Geri Dön   Wardom.Org > Internet > Dosya Paylaşım Programları

 
Eski17-10-2007, 10:38   #1
cranberries666
 
torrent te hız arttırma - cranberries666
torrent te hız arttırma

arkadaşlar bitcomet programı kullanıyorum modemim us robotics sureconnect 9105 port açtım ama ne yaparsam yapayım indirme hızı 3-4kb/s en fazla 10-15kb/s oluyor ne yapmalıyım bilgisi olan arkadaşlar lütfen yardım etsinler
 

Eski17-10-2007, 10:54   #2
aliGLR
 
torrent te hız arttırma - aliGLR

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi cranberries666 Mesajı Göster
arkadaşlar bitcomet programı kullanıyorum modemim us robotics sureconnect 9105 port açtım ama ne yaparsam yapayım indirme hızı 3-4kb/s en fazla 10-15kb/s oluyor ne yapmalıyım bilgisi olan arkadaşlar lütfen yardım etsinler
benim bildigim upload nekadar cok yaparsan ona gore download yaparsin ben bugun 860kb yaptim
 

Eski17-10-2007, 12:19   #3
asivekaradenizli
 
torrent te hız arttırma - asivekaradenizli

bit comet yerine utorent denesen ben bir yıldır kullanıyorum herhangi bir sorun yok uploadlarımı 3kb de tutuyorum herbir film için 30 kb olabiliyor mesela ( film sayısı azsa ve seed yüksekse 90 kb ye ulaşıyor) tavsiyemdir utorent
 

Eski17-10-2007, 14:33   #4
İlkağan
 
torrent te hız arttırma - İlkağan

Bende torremt için azreus u tavsiye ederim upload hızını yüksek görürsen iyi bir seeds ve leachers ile 140 kb/s gördüğüm oldu.Bütün yakın çevremde onu kullanıyor ve memnunuz.Tavsiye ederiz.
 

Eski17-10-2007, 18:03   #5
cranberries666
 
torrent te hız arttırma - cranberries666

upload hızını nasıl yüksek görücem daha yeni kullanmaya başladım pek bilmiyorum
 

Eski17-10-2007, 18:41   #6
_BaCKDOoR_
 
torrent te hız arttırma - _BaCKDOoR_

torrent zaman ister hızlanması için onu en başta belirtelim yani şu şöle nekadar upload yaparsan okadar download alırsın çünki eger uploadın düşük olursa ban yersin downloadın düşük olur utorrent tavsiye ederim
 

Eski17-10-2007, 19:21   #7
cranberries666
 
torrent te hız arttırma - cranberries666

upload u kendimi yapıyor yoksa ben mi yapmalıyım
 

Eski17-10-2007, 21:59   #8
_BaCKDOoR_
 
torrent te hız arttırma - _BaCKDOoR_

kendi yapıyor tabikide sağ altta gösterir azureus kullanıyosan share ratio yazar onun yüksek olması gerekir ordan upload hızınıda görebilirsin bazı çakallar bunu düşük tutup yüksek download yapmaya çalışırlar ama banı yer 4 5kbps ile download yaparlar ama senin sorunu galiba seeder;yani besliyen sayısının düşük olması nekadar çok peer ve seeder varsa okadar iyidir
 

Eski17-10-2007, 22:04   #9
uygarozdemir
 
torrent te hız arttırma - uygarozdemir

En kolayını söylüyorum..
Netlimiter programını forumdan idirip upload ını 1 ile sınırla, 105 kb ile indir çok kaynaklı dosyaları sonra..

10kb upload a kadar download hızın etkilenmiyor, sonrasında download hızını inanılmaz düşürüyor upload..

Benim gibi emule kullanıcısı isen 10 kb ile sınırlamanı tavsiye ederim..
 

Eski22-06-2009, 22:36   #10
manyakuz28
 
torrent te hız arttırma - manyakuz28

Arkadaşlar ben bu torrent mantığın tam anlamış değilim 8 mb hızım var en hızlı download yapan sizce hangisi ?????
 

Eski07-11-2009, 20:14   #11
gokalpix
 
torrent te hız arttırma - gokalpix

valla bende tam olarak anlamış değilim utorrent kullanıyorum başka hiçbir programı kullanmıyorum uploadımı 20 kb da tutuyorum 4300 seeder 3500 leecher lı dosyayı saniyede 30 kb la indiriyorum anlamadım gitti..
 

Eski07-11-2009, 20:25   #12
hyshot
 
torrent te hız arttırma - hyshot
Exclamation

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi gokalpix Mesajı Göster
valla bende tam olarak anlamış değilim utorrent kullanıyorum başka hiçbir programı kullanmıyorum uploadımı 20 kb da tutuyorum 4300 seeder 3500 leecher lı dosyayı saniyede 30 kb la indiriyorum anlamadım gitti..
büyük ihtimal bağlanabilir değilsin...utorrent için modeminde port açman gerek...

google'a "port açma" yaz, ilk sonuca tıkla ve modeminin markasına göre söylenilen ayarları uygula...
 

Eski07-11-2009, 21:51   #13
kingyuxexes
 
torrent te hız arttırma - kingyuxexes

utorrent programını tavsiye ederim kardeş ama bakacağın torrent linklerinin sağındaki bilgileri boş geçme seeds kısmı az olup leechers( kaynaklar) kısmının yüksek olmasına dikkat et ne kadar çok kaynak varsa o kadar hızlı indiriyor birde ayarlarında upload hızını düşürünce download hızında düşüyor utorrentte ben bu şekilde biliyorum ve kullanıyorum.

iyi çalışmalar
 

Eski07-11-2009, 21:53   #14
uygarozdemir
 
torrent te hız arttırma - uygarozdemir

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi kingyuxexes Mesajı Göster
utorrent programını tavsiye ederim kardeş ama bakacağın torrent linklerinin sağındaki bilgileri boş geçme seeds kısmı az olup leechers( kaynaklar) kısmının yüksek olmasına dikkat et ne kadar çok kaynak varsa o kadar hızlı indiriyor birde ayarlarında upload hızını düşürünce download hızında düşüyor utorrentte ben bu şekilde biliyorum ve kullanıyorum.

iyi çalışmalar
Tam tersi, seed tam kaynak oluyor, seed yüksek olması daha iyidir.. Leech kısmı hala indirmeye devam edenler...
 

Eski07-11-2009, 23:30   #15
gokalpix
 
torrent te hız arttırma - gokalpix

hyshot teşekkürler dostum dediğini yapıcam bi kaç kişiden daha duydum
 

Cevapla





Şu Anda Konuyu Görüntüleyenler: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şuan saat: 05:32.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)



pvp serverler, su kaçağı, ukash, kız oyunları, su kaçağı, http://www.antalya-club.com, Erken Rezervasyon, Elektronik Sigara


Paylaşım sitesi Wardom.Org adresinde 5651/8 ve 125. madellere göre, tüm üyeler ve ziyaretçiler sitenin kullanımı ve yapılan paylaşımlarından kendileri sorumludur. Şikayetler için iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz.