06.02.2016 Kupon -

DJ_HarrY
Forum Kalfası
Konu içeriğini görebilmek için lütfen sayfayı aşağı kaydırın ya da buraya tıklayın. İçerik hemen aşağıdadır.

Siteyi reklamsız gezmek için lütfen üye olun ya da giriş yapın.






















Excel listesi ile çalışıyorum artık :)
Güzel başarı yakaladım lsitemi paylaşıyorum sarı ile işaretli olanları seçebilirsiniz.
Bol Şans.
iy 0,5 üst yazan yerleri canlıdan oynuyorum.
Kuponu bir sonraki mesajda görebilirsiniz.
 
sagacious
Genel Moderator
Son zamanlar maçları takip edemiyorum, bu bağlamda kuponlarını inceleyemiyorum nitekim çok maç olan kuponun yatması doğal; bundan sonrası için de bol şans dilerim.
 
Pe55iMySTiC
Forum Kalfası
101 - 1
103 - 10Ç
105 - 2
102 - 10Ç
189 - A
190 - Ü
163 - 2
204 - Ü
191 - 1
177 - 1
179 - 1
162 - KG Var

Bunları önce baktım buldum sonra gittim iddaa'dan oynim dedim 3er 4er kuponlara dağıtır 5er 10ar tl yatırırım dedim...
Bi baktım 12sini bi kupona yazdım hoşuma da gitti zaten tutmuyo dedim oynadım çıktım...
Ama hala içinden seçilirse iyi ganyanlı kuponlar elde edilebilir diyo birisi....
 
DJ_HarrY
Forum Kalfası
101 - 1
103 - 10Ç
105 - 2
102 - 10Ç
189 - A
190 - Ü
163 - 2
204 - Ü
191 - 1
177 - 1
179 - 1
162 - KG Var

Bunları önce baktım buldum sonra gittim iddaa'dan oynim dedim 3er 4er kuponlara dağıtır 5er 10ar tl yatırırım dedim...
Bi baktım 12sini bi kupona yazdım hoşuma da gitti zaten tutmuyo dedim oynadım çıktım...
Ama hala içinden seçilirse iyi ganyanlı kuponlar elde edilebilir diyo birisi....
Bugünün bültenini daha incelemedim eve gidince anca.
Maçlara göz attım epeybi banko yapmışssın :) Fenere bile 10ç :)
 
DJ_HarrY
Forum Kalfası
Buralara takılıyorum son zamanlarda;
reklama girmesin :) hiç bir bağlantım yok ama samimiyetleri hoşuma gidiyor.
Face Grup : https://www.facebook.com/groups/1670984979857064/?fref=ts
Face Sayfa : https://www.facebook.com/bizimiddaa/?fref=ts

buda benim kasa katlama
3nKpQjY.png
Ne gircek abi reklamaa :D Yani grup iyiysen hemen başlayalım hafta sonu almamız lazım parayı :D
Brest maçı biraz sıkıntılı gibi. İy1,5 Alt başarılı maç bende oynayayım onu.

grup mrupa takılınca sonu Canlı'ya başlamak Canlı çok tehlikeli...
Canlı iyi oluyor fena ekşın yapıyorum oynarken :D

Mainz maçı 1/2 bitebilir Bu ara 1/2 iyi tutturmaya başladım sistem kuponu yaparım o maçaa
 
Pe55iMySTiC
Forum Kalfası
Ne gircek abi reklamaa :D Yani grup iyiysen hemen başlayalım hafta sonu almamız lazım parayı :D
Brest maçı biraz sıkıntılı gibi. İy1,5 Alt başarılı maç bende oynayayım onu.



Canlı iyi oluyor fena ekşın yapıyorum oynarken :D

Mainz maçı 1/2 bitebilir Bu ara 1/2 iyi tutturmaya başladım sistem kuponu yaparım o maçaa

o zaman 3,5 gol üstü de olur o maç :D
 
T@M@Y
Forum Ustası
Ne gircek abi reklamaa :D Yani grup iyiysen hemen başlayalım hafta sonu almamız lazım parayı :D
Brest maçı biraz sıkıntılı gibi. İy1,5 Alt başarılı maç bende oynayayım onu.



Canlı iyi oluyor fena ekşın yapıyorum oynarken :D

Mainz maçı 1/2 bitebilir Bu ara 1/2 iyi tutturmaya başladım sistem kuponu yaparım o maçaa
bizden tavsiye sizden beğenmesi sayfayı
 
Üst