Geri Dön   Wardom.Org > Forum - Yönetim > Geri Dönüşüm

 
Eski15-12-2012, 12:05   #1
Cw-Destek
 
Vodafone bedava internet %100 - Cw-Destek
Arrow Vodafone bedava internet %100

Merhaba Arkadaşlar Bedava İnternet Arayan Arkadaşlar İçin Paylaşıyoruz...
Nasıl Yapıcağınızı Anlatıyorum...
Telefonunuzda Kontor Olmayacak...
Yoksa Bakiyenizden Gider...

Live Vodafone Ayarlarınızın Yapılmış Olması Gerekiyor...
Yapmak İçin : *3636# 'yı arayın...
İlk 5 'e basın.. Sonra 1'e basın...

Birazdan Net Ayarlarınız Telefonunuza Geliyor...
Yaptıktan Sonra...

Aşağıdaki Adresi Telefonunuzun Url Adresine Git Kısmına Yazın...

live.vodafone.com.mebapp.com/power/mrd/http/www.google.com/

Google'nin Yerine Başka Sitede Yazabilirsiniz...

Şimdi Knıght Online ile uğraşan arkadaşlar için Onlardan istegim
kullanmadıkları Charlar mail onemli degil ozellikle bp priest Id şifre itemsiz olsun str set olsa tesekkur maksadında alabilirim bundan oncede Facebook En cok takıp Profilinize giren profilleri bulmuştum Heliosta İonia Kranos Titan Destan Gibi serverlarda olsa iyi olur
 

Eski15-12-2012, 12:10   #2
NiceTheory
 
Vodafone bedava internet %100 - NiceTheory

Char yolladım gule gule kullan kardeşim emegine saglık .
 

Eski15-12-2012, 13:04   #3
Cw-Destek
 
Vodafone bedava internet %100 - Cw-Destek

Eyw kardeşim .
 

Eski15-12-2012, 14:58   #4
LooqeR
 
Vodafone bedava internet %100 - LooqeR

Saol Kardeşim Teşekkürler...!
 

Eski15-12-2012, 15:00   #5
Hayalperest*
 
Vodafone bedava internet %100 - Hayalperest*

Yokmu turcellde de böyle bir şey

Düzenleyen Hayalperest* : 15-12-2012 15:09.
 

Eski15-12-2012, 15:08   #6
Balamir
 
Vodafone bedava internet %100 - Balamir

Çalışmıyor boş yöntem...
 

Eski15-12-2012, 15:14   #7
Cw-Destek
 
Vodafone bedava internet %100 - Cw-Destek

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Balamir Mesajı Göster
Çalışmıyor boş yöntem...
Denedindemi baltalıyosun ?
 

Eski15-12-2012, 15:20   #8
Balamir
 
Vodafone bedava internet %100 - Balamir

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Cw-Destek Mesajı Göster
Denedindemi baltalıyosun ?

Kendinle karştırdın galiba ? ben denedim ve çalışmayan yöntem öyle sağdan soldan bulduğunuz konuları denemeden paylaşmayın
 

Eski15-12-2012, 15:22   #9
Cw-Destek
 
Vodafone bedava internet %100 - Cw-Destek

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Balamir Mesajı Göster

Kendinle karştırdın galiba ? ben denedim ve çalışmayan yöntem öyle sağdan soldan bulduğunuz konuları denemeden paylaşmayın
Sağdan soldan dedigin konuyu baska bi yerde bul Onhile harici bide orda paylastım konuyu editlicem .
 

Eski15-12-2012, 15:25   #10
Balamir
 
Vodafone bedava internet %100 - Balamir

Uzatmaya gerek yok çalışmayan yöntem boş konu dahası varmı ? al kardeşim buda sağdan soldan bulduğun konu linki

http://tarihefsanesi.tr.gg/.ue.cretsiz-google.htm

http://tr-tr.facebook.com/telefondan...88786584495250

http://www.facebook.com/Bedava.inter...34000303413880

https://www.facebook.com/sitesizler1

http://tr-tr.facebook.com/cepten61/p...54483911293825

Düzenleyen Balamir : 15-12-2012 15:28.
 

Eski15-12-2012, 15:31   #11
Cw-Destek
 
Vodafone bedava internet %100 - Cw-Destek

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Balamir Mesajı Göster
1- Facebook takı yontemlerin hiç biri paylastıgım yontemde degil
2- Tr.ggli site **********de bi mod ait .
 

Eski15-12-2012, 15:33   #12
NiceTheory
 
Vodafone bedava internet %100 - NiceTheory

Cw-destek yaptıgı paylasımı forumda kim yaptı cok tesekkur ediyorum arkadas paylastıgı bedava sms cok işime yaradı emege saygı laf atmaya gerek yok .
 

Eski15-12-2012, 15:36   #13
Balamir
 
Vodafone bedava internet %100 - Balamir

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Cw-Destek Mesajı Göster
1- Facebook takı yontemlerin hiç biri paylastıgım yontemde degil
2- Tr.ggli site **********de bi mod ait .
Arkadaşım uzatma çalışmayan yöntem işte sen bana bu yöntemin çalıştığını kanıtlaya bilirmisin ?

Ayrıca buyur buda facebook'taki az önce linkini verdiğim yer aynısı değil diye hala diretiyorsun o zaman sana ekran görüntüsünü koyayım aynımı değilmi herkez görsün



Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi NiceTheory Mesajı Göster
Cw-destek yaptıgı paylasımı forumda kim yaptı cok tesekkur ediyorum arkadas paylastıgı bedava sms cok işime yaradı emege saygı laf atmaya gerek yok .
O konu ile bu konu birmidir ? o konu farklı bu konu farklı ben burdaki konu çalışmıyor diyorum ben çalışmadığını ıspatlarım arkadaş çalıştığını ıspatlaya bilir mi ? ayrıca konunu başka yerden alınması önemli değil paylaşımdır heryerden alabilir ama çalışmayan yöntemi çalışıyor gibi denemeden %100 çalışıyor diyerek paylaşmak olmaz birde inadına diretmek hiç olmaz

Düzenleyen Balamir : 15-12-2012 16:02.
 

Eski15-12-2012, 16:01   #14
Hayalperest*
 
Vodafone bedava internet %100 - Hayalperest*

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Cw-Destek Mesajı Göster
Denedindemi baltalıyosun ?
Kiminle konuştuğuna dikkat et öyle konuş.

Düzenleyen Hayalperest* : 15-12-2012 17:34.
 

Eski15-12-2012, 16:50   #15
Iskelet
 
Vodafone bedava internet %100 - Iskelet

Daha önce bunları çok araştırdım. Yapabildigim tek ekonomik internet olayı şu oldu. Wodafone dan 8 liraya sınırsız internet alıyordum. Kabloyla bilgisayara baglıyordum dahili modem vazifesi görüp aylık 8 liraya internete giriyordum.
 

Kapalı Konu





Şu Anda Konuyu Görüntüleyenler: 3 (0 üye ve 3 misafir)
 

Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şuan saat: 15:34.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)



pvp serverler, su kaçağı, ukash, kız oyunları, su kaçağı, http://www.antalya-club.com, Erken Rezervasyon, Elektronik Sigara


Paylaşım sitesi Wardom.Org adresinde 5651/8 ve 125. madellere göre, tüm üyeler ve ziyaretçiler sitenin kullanımı ve yapılan paylaşımlarından kendileri sorumludur. Şikayetler için iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz.