Mp3 indirme programı MediaDrug Tıkla indir

Geri Dön   Wardom.Org > Bilgisayar Güvenliği > IRC

Wardom.Org

-

Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem

-

Bilgisayar Güvenliği - IRC

 
Eski17-06-2005, 01:35   #1
Nostaljikman
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - Nostaljikman
Arrow Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem

Siberalem çok yakında demiştim Aylık (silver üyelik 15.99, gold üyelik 22.90 YTL.)olan Siberalem'in sohbet odalarına bedava giriş imkanı takdir sizin...!!!
Fakat eski ortamı yok bilginize.
ARKADAŞLAR VERDİGİM DOSYA İLE SİBERALEM E GİREN BİR KAÇ KENDİNİ BİLMEZ HEM BENİM NİCK İMİ KULLANMIŞ VE HEM DE KÜFÜR EDEREK SİBERALEM DE RAHATSIZLIK VERDİGİ İÇİN LİNK İ KALDIRMIŞTIM...lİNK İ YENİDEN AÇTIM UMARIM SİZ DEGERLİ ARKADAŞLARIM AYNI HATAYA DÜŞMEYECEKTİR SAYGILARLA LÜTFEN SİZLERDEN RİCAM SOHBETİMİZİ SOHBET KURALLARI İÇİNDE KÜFRETMEDEN VE KİŞİLERİ RENCİDE ETMEDEN YAPALIM....
-------------------------ALINTIDIR-------------------------
Her zaman emege saygı

Verecegim link teki rar dosyasının içinde neler yapmanız gerektiğinin açıklaması var (yakın bir arkadaşım verdi) anlamadıgınız yer olursa yardımcı olurum.

----------------------SİLİNMİŞTİR! BU TİP PAYLAŞIMLAR YASAKTIR-----------------------


Alıntı:
.........İHTİYAÇ ÜZERİNE AÇIKLAMA...........
Şimdi arkadaşlar önce şunu belirteyim kendiniz klasör açmayacaksınız,verdiğim siber.ini dosyasındaki kendi nick iniz için gerekli degişikliği yaptıktan sonra bu siber.ini dosyasını daha önce den kurulu olan script klasörünün içine koyacaksınız.script kurulu degilse bu siber.ini dosyası tek başına işe yaramaz, önce bir mirc (script) kurun kendinize (kelebek script,nuclear script vs.herhangi bir scriptte olur ama bazı script ler de bu verdiğim ini dosyasını görmüyor bunu dikkat edelim)
gelelim ne yapacagımıza,kurulu olan mırc ın (script in) bir klasörü vardır bu klasör ü bulmak için >>masa üstündeki bilgisayarıma tıklıyoruz ve girdigimiz yerde C:diye bir sürücümüz var tekrar C: ye tıklıyoruz şimdi bazı scriptler klasörünü bu C: sürücüsünün içine atar bazı scriptler de C: sürücüsünün içinde programfiles klasörü nün içine atar klasörlerini,bu klasörü buldukmu şimdi bu verdiğim siber.ini dosyasını bu buldugumuz mirc (script) klasörünün içine atacagız işlemimiz şimdilik burda bitiyor tüm sayfaları kapatın şimdi gelelim masa üstüne orda kurulu olan mirc in (script in) bir kısayol icon u vardır ona tıklıyoruz ve script imiz açılıyor en altta mavi yada beyaz bir şerit vardır yazı yazdıgımız yer oraya şu komutu yazıyorsunuz
" /load -rs siber.ini " ve enter a basıyorsunuz, eger verdiğim ini dosyasını dogru yere attıysanız size (script warning) diye bir kutu açacaktır bu kutuya yes deyip onaylıyoruz onayladıktan sonra tekrar (input reques) yazan bir kutu daha açacaktır bu kutuya hiç bir şey yazmadan ok liyoruz.işlem bu kadar
okeyledikten sonra siberalem sohbet odalarındasınız yalnız sizi direk olarak odaya sokmaz bunun için yazı yazdıgımız yere " /list " yazıp tıklıyoruz size açık olan odaları gösterir ordan girmek istediginiz odanın üstüne çift tıklayıp giriyorsunuz.
NOT= komutlarda tırnakları kullanmayın tırnak içindeki komutları yazın yada copy paste yapın.
Heralde anlatabilmişimdir.

Not: Arkadaşımdan izin aldım yayınlamak için , tşk. ve rep ler kabul edilir.

Düzenleyen m3hm3t : 02-10-2012 12:47.
 

Eski17-06-2005, 01:37   #2
se7en
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - se7en

çok saol deniyom
 

Eski17-06-2005, 01:42   #3
fthnl
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - fthnl

ahh ahh script yokki
 

Eski17-06-2005, 02:01   #4
bim_28
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - bim_28
Smile

Dediğin gibiyse işimize baya yarayacak bende siberaleme üyeyim.
Şimdiden sağol

Düzenleyen bim_28 : 17-06-2005 02:15.
 

Eski17-06-2005, 02:08   #5
Nostaljikman
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - Nostaljikman

işe yaramaza vermeyiz arkadaşım güle güle kullanın bir teşekkür yeter rep zorunlu degil yane

Daha yarım saat olmadı 17 kişiden 3 kişi tşk etti çok iyi ya wardom u seviyorum.
böyle olunca insan mutlu oluyor, tşk edenler sagolsun.

Düzenleyen Nostaljikman : 17-06-2005 02:12.
 

Eski17-06-2005, 02:34   #6
Xfiles
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - Xfiles

way bea okudum dosyayı epey bir ilginç oluyorsa helal olsun ilk boş vaktimde deneyeceğim reputu bastım
 

Eski17-06-2005, 02:36   #7
burakcoskun
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - burakcoskun

sol arkdasım guzeller gelcekmi bakalım
 

Eski17-06-2005, 02:45   #8
Nostaljikman
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - Nostaljikman

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Xfiles
way bea okudum dosyayı epey bir ilginç oluyorsa helal olsun ilk boş vaktimde deneyeceğim reputu bastım
Hocam olmuyacak şeyi neden paylaşayımki keşke senin kadar olabilsek paylaşım ve bir şeyler ögrenmek için burdayız.
 

Eski17-06-2005, 03:10   #9
balalayka
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - balalayka

hocam öyle bir anlatmışsın ki send ebu script mevcut sanırım bari ldu olacak scripti de ekle de bi deneyelim dimikendi nikimizi yazdık ancak hangi script ile çalıştıracaz ??
saygılar
 

Eski17-06-2005, 04:07   #10
Nostaljikman
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - Nostaljikman

Yok Be dostum yanlış anlamışsın reklam felan yapmak degil amacım her hangi bir script olur fakat bazı script ini dosyasını kabul etmedi onun için öyle dedim yani sonra gelipte girmiyor ,hata veriyor olayı olmasın diye nuclear indirmek istiyorsan link i bu

kolay gelsin.

Düzenleyen m3hm3t : 02-10-2012 12:48.
 

Eski17-06-2005, 05:14   #11
fthnl
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - fthnl

wardom cular olarak dolduracaz orayı her yer abaza olacak
 

Eski17-06-2005, 07:25   #12
Nostaljikman
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - Nostaljikman

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi fthnl
wardom cular olarak dolduracaz orayı her yer abaza olacak
Yani dimi boş kalmasın koskoca yer nasıl olsa beleş biz wardom olarak doldurmak için elimizden geleni yapalım Kıyak geçelim adamlara boş kalmasın koskoca site
 

Eski17-06-2005, 07:41   #13
devamliileri
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - devamliileri

bakıyom eger calısırsa harika.
Tesekkürler
 

Eski17-06-2005, 07:48   #14
ßy.LeMo!n
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - ßy.LeMo!n

Dostum Elİne SaĞlik Şİmdİ Denİyorum...!
 

