Canli banner

Muratyyurt
Forum Kalfası
O BAŞTAKİ Y NİN YERİNE BENİM SEMBOLÜ KOYALIM S DRAGONU.
BİRDE YESİLYURTGAME YAZISINI VERDANA İLE YAZSAK. ÇOCUKSU DEĞİLDE OTURAKLI OLSA.

YAZILARDA
İDDALIYIZ. (YAZI BİR SARSINTI GEÇİRSE)
EN UCUZ GOLDBAR.
EN HIZLI HİZMET.
GB,PRE, CASH. HF
SİLKROAD SİLK
METİN 2 EP YANG
YESİLYURTGAME
tabi resimler. vs.vs. sende eklersin bişeyler .
eminim güzel bişey çıkacak.
 
B0Z0
Banned
O BAŞTAKİ Y NİN YERİNE BENİM SEMBOLÜ KOYALIM S DRAGONU.
BİRDE YESİLYURTGAME YAZISINI VERDANA İLE YAZSAK. ÇOCUKSU DEĞİLDE OTURAKLI OLSA.

YAZILARDA
İDDALIYIZ. (YAZI BİR SARSINTI GEÇİRSE)
EN UCUZ GOLDBAR.
EN HIZLI HİZMET.
GB,PRE, CASH. HF
SİLKROAD SİLK
METİN 2 EP YANG
YESİLYURTGAME
tabi resimler. vs.vs. sende eklersin bişeyler .
eminim güzel bişey çıkacak.
tamam abi yarın şirkette akıyoruz ozaman :D
 
Muratyyurt
Forum Kalfası
vallaha bilemiyorum :)

soranlara diyeceğim bozo yaptı. :D
kendi reklamını yapacaksın . ona göre bişeyler hazırla :D
 
Muratyyurt
Forum Kalfası
JohnnyVicious emeğine sağlık arkadaşım.

bozo arkadaşımla biraz çalışma yaptık . ortaya güzel şeyler çıktı.

çeşit bazında fikirlere açığım.

ilk ay bozonun projesini devreye sokacağız.
 
JohnnyVicious
Banned
tabi bizde buna program diyoruz

sen ise böyle hazırcılık kullanılan ürünlere :D
Bu logo Photoscape ile yapılmıştır yani hiçbirşey hazır değil. :) Ve yiğen mesele program değil, asıl mesele görsellik.

Şimdi Allah için söyleyin beyler; :D





Hangisi daha güzel duruyor? :cool: :D

JohnnyVicious emeğine sağlık arkadaşım.

bozo arkadaşımla biraz çalışma yaptık . ortaya güzel şeyler çıktı.

çeşit bazında fikirlere açığım.

ilk ay bozonun projesini devreye sokacağız.
Önemli değil hocam, eğlencesine ve bozonun gıcıklığına yaptım. :D
 
B0Z0
Banned
JohnnyVicious emeğine sağlık arkadaşım.

bozo arkadaşımla biraz çalışma yaptık . ortaya güzel şeyler çıktı.

çeşit bazında fikirlere açığım.

ilk ay bozonun projesini devreye sokacağız.
o kadar ugrastık beyler 2 dk da yaptıklarınızı değil psd ile projeleri alayım ben :D

dimi abi ama :D

zaten gif imageshack de yarıda kalıyo orjinalini murat abiye sorun ;)
 
JohnnyVicious
Banned
o kadar ugrastık beyler 2 dk da yaptıklarınızı değil psd ile projeleri alayım ben :D

dimi abi ama :D

zaten gif imageshack de yarıda kalıyo orjinalini murat abiye sorun ;)
Bak fazla gazlar için gaz önleyici var; :D



Ne oldu la şaşırdın mı!; :D



Neyse must ben kaçar, karizma kalır. :cool: Sen uğraş, uğraş. :D Şaka bir yana logon gayet güzel kardeşim. Demeyi çok isterdim ama malesef. :p Neyse must kapıya gelmeden ben gideyim, selametle. :D
 
Üst