AKP Uzay'a Köprü Yaparsa

  1. nesta_34

    nesta_34 Super Moderator

    Katılım:
    4 Haziran 2009
    Mesaj:
    23,330
    Beğeni:
    3,242
     
    • Beğen Beğen x 2
    #1
  2. alpay29

    alpay29 Super Moderator

    Katılım:
    26 Ekim 2010
    Mesaj:
    24,682
    Beğeni:
    3,508
    aysun kayacı haklı mıydı...

    nerede davar varsa hepsini bir araya toplamış....
     
    • Beğen Beğen x 2
    #2
  3. gorkem

    gorkem Forum Ustası

    Katılım:
    17 Şubat 2005
    Mesaj:
    3,538
    Beğeni:
    293
    Ülkenin gerçekliği arkadaşlar..

    Daha sazan grubu gelmemiş ama halkı niye aşağılıyosunuz, küçük görüyosunuz falan diye...:):):)..
    Bunun okumakla, üniversiteye gitmekle falan alakası yok diyede açıklayamayız kendilerine...

    Desenki e eğitim politikalarını değiştirin, bu adamları eğitin böle saçmalamasınlar cevap: "CHP zamanındaaaaaa, yağ ve şekeeerrr kuyruklarııı...komunizm tehlikesi...halkı dinden soğutmaaaak...diye saçmalarlar...

    Halkın eğitiminden iktidarın politikaları sorumluyken, sanki eğitim politikalarından muhalefet sorumluymuş gibi birde üstüne suçlu çıkarsın...

    Referandumda bu insanlar oy verecek işte....hayır'mı çıkacak yani o referandumdan:)):):):
     
    #3
  4. N3F3R

    N3F3R Forum Ustası

    Katılım:
    21 Ağustos 2009
    Mesaj:
    7,900
    Beğeni:
    309
    Adamlar kefen giyip geliyorlar, futbolda bile böyle fanatik topluluk görmedim. Erdoğan yarın bir gün "uzaya yol yaptık" dese inanacak binlerce insan var,

    Fanatiklik, sadece Akp için veya çekemediğim için söylemiyorum, yada eleştirmiyorum, fanatiklik kötü bir şey, hele ki siyasi fanatiklik, resmen beynini onlara kiraya veriyorsun, sorgulama, ne dediysem evet de :)

    Videoda ki arkadaşlar da tipik sorgulamadan çiğnemeden yutan vatandaşlarımız, bunu bir siyasi partinin seçmenini aşağılamak için kesinlikle söylemiyorum, sadece durum bunu gösterdiği için söylüyorum.

    Dünyada ki her siyasetçinin istediği seçmen figürü maalesef ülkemizde bolca mevcut.
     
    • Beğen Beğen x 1
    #4
  5. mydos

    mydos Forum Ustası

    Katılım:
    11 Ekim 2008
    Mesaj:
    13,597
    Beğeni:
    2,794
    Güzel vatandaşım
    sen herşeye kadirsin :p
     
    • Beğen Beğen x 1
    #5
  6. fearof

    fearof Forum Ustası

    Katılım:
    13 Ekim 2009
    Mesaj:
    8,724
    Beğeni:
    3,048
    Cennete köprü yaptık 50 tl veren geçecek deseler hepsi sıraya girer 50 lira verip Cennet'e köprüden geçerler.:p
     
    • Beğen Beğen x 3
    #6
  7. T@M@Y

    T@M@Y Forum Ustası

    Katılım:
    9 Temmuz 2009
    Mesaj:
    4,912
    Beğeni:
    533
    harbiden okumakla alakası yok bunun ya, sosyal çevre, muhabbet ortamı, anne baba her şey etkiliyor abi. İnsan hiç düşünmez mi ? Arkadaşı ile hiç muhabbet etmez mi ülke hakkında. Nedir bu fanatiklik anlamış değilim. Aziz Nesin'e, Aysun Kayacı'ya kızıyoruz fakat abi doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar,
    Palavra atan ve dönekleride baştacı yaparlar bu ülkede.
    Örnekleri çoğaltabilirim...
    [​IMG]
     
    #7
  8. justim123

    justim123 WarrioR

    Katılım:
    10 Mart 2005
    Mesaj:
    985
    Beğeni:
    106
  9. YazılımMimarı

    YazılımMimarı Forum Ustası

    Katılım:
    9 Ekim 2008
    Mesaj:
    6,901
    Beğeni:
    199
    Çok keyifli video olmuş :)

    Eğitim seviyesi tavanlarda dolanıyor..
     
    #9
Yükleniyor...