Eski17-06-2005, 08:16   #15
aDaLıx17
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - aDaLıx17

SaĞoL KaRDeŞ aRŞiV'iMw aLDIM ßuNU
 

Eski17-06-2005, 08:29   #16
spysense
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - spysense

yaw script yok beaw valla
 

Eski17-06-2005, 08:40   #17
ReVeNGE
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - ReVeNGE

bu anlattıgımı normal mirc script ile yapacagız yanı
 

Eski17-06-2005, 09:01   #18
uzunefe
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - uzunefe

kardeş script derken mirc mi oluyo pek işim olmadı da scriptlerle de
 

Eski17-06-2005, 09:16   #19
Nostaljikman
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - Nostaljikman

evet arkadaşlar mirc dedigimiz olay (script)
 

Eski17-06-2005, 09:23   #20
ReVeNGE
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - ReVeNGE

denedım su an oradayım sohbet edıyorum ellerıne saglık kardesım nıck name almeida135
 

Eski17-06-2005, 09:38   #21
specialist
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - specialist

olduu

Welcome to the Internet Relay Chat network, specialist!siberuser@81.213.xx.xx
Your host is chat.siberalem.com, running version 1.8.9.1-SEC
chat.siberalem.com CR1.8.9.1-SEC oiwsabjgrchytxkmnpeAEGFSLMRTX abcdeijklmnoprstuvzAMNLO
WATCH=128 SAFELIST TUNL FLG=wEsek,7 ConferenceRoom by WebMaster

teşekkürler ....

Düzenleyen specialist : 17-06-2005 09:43.
 

Eski17-06-2005, 09:45   #22
Nostaljikman
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - Nostaljikman

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi specialist
olduu

Welcome to the Internet Relay Chat network, specialist!siberuser@81.213.xx.xx
Your host is chat.siberalem.com, running version 1.8.9.1-SEC
chat.siberalem.com CR1.8.9.1-SEC oiwsabjgrchytxkmnpeAEGFSLMRTX abcdeijklmnoprstuvzAMNLO
WATCH=128 SAFELIST TUNL FLG=wEsek,7 ConferenceRoom by WebMaster

teşekkürler ....
yanlış yere girmişsin arkadaşım verdigim bilgilere göre uygulama yap.(rar dosyasındaki txt de)

OK.
 

Eski17-06-2005, 09:47   #23
spookie
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - spookie

oldu işlem tamam gelsin hatunlar diyek ve arkadaşa bi güzellik yapak
 

Eski17-06-2005, 09:51   #24
osman_m_16
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - osman_m_16

first class programme man
 

Eski17-06-2005, 10:21   #25
whocares
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - whocares

Çalışıyor kardeş eline sağlık.Ama irc sarmıyor artık ya neydi eski günler sene 98-99 ahh ahh
 

Eski17-06-2005, 10:35   #26
xlatifx
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - xlatifx

yav ben anlamadım arkadaşalr nasıl yaptığını zı yab sikrüpt nedir bunasıl yapılır anlatın be yAV
 

Eski17-06-2005, 11:30   #27
SCRiPToRiuM
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - SCRiPToRiuM

teşşekkürler denicem şimdi
 

Eski17-06-2005, 16:26   #28
Turk
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - Turk

Eyvallah SaoL
 

Eski17-06-2005, 16:32   #29
magic
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - magic

bende bu dosya ile giriyorum işe yarıyor. Ben itiraf.com/arkadasligi uyarlamaya çalışıcam bunu bakalım olur inş.
 

Eski17-06-2005, 17:59   #30
selmanmetin
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - selmanmetin

ben yaptım oldu. gayet güzel çalışıyor.
 

