Avea yoğun kullanım-1200 TL fatura | Wardom Bilginin Adresi, Forum ve Bilgisayar Güvenliği

Avea yoğun kullanım-1200 TL fatura

∞WoLfaL1x∞

Forum Ustası
İyi günler herkese
10 günden beri aveanın heryöne sms,dakikaları ve sınırsız interneti olan faturalı tarifesini kullanıyorum.
Bugün itibariyle hattım bloke edildi avea tarafından.yoğun sms kullanımından dolayı 1200 TL'lik :D ön ödeme yani tamamıda değil.ödeme yaptıktan hattımın açılacağı söylendi.
Dün aksam saatlerde 4 saat aralıklarla sms atmadığım halde 5000 sms paketinizden 3000-2000-1000 sms kalmıştır diye bilgi mesajları geldi.10 gündür topu topu 500 sms atmışımdır.1,2 günde kalan 4000 sms i eritmişim nasıl olduysa.dün gece zaten aramıştım sms bakiyem gereğinden hızlı düşüyor diye.. şikayet oluşturmuşlardı.sabah bi kalktım hat komple iptal olmuş.sadece dışarıdan beni arabiliyorlar.
Aradım ettim neyse fazla uzatmayayım konuyu...
Adamlarda yeni faturalı kullanıcı olduğumdan 30 günü doldurmadığımdan ayrıntılı bilgi veremiyorlar fatura kesim tarihini bekleyin dediler.
Size sormak istediğim böyle bi saçmalık başına gelen bi arkadaş varmı ?
%100 eminim avea'dan yada cihazdan kaynaklı bi hata.(cihazda zaten avea dan alındı.)
Yani yaşadığım stres 1200 TL'den daha fazla.paha biçilemez yani :eek:
Varmı böyle bi durumla karşılaşan arkadaşımız ? :)
 
- Yönetici düzenlemesi: :

The Leader

Forum Kalfası
Avea çok sıkıntı ya :) Bu tip bişey gelmedi başıma Allaha şükürde şöyle bişey olmuştu.
Bende de bi gece AVEA Online İşlem Merkezinden kredi kartı ile Lira yükledim(20 TL).
O an bankadan para çıkışı görünüyordu ama bana Lira fln gelmemişti neyse yarına kadar gelir heralde dedim yattım uyudum.
Ertesi gün öğlene kadar bekledim hala Lira gelmeyince şüphelendim Ve AVEA Müşteri hizmetlerini aradım.
Avea böyle bi işlem yapmadığımı dolayısıyla paranın yatırılmadığını söylüyordu, bankayı arıyorum onlar paranın çıkışının olduğunu söylüyor.
Resmen sinir krizi geçirmiştim. Sonunda bankadan dekont alıp AVEA'ya faxlayarak durumu çözmüştüm.

Avea gerçekten sıkıntı bi şirket, Allah yardımcın olsun.. :)
 

AdrenaLiN_

Forum Ustası
senin sorun büyük ihtimal tarifeden kaynaklı çıkacak :) hattı veren kişi seni tarifeye geçirmemiş olabilir eğer böyle bir sorun varsa hattın standart tarifeden açılır msjın tanesi 45 kuruş civarı ücretlendirilir. gerçi sana msj bilgisi de gelmiş sorunu çözerler bir şey çıkmaz

yaklaşım 3-4 yıldır avea faturasız kullanıyorum en fazla 1-2 TL fazla gelir
 

Semyaza

Forum Kalfası
Avea değil turkcellde bende 1000 tl nin üzerinde fatura geldi ilk faturalı hatta geçtiğimde :D

İşsizim o sıralar korkudan paçadan akıtcam :D

Gittim turkcell bayine böyle böyle anlattım olayı, adam aldı telefonu, o tarifeye soktu o pakete geçirdi bişeyler yaptı her seferinde müşteri hizmetleri ile filan konuştu gerek kalmadı dedi !

Nasıl ya filan dedim, hallettim ben dedi, 150 tl ödemen var sadece dedi, allah razı olsun filan dedim bizede 100 tl ödemen var dedi adam :D

Ona 100 tl avea ya 150 tl ödeyip kurtardım paçayı :D

Kendin değilde herhangi bi bayiye gidersen sanada bi güzellik yaparlar belki oradakiler :)
 

rocers21

Forum Ustası
valla bende uzun zamandır kullanıyorum hiç böyle bir sıkıntı yaşamadım yeni nesil bin tarifesi her yöne 1000 dk. her yöne 1000 sms ve sınırsız internet 1 sene bitti hala sıkıntı yok ..........:D
 

