Gila 1703 / Ben - İsmet - Birkaç ayyaş | Wardom Bilginin Adresi, Forum ve Bilgisayar Güvenliği

Gila 1703 / Ben - İsmet - Birkaç ayyaş

Gila

Moruk Moderator
Site Yetkilisi
İngiliz Boğaz'a yerleşmiş, İstanbul sokaklarında geziyor

Yunan Anadolu'ya çökmüş, ana bacı düzüyor

Padişahımız efendimiz yol vermiş meğer

Ferman buyurmuşlar


Aman tokanmayın

Mabadıma çöp batmasın, memleketin anaları ağlamasın

Varsın alacakları yerleri alsınlar, size bişey olmasın
























Ben

İsmet


Bir kaç ayyaş

Oturmuşuz derenin kenarında, çekiyoruz anzorotu

Kafalar kıyak

Padişahın fermanından bihaberiz anadınmı

Dediler İstanbul'u düşman işgal etmiş


Kafalar kıyak ya, fırladık ayağa

Düşmana karşı savaşmaya kalktık iyi mi?

Genç, yaşlı, çoluk, çocuk, kadın erkek demedik sürdük cepheye

On binlerce anayı ağlattık haybeden.

Biz yaptık siz yapmayın diye gelecek nesillere yazıyorum

Silahı kim doğrultursa önünde doma.. şey pardon. Anlaşma masasına oturun anadınmı

Bizim gibi içip içip böyle haltlar yemeyin...
























Padişahımız efendimiz küplere binmiş

Öyle ya; Sen kim oluyorsun da fermana karşı çıkıyorsun bre mel'un!

Tiz kelleleri vurula buyurmuşlar

Ölüm fermanımızı çıkartmışlar
























Çıkartır çıkartır aga

Koskoca padişahın emrine karşı gelmek senin yiyeceğin halt mı?

Ama şişede durduğu gibi durmuyor ki meret


Hem, fermandan da haberimiz yok

Kafalar bin beşyüz


Yürüdük düşman üstüne anadınmı.

Düşman da tırsak çıktı mı şansımıza?

HÖT dedik, AL SANA G.T dedi, İzmir'den gemilere binip tüydü :)

Kaçarken telaşla biri sigara izmaritini samanlığa mı düşürmüş ne

Koca İzmir boşu boşuna yandı iyi mi?










1593721360574.png












Ben

İsmet

Var işte birkaç daha kafa kıyak,

Fermandan yeni haberimiz oldu

Ama olan da oldu yani


İki nara patlattık, düşman kaçıverdi

Gittik Kadifekale'ye, bayrağımızı tekrar göndere çektik

Sanki savaşmış ta düşmanı kovmuşuz ayaklarına ;)

Bayrağı asan Şerafettin'in kafa öyle güzeldi ki

Nerdeyse bayrak asacaam diye aşağı düşüyordu ehehe :)










1593721434583.png














Millet çığlık çığlığa koşmuş gelmiş

Naralar atıyor, sevinç gösterileri yapıyor

Kahramanlık yaptık sanıyor

Sevinç, alkış, çığlık kıyamet

Ben

İsmet

Üç beş ayyaş daha

Mecburen çıktık selamladık halkı

Muzaffer komutan edalarıyla ehehe :)










1593721491978.png














Sonra aga

Başladık düşünmeye

Ne yaparız da kendimizi padişaha affettiririz?

Bir taraftan düşünüp, bir taraftan demleniyoruz anadınmı

İsmet bir fikir attı ortaya

Lan dedi. Gelin KURTULUŞ SAVAŞI verdik diye padişahı kandıralım


Düşmanı denize döktük deriz, o da bizi affeder.

Kafama yattı iyimi anadınmı

Belki gün gelir bu yalan ortaya çıkardı ama

O zamana kadar biz zaten göçmüş gitmiş olurduk ;)










1593721581341.png













Ben

İsmet

Birkaç ayyaş


Dut gibi olmuşuz

Kafalar güzeeel

Tuttuk İstanbul'un yolunu

Kadifeden kesesi söyleye söyleye gidiyoruz anadınmı

Padişahın huzuruna çıkmak için destur istedik

Meğer padişah bizim KURTULUŞ SAVAŞI hikayesini duymuş, inanmış

Gemiye binip bizi karşılamaya, affetmeye gelirmiş

Lan bi sevindik bi sevindik, açtık bi şişe daha

Ne var ki; Padişah hangi gemiye bindi, nereye gitti bilinmez.

Bir rivayete göre yanlış gemiye binip Londra'ya kadar gitmiş

Dönüş için bilet parası bulamadığından orada ömrünü tüketmiş derler.










1593721657357.png













Ben

İsmet

Birkaç ayyaş

Kalakaldık mı padişahsız ortada?

Millet bizim savaş dümenini yalamadan yutmuş

Tutturdular sizden biri padişah olsun diye.

İsmet dedi BEN OL-CAM

Kazım dedi BEN OLMAZSAM OLMAZ

E benim de canım çekiyor

Ama üçümüz de padişah olsak, ikimizin boğdurulması şart anadınmı

CUMHURİYET OLSUN ANASINI SATİİM LAN dedi birisi

Zaten kafalar kıyak,

Kim uuuraşıcak şimdi dedik, hep birlikte kafa salladık

Oldu sana cumhuriyet anadınmı.

