Gila 2993

  1. Gila

    Gila Moruk Moderator

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesaj:
    60,563
    Beğeni:
    4,717
    [​IMG]






    Aslında reis, memleketin durumunu açık seçik anlatıyor herkese

    Millet andavallı kardeşim, anlamıyor

    Reis ne yapsın?











    [​IMG]






    Memleketin, her şeyden önce kafası standart çalışan insanlara ihtiyacı var

    Çok zeki de olması gerekmiyor

    Standart çalışsın, yeter de artar bile :cool:











    [​IMG]






    Geçen gün İstanbul - Fatih gibi bir altın madeninde dükkanını kapatmak zorunda kalan arkadaşımla sohbet ettim

    Dünyada kriz var tayyip ne yapsın diyor

    BETER OL LAN bile diyemedim

    Niye kahkahalarla güldüğümü de anlamadı hıyar :D











    [​IMG]






    Adam haklı

    Diyeceksin ki, senin çocukların da burs almadı mı?

    Hayır, almadılar

    Remzi Gür Beyefendi burs verdi

    Almak başka şey, vermek başka

    Gidin kredi çekin

    Hayata başlamadan borç batağına saplanın

    O bataklıktan çıkmak için ananız babanız debelenip dursun

    Debelene debelene ölün!

    Yok.. Vaz geçtim

    Ölmeyin. Uzuuun yıllar ve geçmişte yaptığınız siyasi tercihleri hatırlayarak sürünün!











    [​IMG]






    Dünya tersine döndü aga

    Kavgayı yapanlar yabancılar

    Ayırmak için kendini paralayan Kaleci Volkan Demirel

    De.. Şu araya sıkışmış olan Sabri Reis değil mi?

    La biz bunu kovmamışmıydık takımdan? :p











    [​IMG]






    Bu sistemin en belirgin özelliklerinden birisi,

    Kendi yaptıklarını başkası yapmış gibi gösterebilmektir

    Pkk ile anlaşma yapmak

    Feto ile kol kola olmak

    Devlet kaynaklarını babasının malı gibi harcamak

    Vs vs vs vs vs



    Bu palavraları yiyecek o kadar dingil var ki

    Palavrayı sıkmasın da limon mu sıksın?

    Ahan da örneği aşağıda :cool:











    [​IMG]






    Bu ülkenin yarısı fetoculara oy verdi

    Bu ülkenin yarısı teröristlere oy verdi

    Bu ülkenin yarısı fetocu

    Bu ülkenin yarısı terörist destekleyicisi

    Var mı itirazı olan?











    [​IMG]






    Çocuk taciz ve tecavüzlerinde dünyada lider olduğumuz aklıma geliyor da

    Bazen düşünmüyor değilim

    Acaba çocukları ufaktan ufaktan alıştırıyorlar mı?

    Bu satırların meali şu olabilir mi?

    Bak çocuuum. Bir gün bir amca gelip senin koynuna girebilir

    Şimdiden kendini buna alıştır

    Ve bunu sakın kimseciklere söyleme











    [​IMG]






    Bilal'i atasınlar oraya

    Malum, sayma işini ondan iyi bilen yok :D
     
    • Beğen Beğen x 5
    #1
  2. Sebnemy35

    Sebnemy35 Forum Kalfası

    Katılım:
    21 Ağustos 2015
    Mesaj:
    1,242
    Beğeni:
    244
    Necip Fazıl fena :)
     
    #2
  3. alpi_09

    alpi_09 En istikrarlı üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2006
    Mesaj:
    15,875
    Beğeni:
    552
    Yazdıklarından anlam çıkarabilen varmı acaba...
     
    #3
  4. Gila

    Gila Moruk Moderator

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesaj:
    60,563
    Beğeni:
    4,717
    Vardır mutlaka ;)

    Az kaldı. 3000. konu da olsun, ondan sonra sohbet tadında konular yapacağım. Daha keyifli olacak
     
    #4
  5. mydos

    mydos Forum Ustası

    Katılım:
    11 Ekim 2008
    Mesaj:
    15,866
    Beğeni:
    3,334

    AKP'de Fetocu yokmuş :p
     
    #5
Yükleniyor...