Beşiktaş 1-2fenerbahce | Page 2 | Wardom Bilginin Adresi, Forum ve Bilgisayar Güvenliği

Beşiktaş 1-2fenerbahce

Durum
Yanıtlara kapalı.

Fromsivas

Cool Çırak
Kardeşim alan savunması yapıyo fener bjk içeriye giremiyo dışarıdan şut atıyo bu acizliktir bizimkiler ne yaptı topu alan şov yapıyo arkadaş bu takımda hiçmi kötü futbolcu yok anelka ronaldinho dan daha manyak hareketler yapıyo adam lar dökülüyo karşısında
 

N|RVANNA

Banned
ReVeNGE demiş ki:
Bu Skor Ve Kararlar Tahkİmden DÖnmez Sayin DemİrÖren BeŞİktaŞ Taraftarini KiŞkirtmanin BeŞİktaŞi KariŞtirmanin Bedelİnİ Sen Daha Çok Ödeyeceksİn Sende GeldİĞİn Gİbİ Gİdeceksİn Nasil Serdar Bİlİgİlİ Nİn YÖnetİmİnİ Baltaladiysan İlahİ Adalet Çarklari Da Senİn İÇİn Çaliyor Omuzlarda GeldİĞİn Bu Makamdan Isliklarla Kovulacaksin.aldigin Kirik DÖkÜk Furbolcularla Fenerbahceden Alİ GÜneŞ Gİbİ Fenerden Kil Kopardim Diye Nutuk Atiyordun Artik Suren Doldu Umarim Olmaz Ama MalmÖ Macindan Sonra İstİfani Yazarsin Herhalde
+99999999999999999999999999999999...............
 

fakirbok

Forum Kalfası
BaRaN__22 demiş ki:
abi dün fener maçı haketmedi beşiktaş sahayıu zindan etti ama nafile gülen taraf fener oldu futbolun adaleti yok işte ama fener gülmesin sakın herzaman 90+++ larda gülünüyor
Buna gülüyoruz gençler !!! Muhahah ANELKA'yı tutun önce...Bu takım artık deplasman takımı da oldu.Alex hiç oynamamasına rağmen yenemediler.Rıza 'ya yeni takım arayın lan...
 

Blade67

Forum Kalfası
Terbiyesizliğin lüzmü yok ahlaklı ol adam ol biraz .. Bu sözlerim sana mezarci034 . Futbol sizin gibi kompleksli insanların yüzünden ahlak dışılığa itiliyor. Küfür ve hakarete sığınıyorsun sonra ben adamım diyorsun. De get.
 

ridvaninan

Cool Çırak
arkadaşlar muhabbet farklı ama başlık nasıl açılır, nerde buluruz başlığın nasıl açılacağını nezamandır iddaa yayınlayayım diyorum olmuyor

bu hafta


653 Brann-Start.............................( 0 , 2 ).....1,47
665 Arsenal-Everton......................( 1 )..........1,30 *
664 Caen-Sedan............................( 2 )..........2,70
655 Hammarby-Sundsvall...............( 1 ).........1,40

1 - 7,22 olursa allah bereket versin *
 

ShoT

Çırak
yazıkk bea yaaa , kendilerine sadece ve sadece küfür etmeyi yakı$tıran bi beşiktaş taraftarı karşısında alınan galibiyet size o küfürleri yutturmaya yetti de arttı bile ..!!
 

htaymur72

Daimi Üye
Olay Budur...

asi72 demiş ki:
Tarih:18 Eylül 2005 Saat:21:45... Herşey bir sonbahar akşamaı yaşandı!!!... Oysa ağlayarak büyük olunmaz demiştik... Futbol sahada oynanır, sahada kalır...Ağlamayan yöneticiler, taraftarlar ve rakipler istiyoruz...Kuralları uygulayacak kadar cesur kurumlar istiyoruz...Türk futbolu için fornalı idareciler istemiyoruz... VERDİĞİMİ DERSİ UNUTMAYIN...Bizi izlemeye devam edin:)...(www.antu.com)

tek kelimeyle +100!!!
 

Genius

Forum Kalfası
FORUMLARDA KUFRETMEK, UYELERI RENCIDE EDICI MESAJLAR YAZMAK YASAKTIR..

ONNOW78 VE muratty4@ttnet.net.tr 7 GÜN SÜREYLE BANLANDINIZ

Elvis, N|RVANNA , mezarci034...

uyariyorum bir daha yapmayin..




mesajlariniz silindi, Konu kilitlenmiştir.
 
Durum
Yanıtlara kapalı.
Üst