Gila 2994

  1. Gila

    Gila Moruk Moderator

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesaj:
    60,563
    Beğeni:
    4,717
    ÖNCE..






    [​IMG]












    SONRA..






    [​IMG]






    Gemi çoktan su almaya başladı

    Herkes tuzlu sudan nasibini alacak

    Herkes

    Sayım suyum yok

    Hazır olun lan yalakalar

    Sizin de sıranız geliyor :cool:











    [​IMG]






    Üç kuruşluk iddia kuponu yaptım

    KG YOK oynadım

    Gol bile atamayacağını bilmek için kahin olmaya gerek yoktu çünkü :cool:

    Beşiktaş'a da farklı yenilgi oynayacağım

    Kuponculara tavsiye ederim

    3,5 Gol üstü de oynanabilir ;)











    [​IMG]






    Hesap belli

    Fener'in durumu ortada

    Beşiktaş koca sezonu golcüsüz tamamlayacak

    Kalecisi kumbara

    Geriye bir Galatasaray kalıyor

    Onu da hallettiler mi, BAŞAKŞEHİR şampiyon ;)











    [​IMG]






    ALLAH için kandıramazlar

    Ne fetolar, Barzolar

    Ne Amerikalar, Ruslar

    Ne mimarlar, mühendisler kandırdı da kanmadık :D











    [​IMG]
    [​IMG]






    ALLAH, insanlara günah işleme özgürlüğü vermiştir

    Yolsuzluklara müdahale etmek, ALLAH'IN hududuna müdahale etmektir

    Metin Külünk / AKP..


    Lan kafir sayıştay

    Sen kim oluyorsun da Allah'ın hududuna müdahale ediyorsun be münafık!

    Okuyan var, okumayan var

    ANLAYAN VAR, ANLAMAYAN VAR!

    Murat Muratoğlu / SÖZCÜ











    [​IMG]






    Yaa burs ne yaaa?

    Ver çocuğu tekkeye

    Çok çok bir parmak yer, bir iki çükerler

    En azından burs aldıydı alamadıydı diye kafayı yemezsin ;)











    [​IMG]






    Şerefsiz Ludwig

    Fetocu Ludwig diyecektim ama, fetocular da fıtrat kardeşleri gibi Ata'yı sevmezdi :cool:











    [​IMG]






    Ben demiyorum

    Daha dün, bir ilahiyatçı söylemiş

    İlahiyatçı amcam geç uyanmış

    Ben daha kibarını söylemiştim :cool:











    [​IMG]







    Hadi bunu da cevaplayın ateyizler











    [​IMG]






    Piyonu oklava tutar gibi tutuşundan belli ne kadar usta olduğu :)

    Keşke taşlar iyice dağılmış olaydı da inanaydık

    Hoş, bu fotoğraf bizi değil, kerizleri inandırmak için çekilmiş bir fotoğraf

    Onlar çoktaaaan evlerinin duvarlarına poster yapmışlardır :D











    [​IMG]






    Bu Trump harbi dangalak

    Lan vali seçimi de neyin nesi?

    Dünya liderimizden örnek alsana be gerzek!











    [​IMG]
    [​IMG]






    En iyisi TAKVİM okumak aga

    Her gün işçiye, memura, emekliye ayırım yapmadan zam yapıyor

    TAKVİM okuyanın evine huzursuzluk girmez

    Gerçi buz dolabına gıda da girmiyor ama buna da şükredin

    AKP gelmeden önce buz dolabınız mı vardı?
     
    • Beğen Beğen x 3
    #1
  2. rooster20

    rooster20 Forum Kalfası

    Katılım:
    21 Kasım 2007
    Mesaj:
    2,237
    Beğeni:
    173
    Sayıştay denetcisi nasıl olduda fetocu ilan edilip hapse atılmadi.
    Ucuz yırtmış...
     
    #2
  3. alpay29

    alpay29 Super Moderator

    Katılım:
    26 Ekim 2010
    Mesaj:
    26,038
    Beğeni:
    4,161
    #3
  4. Gila

    Gila Moruk Moderator

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesaj:
    60,563
    Beğeni:
    4,717
    Aklıma nedense Kuzey Kore geldi

    Dünya kupasına katılmadıkları halde halkına finallere katıldıklarını ve Amerika'yı yendiklerini haber veriyordu

    Millet de seviniyordu gariplerim :D


    Hadi onlar komünist, kapalı sistem, dünyayla irtibatları yok. Elleri mahkum inanmaya

    Bizim dingillere ne demeli?
     
    #4
  5. alpay29

    alpay29 Super Moderator

    Katılım:
    26 Ekim 2010
    Mesaj:
    26,038
    Beğeni:
    4,161
    %95 havuz medyası ..

    a haber. .

    Çevrimize sülük gibi yapışan trt..

    Yetiyor...
     
    #5
  6. akay

    akay Super Moderator

    Katılım:
    23 Mart 2006
    Mesaj:
    7,588
    Beğeni:
    1,244
    #6
Yükleniyor...