Eski17-06-2005, 18:08   #31
acemi_
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - acemi_

script gerek yok duz mirc'e koy yeterli
 

Eski18-06-2005, 13:18   #32
Nostaljikman
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - Nostaljikman

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi magic
bende bu dosya ile giriyorum işe yarıyor. Ben itiraf.com/arkadasligi uyarlamaya çalışıcam bunu bakalım olur inş.
Valla dene bakalım itiraf boyuboyuna ile birleştiginden beri mirc girişini kapattı daha önce buna benzer bir dosya ile boyuboyunaya giriyordum mirc ile ama itiraf ve birkaç site ile birleştikten sonra o açığı kapattılar artık girilmiyor..
başarılar.
 

Eski18-06-2005, 14:44   #33
engincem
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - engincem

ya az önce siberde idim bir saldırı oldu herkes delirdiii... one küfürler öyle...
 

Eski18-06-2005, 14:50   #34
sOrUnLu
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - sOrUnLu

Eywallah kardeş sağol
 

Eski18-06-2005, 14:54   #35
lider
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - lider

sen niye bedava veriyorsun ki
de ben de 10 milyon üyelik orda 15
 

Eski18-06-2005, 15:45   #36
sonzuxxi
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - sonzuxxi

nasıl bişeymiş saolasın
reputlar feda
 

Eski18-06-2005, 15:58   #37
By_YoRuMCu
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - By_YoRuMCu

sağol dostum paylaşımın için teşekkürler
 

Eski18-06-2005, 17:43   #38
Nostaljikman
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - Nostaljikman

Alıntı:
sen niye bedava veriyorsun ki
de ben de 10 milyon üyelik orda 15

Herşey para demek degildir arkadaşım (Ayrıca paralı yaptıklarından beri gıcıgım siber e)

Boyuboyuna.com içinde uğraşılıyor eger bi yolunu bulursak onuda paylaşırım hiç çekinmeden Wardom dan kıymetlimi

.................HER ŞEY WARDOM İÇİN..................
 

Eski18-06-2005, 19:48   #39
dark34
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - dark34

nostaljıkman bu komutu /load -rs siber.ini bı servera baglanmadan once mı sonra mı yapmalıyız ılk kez denıyorum tesekkurler..
 

Eski18-06-2005, 21:43   #40
Nostaljikman
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - Nostaljikman

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi dark34
nostaljıkman bu komutu /load -rs siber.ini bı servera baglanmadan once mı sonra mı yapmalıyız ılk kez denıyorum tesekkurler..
Server a bağlanmadan önce arkadaşım.
 

Eski19-06-2005, 13:44   #41
karakutu
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - karakutu

harbi işe yarıyor ,gerçi mircde işim yok ama sırf geyik olsundiye giriyorum
bir teşekkür yeterlimi?
 

Eski19-06-2005, 14:14   #42
Nostaljikman
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - Nostaljikman

Yetmezmi arkadaşım bunada şükür etmeyenler de var
606 :katılım
40 :cevap
rap:5

Düzenleyen Nostaljikman : 19-06-2005 15:42.
 

Eski19-06-2005, 14:28   #43
BuLuTyG
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - BuLuTyG

sağol kardeş mirc le girmeye çok çalışmıştım ama başaramamıştım çok teşekkür ederim paylaştığın için.
 

Eski19-06-2005, 14:43   #44
GLoryBoy
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - GLoryBoy

tşKLer ...Girdik
 

Eski19-06-2005, 14:47   #45
'StİnG'
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - 'StİnG'

saol yaa harbiden oluyomuş
az mırc a takılalım yafffffff
 

Eski19-06-2005, 15:27   #46
Nostaljikman
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - Nostaljikman

Sizler sagolun arkadaşlar siberalemin adını değiştirelim wardomalem yapalım
 

Eski20-06-2005, 12:56   #47
ofyav
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - ofyav

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Nostaljikman
yanlış yere girmişsin arkadaşım verdigim bilgilere göre uygulama yap.(rar dosyasındaki txt de)