Bakarsın ileride ayık biri gelir

Yine eski sisteme dönerdi diye düşündük










1593721716720.png













Ben

İsmet

İşte bir kaç da ayyaş

Zaten parası olmayan ülkenin paralarını sağa sola harcadık durduk

Fabrikalar açtık, tesisler açtık

Hem içiyorduk hem açıyorduk anadınmı

Siz siz olun, içmeyin.

Ayık dolaşın

Bizim kurduğumuz tesisleri de, açtığımız fabrikaları da

Ya kapatın ya üç kuruşa satın
























Ben

İsmet

Birkaç ayyaş

Bayram olsun lan bugün dedik, oldu

Bayraklar asılsın pencerelerden dedik, asıldı

Bayraklarla çıksın millet sokaklara dedik, çıkıldı.

Lan dedi İsmet. Biz içiyoruz ama galiba bunlar da içiyor.

İleride bir gün içmeyen yetkililer başa gelirse çok çeker bu millet

Bizim bayrak sevdamız yüzünden..










1593721790715.png













Ben

İsmet

Bir iki ayyaş, üç beş çapulcu

Yaptık bir hata

Yaptıklarımızı yıkmak

Hatalarımızı düzeltmek ileriki nesillere kaldı maalesef.

Siz içmeyin

Ayık dolaşın...
 
Son düzenleme:

bezginn

Elit Üye
Dede korkuyorum, ya bir gün kimvurduya veya bi kazaya(!) kurban gideceksin, ya da sehven içeri alıp orda unutacaklar seni. Her zamanki gibi 10 numara konu olmuş, ağzına sağlık.
 

-JoseJosef

Spor Bölümü Editörü
Okudukça şuanki hükümet ve geçmişte olanlar gözümün önünden geçip durdu, düşündürdü.

Aklına, eline sağlık. Başarılı.

Gastede ki köşe yazarları az feyz alsın..
 

wrca

Forum Kalfası
Eline,diline,bilgine sağlık dede.

Kuruverdiniz Cumhuriyeti bir gecede Sen,İsmet ve birkaç ayyaşla,
Örümcek kafalılar hala inanamıyor kurabildiğinize.

Nice 90 yıllara....
 

alpi_09

En istikrarlı üye
Eline sağlık...

Kılavyene sağlık...

Aklına sağlık...

Güzel yazmışsın inandığını yazmışsın....

O ayyaşlar sayesinde o ayyaşlara küfür ediyorlar...

Farkında değiller...

O ayyaşlar sayesinde dedeleri babaları belli...

O ayyaşlar, o dinsiz dedikleri (ki kelime i şehadet getiren herkes müslümandır ve msülümanım diyene dinsiz diyen dinder çıkar) ayyaşlar sayesinde alınları secdeye değe biliyor...

Ezan sesleri duyulabiliyor...

Yazık bu ayyaşlar bu kadar hakareti hak etmiyor...

abd askerlerine dua edenlerin o ayyaşlara hakaret etmesi zoruma gidiyor...

müslümanlığı kullanarak hakaret etmeleri zoruma gidiyor...

Şu mübarek günde duamdır...

O ayyaşlar kendilerine yapılan hakaretler, iftiralar sayesinde dünyada işledikleri günahlardan kurtulsun cenneetteki mekanları hiç birimizin ulaşamayacağı seviyelere ulaşsın...

Yattıkları yer nur olsun...

Değersiz bir kul olarak ben o ayyaşlardan razıyım...

Allah ım...

Sende razı ol...
 

Gila

Moruk Moderator
Site Yetkilisi
Şu mübarek günde duamdır...

O ayyaşlar kendilerine yapılan hakaretler, iftiralar sayesinde dünyada işledikleri günahlardan kurtulsun cenneetteki mekanları hiç birimizin ulaşamayacağı seviyelere ulaşsın...

Yattıkları yer nur olsun...

Değersiz bir kul olarak ben o ayyaşlardan razıyım...

Allah ım...

Sende razı ol...

Tüylerimi diken diken yaptın.

İlk kez wardom'da bir şey okuduğumda sesli olarak AMİN dedim.

Allah senden de razı olsun...
 

Gila

Moruk Moderator
Site Yetkilisi
Gereçekten güzel konu olmuş...

Sevilecek bir yanın yok fakat seni bunun için çok seviyorum

İlginç..

Gerçekten çok ilginç.

Oysa bu konuda:

Atatürk için ayyaş diyen ama cumhuriyetin getirilerini 8 yılda mirasyedi gibi dağıtan şahsiyete eleştiri var

Kurtuluş Savaşı'nın olmadığını iddia eden akp milletvekili ve saz arkadaşlarına eleştiri var

Kahraman diye kakalanmaya çalışılan vahidüttin'in düşmanla iş birliği var.

ATATÜRK'Ü ANADOLUYA ASLINDA O GÖNDERDİ diye kakalanmaya çalışılan vahidüttin efendinin Atatürk hakkında çıkarttığı İDAM FERMANI var

Yani; Vahidüttin efendinin, Anadolu kadınlarını Yunan'ın kucağına teslim etmesi var, buna karşı gelenlere olan kini öfkesi var,

ihaneti var, ödlekliği var, ALÇAKLIĞI!!!! var...


Analar ağlamasın diye tetik çekenle masaya oturan zihniyete eleştiri var

Cumhuriyet düşmanlarına eleştiri var

Düşmanla masaya oturanlara köküne kadar eleştiri var...




Hacu itiraf et. Konuyu anlamadın di mi? :p
 
- Yönetici düzenlemesi: :
Üst