∞WoLfaL1x∞

Forum Ustası
Avea sorun çıkarmadı simdiye kadar diyenlere ithafen;4 yıldır avea faturalı hat kullanıcısıydım zaten.Tahaddüt sorunundan dolayı yeni hatta geçiş yaptım.tamamen şans meselesi bence böyle komik sorunlarının insanın başına gelmesi. :)
Sonunda kaçağı buldum.Nasıl olmuşsa arkadaşa uyudunmu diye mesaj atmıştım.24 ünü 25 ine baglayan gece boyunca olan olmuş.10000 defa gitmiş aynı mesaj.Arkadas mesajları silmekten uyuyamamıs zaten.:p
Nasıl bi sistem hatasıdır bu anlamadım gitti.:D
 
- Yönetici düzenlemesi: :

misafir1009

Forum Ustası
bundan 2 ay önce kadar avea hattımda araığımda ses gitmiyor ama fatura ya yansıyor çözüm bulurmusunuz lütfen dedim.
sonra benı bır arkadaş aradı dedı kı kesıntı olan zamanları not edıp bıze bıldırırmısınız.
bende hay hay sızın bedava sekreterlıgınızı mı yapacağım dedım.
adamlarda çözüm önerisi yok müşteriye güven yok.
ayrıca yıne garantı bankasından bır kampaya dahıl olmak adına kısa mesajla sısteme mesaj atmıştım o gun sıstem mesajı kabul etmedıgı ıcın tam 800 tl zararım oldu.
tabı bu bağlamda hattı ıptal ettırıp turkcell e gectım
cok yakın arkadasım 4 gb ınternet ve 1000 dk konusma paketıne dahıl oldu s3 var telefondan youtubeden bır vıdeo acmak yaklasık abartısız soyluyorum 4 dk mızı aldı.
 

∞WoLfaL1x∞

Forum Ustası
5 gündür teknik inceleme devam ediyor bakalım.
Nasıl bi mesaj attıysam artık :p
Gelişmeleri yazarım buradan.
1 kuruş bile alamazlarda, canımı sıkan tek şey 4-5 gündür cezalandırır gibi elimi kolumu bağladılar.:)
 

∞WoLfaL1x∞

Forum Ustası
iyi günler herkese...
Hukukçu yada konu hakkında bilgisi olan arkadaşlara sorum olacaktı.
konu kirliliği olmasın diye buradan yazıyorum.Umarım görmesi gereken arkadaşlar sorumu görürler.:)

Bildiğiniz gibi yoğun sms kullanımından dolayı avea,benden ön ödeme talep etmekte 1200 TL civarında.
13-14 temmuz da fatura kesimi gerçekleşti.Herşeyiyle beraber 2300 TL'lik bir fatura var adıma..
Ayrıntıya baktığımda 2 sn de bir aynı numaraya sms gönderilmiş 10000 defa.
Hakkımı sonuna kadar aramak istiyorum.
Bimer'e,BTK'ya,sikayetvar.com'a başvurdum.
Tüketici hakem heyetine de başvurumu yapmak istiyorum.
ama 1100 TL'nin altındakilerine heyet,üstündeki miktarlara ise Tüketici Mahkemesi bakmaktaymış.Bulunduğum şehirde Tüketici mahkemesi olmadığı için Asliye Hukuk Mahkemeleri Tüketici Mahkemesi adına davalara bakabiliyormuş.

Soruma gelirsek;
Bu faturanın son ödeme tarihi 1 Ağustos.Bu tarihe kadar ödemeden bekleyip Avea'dan herhangi bir ihtar vs geldikten sonra itiraz edip bu süreci başlatmam lazım yoksa en kısa sürede ilgili yerlere başvurmalımıyım?
Mesela noterden protesto çekmem gerekirmi ?
Konu hakkında bilgisi olan büyüklerim varsa yardımcı olursa sevinirim.

Ayrıca gün içinde konu hakkında avukatla görüşeceğim.Forumda bilgisi olan arkadaşlara da danışmak istedim sadece.

İyi günler.
 
- Yönetici düzenlemesi: :

∞WoLfaL1x∞

Forum Ustası
konu güncel değil ama sonucu paylaşmak istedim.
bilirkişinin yaptığı incelemelerden sonra almış olduğu nihai karar;yapılanın hayatın olağan akışına aykırı olduğudur.ödeyeceğim fatura avukat masrafları,faizlerle beraber 4000 TL civarı değil sadece tarifemin ücretidir.
Bu şekilde bir mağduriyetle karşılan arkadaşlara emsal olsun.
İlgili operatör doğal olarak temyize gitti fakat eninde sonunda lehime sonuçlanacak.
haklıysanız hakkınızı sonuna kadar arayın.:)
 

YazılımMimarı

Forum Ustası
10 yıldır Avea'yı kullanıyorum hatta ARIA zamanlarından beri.. Şuana kadar fatura donemleri indirim istemek yada kapsamı genişletmek gibi didişmeler oldu ama son donemde 57 TL olan faturam 67 TL gelmeye başladı.. Bir şekilde geçirdiler ama bende bilmiyorum akşam arayıp, bu işi nasıl becerdiklerini soracağım.

Geçmiş olsun, tahminim cihaz ile ilgili bir problem.
 
Üst