OK.
Welcome to the Internet Relay Chat network, specialist!siberuser@81.213.xx.xx
Your host is chat.siberalem.com, running version 1.8.9.1-SEC
chat.siberalem.com CR1.8.9.1-SEC oiwsabjgrchytxkmnpeAEGFSLMRTX abcdeijklmnoprstuvzAMNLO
WATCH=128 SAFELIST TUNL FLG=wEsek,7 ConferenceRoom by WebMaster

burası yanlış yermi yane nası oluyo anlamadım
 

Eski20-06-2005, 14:24   #48
karakutu
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - karakutu

hahaa abi bizden başka giren yokki zate ben girdim bi hatun düştü hemen 42 yaşında len hemen sulandı hee dedim ne oluyoruz .. helal be baya işime yaradı valla
 

Eski20-06-2005, 14:25   #49
karakutu
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - karakutu

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi ofyav
Welcome to the Internet Relay Chat network, specialist!siberuser@81.213.xx.xx
Your host is chat.siberalem.com, running version 1.8.9.1-SEC
chat.siberalem.com CR1.8.9.1-SEC oiwsabjgrchytxkmnpeAEGFSLMRTX abcdeijklmnoprstuvzAMNLO
WATCH=128 SAFELIST TUNL FLG=wEsek,7 ConferenceRoom by WebMaster

burası yanlış yermi yane nası oluyo anlamadım

bağlanmışsın kanala girmek için /j siberalem yaz ok ... eğer başka bir sorun değilse sendeki ...
 

Eski20-06-2005, 14:32   #50
redLight
 
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem - redLight

oLuyor oLmasına da topu topu 30 kişi var
 

Eski     0
Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem

siberalem mobil nasıl girilir, siberkod siberalem, siberalem foto görünmüyo, siberalem de parasız msj göndermek, siberalem hilesi, siberaleme giriş yapamıyorum, siberalem cep için gerekli program, siberaleme üyeyim ama açılmıyor, siberaleme cepten giremiyorum, sibel alem giriş.

siberalem scripti, cepten siberalem, bedava siberkod, siberalem orjinal sayfas, siberalem misafir girişi, siberalem gold hack, siberalem sitesi paralımı, siberalem kullanıcı adı şifre, siberalem mesaj atma.

siberalem siberkod, siberalem siber kod, siberkod siberalem kaydet, siberalem mesaj gönderme, siberaleme bedava giriş, siberaleme nasil girebilirim, siberalem sohbet odası, siberalem'e giriş, siberalem mobil giris yap.

siberalemde mesaj gönderme, siberalem giriş yap, siber aleme giriş yapamıyorum, siberalem üye giriş, siberalem hile, sıberalem gırış, siberkod, cepten sıberaleme gırıs, siberalem cepten açılmıyor.

siberalem masa üstü, siberalem hileleri, cepten siberaleme giremiorm, siberalem de profil düzenleme, siberalem bedava sohbet, siberaleme nasıl üye olabilirim, iphone siberalem acilmiyor, siber alem uyelik girisi, siberalem almanya.

siberalem mobil giris yapamiyorum, cepten siberaleme giremiyorum neden, siber aleme girişsiber aleme girişsiber aleme girişsiber aleme giriş, siberalemde fotoğraf silme, mobil için siberalem'e nasıl girebilirim, www.siberalem.com üye girişi, siberaleme nasıl üye olacağım, siber aleme nasil üye olurum, bedava sohbete gir.

Siberalem.com sohbete giriş [BEDAVA] Siberalem.

Cevapla





Şu Anda Konuyu Görüntüleyenler: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şuan saat: 20:25.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)



tatil, sitemap, pvp serverler, görüntülü sohbet, bodrum escort, Kürtaj, ukash, elektronik sigara, Mobilya, video izle, msn show, kurabiye tarifleri, maldivler turu


İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Wardom Internet Adresimizde 5651 Sayılı Kanun’un 8. Maddesine ve T.C.K’nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Wardom hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler için webmaster \@wardom.org adresi ile iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) gün içerisinde Wardom yönetimi olarak tarafımızca gereken işlemler yapılacak ve avukatlarımız size dönüş yapacaktır.


sikiş
You Rated this Thread: