kaligula_oky kullanıcısının son içeriği

  1. kaligula_oky

    Güncel DNS arıyorum !

    tor hiç kullanmadım indirme linki ve nasıl kuracagımı soyleyebılırmısın dostum ?
  2. kaligula_oky

    Güncel DNS arıyorum !

    merhaba arkadaşlar yardıma ıhtıyacım var . YASAKLI SİTELERE GİRMEK İÇİN GÜNCEL HIZLI DNS ADRESİ ARIYORUM :( nette bulamadım malesef varsa bildiğiniz talibim :)
  3. kaligula_oky

    ses&efekt siteleri yardıma ihtiyacım var...!!!

    sağol azizim baktım biraz kurcaladım ama ingilizce eksik olunca iş biraz zorlaşıyo :) ama genel anlamda çok faydalı sağolasın eksik olma ..
  4. kaligula_oky

    ses&efekt siteleri yardıma ihtiyacım var...!!!

    kapı gıcırtı sesi,rüzgar sesi,gerilim efekti,gök gürültülü efekt tarzı şeyler :)
  5. kaligula_oky

    ses&efekt siteleri yardıma ihtiyacım var...!!!

    sevgili wardom ailesi epeydir aranızda yoktum ama bi konuda çok fena yardıma ihtiyacım var... ilkokul öğrencilerime tiyatro hazırlıyorum ve kapsamlı olması için elimden geleni yapıyorum ve oyunlarına ambians katmak için çeşitli sesler,efektler koymak istiyorum ama tam aradığım şeyleri...
  6. kaligula_oky

    Internet Download Manager | Son Sürüm (Sürekli Güncel) | FULL

    teşekkür ederim üstad .nokta atış yaptın vallahi :) eline sağlık oldu bu sefer :)
  7. kaligula_oky

    Internet Download Manager | Son Sürüm (Sürekli Güncel) | FULL

    İNDİRİYORUM ama dosya hasırlı diyo ? bi türlü açamıyorum hata veriyo :(
  8. kaligula_oky

    Akıl almaz rakam.. Erdoğanın başdanışmanlarının sayısı açıklandı

    haklısın bunu anlayacağını düşünmemiştim zaten;) gereksiz tartışmaya girmem ....
  9. kaligula_oky

    Akıl almaz rakam.. Erdoğanın başdanışmanlarının sayısı açıklandı

    acıyorum sana...yazık çok yazık ... bana şunu hatırlattın bu cümlenle BAKMAKLA GÖRMEK ARASINDAKİ FARK ...!!!
  10. kaligula_oky

    Dolar kritik seviyeyi aştı

    ülke inşaat sektörüyle ayakta kalmaya çalışıyo ve malesef borçlanarak oluyo... ne hikmetse inşaat sektörüde dolar bazlı ( demir,çelik,yapı malzemeleri vs.) dolar en ufak artışta piyasalar derinden etkileniyo buda dolayısıyla alt tabakayı etkiliyo olan yine geçim derdinde olan fakire oluyo :(...
  11. kaligula_oky

    Sabah Sporu Yapan Sahibine Her Pozisyonda Kitleyen Köpek (+18)

    bu adamın evine misafirliğe de gidilmez haa köpek grup dalar imanıma :D
  12. kaligula_oky

    Kıçında ampül yakan adam !!

    e bizde bunlardan milyonlarca var :rolleyes:o_O:(
  13. kaligula_oky

    arım balım peteğim dans eden adam

    hunharca dans değil...dayı bildiğin çiftleşme dansı yapıyo :D :P
  14. kaligula_oky

    bitcoin sanal para birimi

    kesinlikle öyle.... ama ne yapalım gurbette olunca en azından şanımız yürüsün diye avutuyorum kendimi bütün tiyatro çevremde artık GÖZTEPELİ diye çağırılıyorum valla acayip gurur duyuyorum :D
  15. kaligula_oky

    Eyüp Yıldız yakında wardomda

    oooo müthiş bi haber işte şimdi hareketli ve heyecanlı anlar bizleri bekliyor olcak .. parti hardcore :D :P
Üst