Geri Dön   Wardom.Org > Bilgisayar Güvenliği > Wireless - Kablosuz Teknolojiler

 
Eski22-03-2010, 21:13   #1
mehemmett
 
Wireless şifre kırma programı (harika) - mehemmett
Wireless şifre kırma programı (harika)

Arkadaşlar aircrack-ng-1.0 isimli bir program var. Bununla wireless şifrelerini kırabiliyorsunuz. Bazı zamanlar işe yaramıyor ama denemekte fayda var.

Yıllarca, öğrencilik yıllarından kalma bir alışkanlıktır benimki. Hep bir wireless şifresi kırmak istemiştim o zamanlar. Ancak pek başarılı olamamıştık. Birkaç kez kırabildik ama o zamanlar internet genelde kotalı olduğu için biz de kırınca kota aşıyor tabi adamlar da faturadan sonra hemen bir önlem alıyorlardı.

Dosya rardan çıkarıldıktan sonra “aircrack\\aircrack-ng-0.6.2-win\\aircrack-ng-0.6.2-win\\bin” dosyasının içinde wzcook’e tıklayın sonra adını ve şifresini size veriyor.

Bazı şifreleri de arada bir çözmüyor (tekrar söyleyim) program hatasından kaynaklanabilir..

http://uploading.com/files/amf3a28c/aircrack-ng-1.0-win.zip/

buradan indirilebiliyor.

Denemekte yarar var. Ben denedim mi hayır çünkü artık kendi internetim var [:@] Öğrencilere bir yardımımız olsun []
 

Eski22-03-2010, 21:45   #2
yenimsin
 
Wireless şifre kırma programı (harika) - yenimsin

eminmisin kardeş bu program işe yarıyormu
 

Eski22-03-2010, 21:48   #3
iskoprix
 
Wireless şifre kırma programı (harika) - iskoprix

cok cok cok saol .. kıramadıgım bir wireless vardı daha programı ındırdım calıstırmadan baktım girmis ya o kadar süper cok saol ..































Aglıcam artk yeteR Allahın' MaLLarı ya
 

Eski22-03-2010, 21:54   #4
NoPainNoGain
 
Wireless şifre kırma programı (harika) - NoPainNoGain

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi iskoprix Mesajı Göster
cok cok cok saol .. kıramadıgım bir wireless vardı daha programı ındırdım calıstırmadan baktım girmis ya o kadar süper cok saol ..































Aglıcam artk yeteR Allahın' MaLLarı ya


üstü okuyunca ne diyo lan bu dedim soradan çaktım d
 

Eski22-03-2010, 22:01   #5
metropol
 
Wireless şifre kırma programı (harika) - metropol
Talking

pessssssss
 

Eski22-03-2010, 23:19   #6
By-DusmaN
 
Wireless şifre kırma programı (harika) - By-DusmaN

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi NoPainNoGain Mesajı Göster


üstü okuyunca ne diyo lan bu dedim soradan çaktım d
aynen bende şok oldum
 

Eski22-03-2010, 23:59   #7
Logitecher
 
Wireless şifre kırma programı (harika) - Logitecher

teşekkürler
 

Eski23-03-2010, 01:15   #8
necii
 
Wireless şifre kırma programı (harika) - necii

adam akıllı WPA kıracak bir program felan bilen varsa yazabilirmi??böyle saçmalıklarla buraları işgal etmeyelim arkdaşlar.milletin zamanını çalmayalım lütfen??artık herkes wpave wpa2 yi bekliyor...
 

Eski23-03-2010, 18:07   #9
sanaltarak
 
Wireless şifre kırma programı (harika) - sanaltarak

Forum aircrack-ng ile ilgili mesaj kaynıyor ama yeni bir şeymiş gibi yazmışsın. Keşke daha önce forumda arama yapsaydın.
 

Eski23-03-2010, 18:10   #10
M_@Lii
 
Wireless şifre kırma programı (harika) - M_@Lii

OK Bye xD Sen Git biz Sana Dönücez
 

Eski23-03-2010, 18:38   #11
nereli505
 
Wireless şifre kırma programı (harika) - nereli505

inşallah çalışır
sağol
 

Eski26-03-2010, 16:47   #12
mencut
 
Wireless şifre kırma programı (harika) - mencut

bütün yalan girniyo bi işe yaramıyo ya
 

Eski26-03-2010, 18:53   #13
Betr!
 
Wireless şifre kırma programı (harika) - Betr!

Alıntı:
Orjinal Mesaj Sahibi mencut Mesajı Göster
bütün yalan girniyo bi işe yaramıyo ya
makinaları formatlayın
 

Eski26-03-2010, 19:18   #14
teravi
 
Wireless şifre kırma programı (harika) - teravi

bazıları bu site çakallık yapıyor ama burası çakallik yapacak yer deyıl bilesiniz saygılar
 

Eski26-03-2010, 19:43   #15
tekelok
 
Wireless şifre kırma programı (harika) - tekelok

katılıyorum... 1st class üyleri başka başka isimlerle mileti öpüceklerini zannediyorlar... )
 

Cevapla

Etiketler
hack, wireless, şifre kırma





Şu Anda Konuyu Görüntüleyenler: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 

Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şuan saat: 19:19.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)



pvp serverler, su kaçağı, ukash, kız oyunları, su kaçağı, http://www.antalya-club.com, Erken Rezervasyon, Elektronik Sigara


Paylaşım sitesi Wardom.Org adresinde 5651/8 ve 125. madellere göre, tüm üyeler ve ziyaretçiler sitenin kullanımı ve yapılan paylaşımlarından kendileri sorumludur. Şikayetler için iletişim bölümünden bize ulaşabilirsiniz.