19-12-2009, 15:09   #9
RebelFa1con
 
Satılık Evcil Maymun - RebelFa1con

benim dayıda vardı cepcilik yapıodu aynı sevmeye gelen kızların etegini kaldiriodu abisine kıyak geçiodu heyt be evcildi heralde o () gitmeseydi sorardım satıyormusun diye
 

Eski19-12-2009, 15:41   #10
SoNiC__
 
Satılık Evcil Maymun - SoNiC__

örümcek maymunlarının fiyatları 1- 2 milyar şempazeyse 50 milyardan gidiyo Bende konuyu okuyunca acaba bendemi alsam demiştim vazgeçtim 4 tane araba alınır o fiyata.
 

Eski20-12-2009, 02:33   #11
ELFİN
 
Satılık Evcil Maymun - ELFİN

Niye kedi köpek balık hatta kaplumbağa değil de maymun
 

Eski20-12-2009, 02:35   #12
Kontrol
 
Satılık Evcil Maymun - Kontrol

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi ELFİN Mesajı Göster
Niye kedi köpek balık hatta kaplumbağa değil de maymun
Herkes ayrı model
 

Eski20-12-2009, 12:29   #13
Kısa&öz
 
Satılık Evcil Maymun - Kısa&öz

quala bulsak kaça patlar bize yanında birde büyük bir fidan lazım
 

Eski20-12-2009, 12:42   #14
Military Gang
 
Satılık Evcil Maymun - Military Gang

İlginç ...
 

Eski20-12-2009, 13:11   #15
ßeNAsLıNDaYoHuM
 
Satılık Evcil Maymun - ßeNAsLıNDaYoHuM

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi x171664x Mesajı Göster
mahallenin muhtarlarında vardı temelin maymunu caydanlık ama onlarda cok haşere oluyo da
Nerden de aklına geldi ha
 

Eski20-12-2009, 13:49   #16
o0ORaDiOAcTiVeO0o
 
Satılık Evcil Maymun - o0ORaDiOAcTiVeO0o

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi ELFİN Mesajı Göster
Niye kedi köpek balık hatta kaplumbağa değil de maymun
zevk meselesi sürüngen besleyen de cok var bir arkadaşım tarantula besliyor mesela tarantulanında kactane türü varmış ben tek zannediyordum 20*30 farklı turde tarantula varmış
 

Eski20-12-2009, 13:54   #17
Technogirl
 
Satılık Evcil Maymun - Technogirl

belki bulabilirsin istediğini ama bakımı seni çok zorlar, normal bi daire de maymunla başa çıkılmaz sanırım ne kadar evcil olursa olsun

ne diyelim bulursun umarım..
 

Eski20-12-2009, 14:57   #18
PatRoN.SanDoKaN
 
Satılık Evcil Maymun - PatRoN.SanDoKaN

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Technogirl Mesajı Göster
belki bulabilirsin istediğini ama bakımı seni çok zorlar, normal bi daire de maymunla başa çıkılmaz sanırım ne kadar evcil olursa olsun

ne diyelim bulursun umarım..

Dairelerden nefret ediyorum, bizim normal bahçeli ev.



Şempaze fiyatları çok uçuk 50,000 Tl yuh

1 gün yolum Afrika'ya düşürse 2-3 tane şempaze yakalayacam...

Bunları çiftleştirsem ve daha sonra;

Türkiye'ye getirip satarsam, Türkiye'nin en zengin insanlarından olurum.

50,000 TL yerine 25,000 TL'ye herkes alsın




 

Eski20-12-2009, 15:00   #19
Rac0n
 
Satılık Evcil Maymun - Rac0n

Güzel güzel çok güzel

Ne denli çeşitli insanlar olduğumuzu gösteriyoruz arkadaşın medeni cesaretini takdir ediyorum asla ve asla ben böyle bir konu açamazdım

Maymunu evcilleştirip evde büyütmek zor olur . Küçük yaşta bir tane bulman lazım sana alışması için .

Sana tavsiyem vazgeç.

Bunlar filmdekiler gibi sirk ve hayvanat bahçelerindekiler gibi değillerdir , yabani olacaktır çünkü nasıl evcilleştireceğini bilmiyorsun .
 

Eski20-12-2009, 15:12   #20
bennybenassi..
 
Satılık Evcil Maymun - bennybenassi..

beslemişken şöyle etinden sütünden faydalanabileceğin bi mahlukat besleyeceksin. bu konuda sana ersan ı veya dj mavi yi beslemeni öneriyorum
 

Eski20-12-2009, 15:29   #21
smq41
 
Satılık Evcil Maymun - smq41

Bir dizi de izlemiştim kadın şempanze bakıyordu,altını falan bezliyorlardı... Günde 15 kez değiştirmeniz gerek gibi şeyler söylüyordu... Ayrıca yalnız bırakınca evı berbat etmıstı...
 

Eski20-12-2009, 15:39   #22
RUDEBOY
 
Satılık Evcil Maymun - RUDEBOY

piton al , pirana al (bakımı zor :s ) , tarantula al bunlardan birini alırsan 1 cift de hamster al
 

Eski20-12-2009, 17:36   #23
w_q_x_91
 
Satılık Evcil Maymun - w_q_x_91

bizim maymun şukru var ama onu satamayız
 

Eski20-12-2009, 23:52   #24
PatRoN.SanDoKaN
 
Satılık Evcil Maymun - PatRoN.SanDoKaN

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi RUDEBOY Mesajı Göster
piton al , pirana al (bakımı zor :s ) , tarantula al bunlardan birini alırsan 1 cift de hamster al
yılanlardan korkuyom
 

Eski21-12-2009, 00:23   #25
dildem
 
Satılık Evcil Maymun - dildem

Evde olmaz ,kocaman bahçesi olursa belkiii
 

Eski21-12-2009, 00:31   #26
BorderLiNe
 
Satılık Evcil Maymun - BorderLiNe

Benim bi arkadaş var bildiğin maymun, Bi konusayım kabul ederse fiyatta anlaşırız..
 

Eski21-12-2009, 00:37   #27
Kontrol
 
Satılık Evcil Maymun - Kontrol

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi BorderLiNe Mesajı Göster
Benim bi arkadaş var bildiğin maymun, Bi konusayım kabul ederse fiyatta anlaşırız..
ahaha güzeldi
 

Eski21-12-2009, 00:40   #28
@kay
 
Satılık Evcil Maymun - @kay



 

Eski21-12-2009, 00:46   #29
jagu1907
 
Satılık Evcil Maymun - jagu1907

bence hiç ugrasma durumun ıyı degılse.ben olsam hayatta bakamam; normalde ayda 1 kere muz yıyoruz kaldı kı bu şebege her gun muz yedırcez.. pehhhhhh
 

Eski21-12-2009, 04:29   #30
ELFİN
 
Satılık Evcil Maymun - ELFİN

Yaww bırakın hayvanlar ormanlarında mutlu mesut yaşasınlar betonların içine hapsedip napacaksınız doğası bozulur
 

Eski21-12-2009, 14:23   #31
Rac0n
 
Satılık Evcil Maymun - Rac0n

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi ELFİN Mesajı Göster
Yaww bırakın hayvanlar ormanlarında mutlu mesut yaşasınlar betonların içine hapsedip napacaksınız doğası bozulur
Efendim ormanın içinden hayvanı eve koymayacak ki zaten Bu maymun yağmur ormanlarından değil evcilleşmiş yada evcilleşebilecek petshop hayvanı arıyor arkadaşımız
 

Eski21-12-2009, 14:53   #32
LiPaDr3
 
Satılık Evcil Maymun - LiPaDr3

la sando bikerede düzgün bişe iste
 

Eski21-12-2009, 15:00   #33
RUDEBOY
 
Satılık Evcil Maymun - RUDEBOY

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi SanDoKaN. Mesajı Göster
yılanlardan korkuyom
ozaman sincap al
 

Eski21-12-2009, 17:38   #34
djkoray
 
Satılık Evcil Maymun - djkoray

vallahi maymunun bakımı cok zordur maymunlar cok cabuk hastalanan haynavlardır ve onların hastalıkları ınsanlara cok cabuk bulasabılıyor bende bı ara dusum ama arastırdıktan sonra vazgectım kımı hastalıkları gecmıyomus N1H1 gıbı o yuzden almadan once bı kere daha dusun derım...
 

Eski14-08-2011, 11:19   #35
Kayıtlı Değil
 
Satılık Evcil Maymun - Kayıtlı Değil
Wink Maymun

Bende istiyorum en ucuz maymun ne kadardir acaba türü önemli deil.
 

Cevapla





Şu Anda Konuyu Görüntüleyenler: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şuan saat: 16:29.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)



pvp serverler, ukash, Maç Özetleri, diğer yarım son bölüm, kırmızı shop, dövme, kız oyunları


İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Wardom Internet Adresimizde 5651 Sayılı Kanun’un 8. Maddesine ve T.C.K’nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Wardom hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler için webmaster \@wardom.org adresi ile iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) gün içerisinde Wardom yönetimi olarak tarafımızca gereken işlemler yapılacak ve avukatlarımız size dönüş yapacaktır.