Geri Dön   Wardom.Org > Oyun > Oyun Genel > Counter Strike

 
Eski28-06-2006, 15:29   #1
Qzn
 
Wall Hack Nasıl Yapılır Burada - Qzn
Talking Wall Hack Nasıl Yapılır Burada

WallHack Nasıl Yapılır?


Başlığı görüp hemen hevesle konuya atlayan sevgili oyuncu; bu potansiyel müşteri çekici konu başlığının altında, aslında son derece masum sakin, fakir ama gurulu bir yazı yatmaktadır. Söz konusu yazıda hile yapmak değil, fakat uyguladığınız taktirde Türkiye'deki serverların yarısından fazlasından rahatça banlanabilmenizi sağlayacak ipuçları yeralmaktadır. İçerik zengin olduğundan dolayı, bir sonuç cümlesi arayışı içinde, okumadan direk sayfanın altına geçmeniz size bir avantaj sağlamayacağından; konu eğer sizi ilgilendirmiyorsa şu an sayfayı kapatmanız önerilmektedir.


Önceki yazılarımdan aşina olduğunuz üzere, konuya ses sisteminiz ve ses dinlemek hakkında bir iki cümleyle başlıyorum:
1. cümle -> EAX destekleyen bir ses kartınız olsun
2. cümle -> İyi bir kulaklığınız ve mümkünse az çok kıvrak zekanız bulunsun.
- Kardeş, hile yapmıyorum diyosun, ses mes diyosun. İyi de yürüyerek sessiz yaklaşan adamları bile vuruyorsun. Ne iş? * İşte sana tokat gibi cevap

I-) UFAK SESLER & AYRINTILAR

- Merdiven ve kapılar düşmanın yerini belirlemek için elinizdeki en güçlü silahtır. Örneğin prodigyde garaj tarafından giderken uzaktan bir merdiven sesi duydunuz. Bir ctnin dışardaki evin tepesine çıkıp muhtemelen elindeki m4a1 (colt) ile çıkışa bakmakta olduğunu anlamak zor değil. Çok basit olsa da bunu anlayamayıp "yerimi nerden bildin bab" diyenleri istesek bile sayamayız.

- Farklı zeminler farklı sesler çıkarır. Örneğin dustta teröristsiniz ve tünelin t base tarafındaki girşinin oralardasınız. Sağ taraftan gelen toprak zemin sesi, ardından beton sesi size sağdan birisinin üstünüze geldiğini gösterir. Tekrar toprak sesi geldiğinde geri çıkmıştır. Sesin birden kesilmesi, muhtemelen dışardaki kutunun veya çıkışın yanında soteye yattığını gösterir.

- Yüksekten düşünce canının yanma sesleri veya örneğin bir kutunun üstünden yere inince çıkan anlık ayak sesi size yürüyerek yaklaşan rakip oyuncunun yerini ele verir. Örneğin aztecte teröristsiniz ve suya indiniz. İlk köşeyi döndünüz ve orda beklemektesiniz. Roundun başlamasından bu yana belli bir süre geçti. Yani takım arkadaşlarınız çoktan base i terketti veya muhtemelen öldüler. Arka taraftan gelen, yüksekten düşüp canının yanma sesi veya anlık bir ayak sesi, size muhtemelen tahta kapıdan geçip arkanızdan dolaşmış olan ve yokuştan inmek yerine kısa yoldan atlamayı tercih eden ctnin yerini belli eder. Artık ses çıkarmasa bile bir kere orda olduğundan şüphelendiğinizden dolayı köşeden çıkıp vurursunuz.

- Bazen rakip oyuncunun hepsi veya bir kısmını o görüldüğünü anlamadan görürsünüz. Buna örnek olarak sotedeki oyuncunun namlusu en sık rastlananı. Kapı veya ince duvarların önünde namlunun ucunun duvarın içinden geçmesi gibi buglar da oyuncunun yerini eleverebiliyor. Veya dar bir alandan bakıp bir taraftan diğer tarafa geçtiğini görüyorsunuz ve sonra ses kesiliyor. Gittiği yerdeki en yakın kutunun yanına tünediğini anlamak için fazla zeki olmaya gerek yok. Yine de çoğu zaman bu adamlara ateş edildiğini görmüyorum. Edilince de wallhack oluyor. Makus talihimiz.

- Herhangi bir haritada ct oldunuz ve belli bir yeri savunuyorsunuz. Oradan çıkan adamı vurmak için ille görmenize gerek varmı. Crossharinizi tam çıkacağı yere ve muhtemel kafa/göğüs hizasına götürüp eklemeye başlayın. Sesleri dikkatlice dinleyin. oradan gelen ayak sesi size doğru iyice yakınlaştığında, yani "tam şimdi görünecek" dediğiniz an ateş etmeye başlayın. Adam daha neye uğradığını anlayamadan ölecek.

II-) OYUNU OKUMAK

- Ekranınızın sağ üstünde görünen kimin kimi öldürdüğü bilgileri ambians olsun diye gösterilmemektedir. Bunlara biraz dikkat ederseniz karşı tarafın nerden geldiğini anlarsınız. Örneğin prodigyde ctsiniz ve yukarı yoldan garaj tarafına gittiniz. Bu sırada takım arkadaşlarınızın pek çoğunun öldüğü bilgileri geliyor; fakat yakınınızda bir hareket yok. Rakip takımın diğer taraftan geldiğini kestimek zor değil bu durumda. Diğer taraftan gelen rakip takım oyuncularının çatışmadan sonra 3 kişi kaldığını varsayalım. Bunların birinde c4 varsa, o bombayı kurmaya gidecek, diğer 2si ise frag aşkıyla arkadan dolaşıp sizi kolay yoldan öldürme peşinde koşacaktır. Bu durumda arka tarafa doğru umulmayacak bir yere pustuğunuzda veya köşeden ani bir çıkış yaptığınızda rakiplerinizi gayet rahat öldürürsünüz.



- Public oyunlarda bazen herkes kafasına göre biryerlere koştururken, özellikle daha tenha veya birbirini tanıyan oyuncuların bulunduğu oyunlarda takım halinde bir noktadan hücum edilir. Rakip takım bir noktadan gelip o roundu kazandı diyelim. Muhtemelen bir sonraki round da aynı yerden gelecek. Kaybederse muhtemelen diğer bomb base'e gidecek. Bir tarafa üstüste hücum edip kazandılar ve son roundu kaybettiler diyelim. Bir sonraki round başka yeri deneyip onu da kaybettiler veya dağıldılar. Sonraki round muhtemelen en başarılı oldukları yer yani üstüste round aldıkları taraftan hücum edicekler.

- Oyundaki standart karşılaşma zamanlarını öğrenmeniz o haritada belli bir süre oyun deneyimiyle ortaya çıkar. İki taraf da rush yaptığında nerede karşılaşıldığını, bir taraf ağırdan aldığında aşağı yukarı ne kadar zaman beklendiğinde rakip takımın pozisyonunu bırakıp ortaya çıktığını kestirebilirsiniz. Bu sürelerde bir aksama olduğunda hücumun diğer taraftan olacağını ille takımınız ölmeden veya arkalarından dolaşmadan da tahmin edebilir ve baseinize yakın yoldan dönebilirsiniz. Örneğin nuke'de teröristken baseden koşup evin çatısına tırmanmanız aşağı yukarı ctlerin a base tarafındaki yukarı kata çıkmasıyla aynı zaman denk geliyor. İçerden giderseniz öldürmek için bayağı uğraşacağınız ve kayıp vereceğiniz rakipleri kolay yoldan yani duvardan vurabilirsiniz.

III-) KUTU-DUVAR ARKASI TARAMAK

- Bir örnekle başlıyım. Mansion oynuyorsunuz ve ctsiniz. Diyelim karşı takımda 8 kişi var ve bunların 4 ü round başında öldü. Hadi 1 kişi de tünele girmiş olsun. Geriye kaldı 3 kişi. Peki bu 3 kişi nerde? Tabiki evin içinde. Yani aranızda sizi engelleyen sadece bir kat duvar var. O zaman neden şansınızı denemeyesiniz ki? Hangi duvarın ardında neyin olduğu haritayı biraz bilerek, alt katta tavandan nereyi tararsanız üst katta nereye isabet edeceği freelook moddayken haritayı inceleyerek ve teröristlerin nerelerde sıkça mevzilendiği de oyun deneyimiyle öğrenilebilir. Geriye kalan sözkonusu duvarları tarayarak şansınızı denemek. Örneğin evin yan tarafından üst katın bir kenarını tarayabilirsiniz. Vurduğunuzu anlamak ise basit. Diğer taraftan acı içinde bir vurulması sesi gelirse o noktaya birkaç mermi atın ve teröristin nasıl öldüğünü, ardından size nasıl küfrettiğini görün

- csrike/overviews klasörünüze bakacak olursanız haritaların kuşbakışı görüntülerini bulacaksınız. Bu imajlar aslında spectator modda haritanın kuşbaskışı görüntüsünü izleyebilmeniz amaçlı hazırlanmış olsa da taktik amaçla da oldukça kullanışlılar. Hangi duvarın arka tarafının neresi olduğunu bu imajlarda rahatça görebilirsiniz. Geriye kalan, zamanlamayı tutturmak. Örneğin siz o duvarın bir yanında olduğunuzdan ne kadar sonra rakip takım oyuncusu orada oluyor. Tabi buna belli bir zaman öngörmek imkansız olsa da iki takımda da round başlar başlamaz bıçak çekip oraya koşma süresini ölçebilirsiniz ve aşağı yukarı bu şekilde tutturabilirsiniz.

- Duvar arkasından tararken duvarın diğer yanından gelen kapı, merdiven gibi sesler de oldukça önemli. Örneğin assault'ta teröristsiniz ve arka kapının oraya gittiniz. Eğer dışardaki merdivenin içerden bakınca nereye denk geldiğini bilirseniz, dışarıdan merdivene tırmanma sesi geldiğinde orayı boylama ak47 tararsınız ve bilin bakalım ne olur? Merdivene tırmanmakta olan adam aşağı düşer. Hem canı azalır hem de muhtemelen vazgeçip kapıdan girmeye kalkar. Aslında bunu özellikle ayarlayıp bir arkadaşımla denemesem de, her yaptığımda diğer taraftan düşme seslerinin gelmesi ve oyuncuların "yav merdivene niye çıkılmıyor" şeklinde söylenmesi tesadüf olmasa gerek Bir diğer örnek de nuke'ten vereyim. A base'in ordaki demir kapı oldukça yüksek ses çıkarır. Kapı sesi duyunca o kapının A base tarafındaki çıkışını dışarıdan (meydandan) tararsanız birilerini vurma şansınız oldukça yüksektir. Tabi potansiyel sote noktası olması isabet şansınızı bir kat daha artırır. Yalnız ff açık serverlarda dikkat edip her kapı sesinde taramamanızı öneririm.

- CS'de duvarın arka tarafından gelen sesleri de arada duvar yokmuş gibi duyabilirsiniz. Örneğin assultta ct'siniz. Bİnaya yakın durursanız içerdeki ayak seslerinden kimin nereye gitmekte olduğunu aşağı yukarı anlarsınız. Hatta bu sesleri takip edip duvar arkasından adam vurabilirsiniz. Assultta sesleri tkaip edip duvardan adam vurabileceğiniz en uygun yer arka kapının oralardır. Alan dar olduğu için fazla yol alternatifi yoktur ve tahmininiz genelde doğru çıkar.

- Daha çok dial up ve yüksek pingli oyuncuların işine yarayan bir püf noktası da ekliyim. Arkasında düşman olmasından şüphelendiğiniz köşeyi dönerken elinizdeki silaha göre muhtemel kafa/göğüs hizasına nişan alıp köşeden hemen çımadan önce ateş etmeye başlayın. Bu sayede karşınızdakini daha sizi görür görmez öldürebilirsiniz ve "200 pingle oynuyosun daha ben seni görmeden headshot yapıyosun" şeklinde bir tepki alıp eğer o kişi adminse kicklenirsiniz


Yukarıda uzun uzun yazdıklarım belki çoğunuzun bildiği, bilmeyenlere ise "ee ne kadar basit; bunun için yazı mı yazılır" dedirten ufak püf noktaları. Yalnız biraz kafanızı çalıştırıp oyunu "koş ve tetiğe bas" mantığından öte oynarsanız bu püf noktaları oldukça işinize yarayacaktır. Yine de fazla kullanmamanızı öneririm. Çoğu kez sonu kick veya ban oluyor çünkü ama bizim serverlarımızda olmuyor bu ban olayı tabi küfür ederseniz ayrı.
Böyle Wall kullanana canım feda

NOT:Alıntıdır....
 

Eski28-06-2006, 20:57   #2
TheNorth
 
Wall Hack Nasıl Yapılır Burada - TheNorth

Walla yazı güzel ama daha basiti OGC
 

Eski01-07-2011, 11:51   #3
Kayıtlı Değil
 
Wall Hack Nasıl Yapılır Burada - Kayıtlı Değil
Unhappy wallhack

iyde birader wallhack le konunun ne alakası var ayrıca insanlar bu hileleri sadece oyun için değil kendini geliştirmek içinde kullanıyor bu insan zekasını iyiye yada kötüye kullanmak gibi bişiy ...
 

Eski10-07-2011, 11:09   #4
farego
 
Wall Hack Nasıl Yapılır Burada - farego

Bu kadar düşünürsek oyunun bir tadı olmaz heralde

Ayrıca bu hack değil..
 

Eski10-07-2011, 11:39   #5
shoq
 
Wall Hack Nasıl Yapılır Burada - shoq

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi Kayıtlı Değil Mesajı Göster
iyde birader wallhack le konunun ne alakası var ayrıca insanlar bu hileleri sadece oyun için değil kendini geliştirmek içinde kullanıyor bu insan zekasını iyiye yada kötüye kullanmak gibi bişiy ...
Saçma saçma konuşmayın kardeşim..
Yıllardır cs oynarım , ilk başladığımda wall ile başlamıştım..
İnsanlar bana sorduğunda "Neden wall ile oynuyorsun?" diye..

Kendimi geliştirmek için derdim. Tabii daha küçüktüm

Yani demek istediğim , wall eline geçtiğinde yok kendini geliştirmekmiş ,
yok oymuş buymuş yalan olur..

Sadece duvar arkasından gördüklerini vurduğunda ve publarda /top15 e baktığında , orada ki kendini tatmin etmeye çalışan 1. liğini görürsün..

Önceden steam temizdi artık orasıda wall doldu..
O wall kullananların..
 

Eski22-07-2011, 10:05   #6
1stClassSecurity
 
Wall Hack Nasıl Yapılır Burada - 1stClassSecurity

Wall iLe oynayan insanLar HS attıkca,duvardan vurdukca egoLarı geLişiyor sanırım.12 yıLdır cs oynuyorum bir kere bile cfg açmadım.Ama artık insanlar rank,frag için oynar oLmuşLar.Artık bu çaptaki oyunLarın hırs değiL zevk için oynandıgını biLmeLeri Lazım.Son oLarakta.

Wallhack,aim,ghost,h4x ezik işidir
 

Cevapla





Şu Anda Konuyu Görüntüleyenler: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şuan saat: 15:44.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)



pvp serverler, su kaçağı, ukash, kırmızı shop, kız oyunları, su kaçağı, http://www.antalya-club.com


İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Wardom Internet Adresimizde 5651 Sayılı Kanun’un 8. Maddesine ve T.C.K’nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Wardom hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler için webmaster \@wardom.org adresi ile iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 3 (üç) gün içerisinde Wardom yönetimi olarak tarafımızca gereken işlemler yapılacak ve avukatlarımız size dönüş yapacaktır.