Gila 3011 / Rahmetliyi nasıl bilirdiniz?

  1. Gila

    Gila Moruk Moderator

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesaj:
    60,608
    Beğeni:
    4,775
    Sigarayı içmez, adeta yerdi rahmetli

    İçme abi şu boku bu kadar dedikçe inadına biri bitmeden diğerini yakardı

    Biz eski toprağız oğlum bize bir şey olmaz

    Etrafına da toplamış üç beş yalaka şakşakçı

    Hamit abim kaya gibidir bir şey olmaz

    Nah olmaz lan

    Bu kadar dumana ciğer mi dayanır?





    İçkiyi de küfelik oluncaya kadar içerdi rahmetli

    Her akşam saat 8 dedi mi rakı faslı başlar ya, önceden üç beş bira ile altlık yapar, üstüne peş peşe devirirdi rakı kadehlerini

    Üstüne iki bira cila yapmadan kalkmazdı masadan

    Abicim yeter artık dedikçe

    Karışmayın lan içkime şurada iki kadeh içemeyecek miyiz diye gönül koyardı

    Bu kadar içkiye karaciğer ne yapsın?





    Pis boğazdı rahmetli

    Göbek çevresinin yarı çapını ölçmek mümkün değildi

    Gıdısı memesine komşu olmuş sarkmıştı

    Sucuk tava yapıp, sucuğun yağını yarım ekmekle sıyırmaya bayılırdı

    Aaabiii dedikçe

    Bunun asıl vitamini burada oğlum derdi

    Onca yağa damar ne yapsın?






    Yaş ilerledikçe işi azıtmaya başladı

    Aralık ayında maç seyretmeye kısacık tişörtle giderdi

    Abi ayazda g.tün donacak dedikçe

    Bizim ruhumuz genç oğlum siz ölmüşünüz diye bizimle maytap geçerdi

    Mötündeki pireler soğuktan donardı da üşüyorum demezdi

    Romatizmadan topallayarak yürürdü de, ayağımı burktum ayaklarına yatardı





    Kırkından sonra esrara başladı

    Sabah kalkar kalkmaz çayı ocağa koyar, demlenene kadar tek kağıtlıyı sarıp çekerdi

    Gün içinde etkisi geçtikçe üç beş tek kağıtlı

    Yanında paket paket sigara

    Cila olarak bira

    Abi yapma etme dedikçe

    Görüyorsunuz ki turp gibi ayaktayım lan diyip posta koyardı

    Bu kadar karmaşaya beyin ne yapsın?





    Bir süre sonra esrar kesmemeye başlayınca koko çekmeye de başladı

    İşin iyice bokunu çıkarttı artık

    Aaabi yapma dedikçe

    Yapmıyorum ooolum. Arada bir de haplanıyorum diye sırıtarak cevap verirdi

    Bu keşmekeşe sinir sistemi ne yapsın?





    Arada bir derin derin öksürürken görüyorduk

    Abi seni adam gibi bir kontrol edelim dediysek de laf dinletemedik

    Ooolum bütün dünyada salgın var. Bana teğet geçti diyip kahkaha atıyordu

    Arada bir tökezleyip nefes nefese kaldığında çok koştum ondan diyip geçiştiriyordu

    Her geçen gün aslında çöküyordu ama dimdik ayaktayım havaları yapıyordu

    Tuhaf adamdı rahmetli





    Bir gün..

    Duyduk ki yoğun bakıma almışlar

    Hayırdır dedik?

    Soğuk algınlığıymış

    Yahu.. Bir soğuk algınlığı için insan yoğun bakıma mı alınır?





    Doktorlar şöyle ifade etti

    Soğuk aldığında rontgenini çektik, akciğerlerin su topladığını gördük.

    Akciğere müdahale etmeye kalktık ki, karaciğer iyice süngere dönmüş, sinyal vermeye başladı.

    Karaciğere dokunmaya kalktık, böbrek yetmezliği baş gösterdi

    Böbreğe uzanacaktık, midenin ülser yaralarıyla kaplı olduğunu gördük

    Ameliyata alalım dedik, bir yeri onarmaya çalışırken diğeri patlıyor

    Diğerini dikmeye çalışırken beriki kanama yapıyor

    Tomografi çektik, vücudu kanser illeti sarmış





    Vücut, maalesef bir tek soğuk algınlığının tetiklemesiyle tel tel dökülmeye başladı. Hastayı kurtaramadık, başınız sağ olsun..







    Hani papaz olayı var ya papaz olayı..

    Papaz olayı, bu ülkenin başına gelen soğuk algınlığıdır

    Basit bir papaz olayıdır ama ülkenin bütün arazlarını tek tek gün yüzüne çıkartan bir çıban patlağıdır



    Papaz olayından bu güne geçen şu kısa sürede 4000 den fazla firma konkordato ilan etmiş, katmerlisi kepenk kapatmıştır




    Ülkede futbol kulüpleri de dahil, bir çok iş yeri hem işçi çıkartmaya gitmiş, hem ellerinde tuttukları insanların maaşlarını ödeyememeye başladı



    Papaz olayı..

    Aslında yıllardır papazı bulduğumuzun yüzümüze vurulduğu bir tetikleme noktası haline gelmiştir..




    Uzun lafın kısası..

    On küsur yıldır gıdım gıdım, adım adım

    Teğet geçtiydi, dünya lideriydik, dünya bize hayrandı palavralarının iyot gibi açığa çıkmasına sebep olmuş soğuk algınlığıdır



    Bütün bu olanların sebebi bir papaz olabilir mi?

    Ya da; Papaz olayı gerçekleri net olarak görebilmemiz için Allah'ın bir lütfu mudur?



    Konuya biraz da bu açıdan bakmak lazım


    Bakacak gözü olana :cool:
     
    • Beğen Beğen x 4
    #1
    Son düzenleme: 5 Aralık 2018
  2. kolonya

    kolonya Forum Ustası

    Katılım:
    6 Nisan 2005
    Mesaj:
    4,564
    Beğeni:
    47
    hacım papazı kızı bilmem ama 2012 den beri iyiye gitmediğimizi biliyorum.

    2019 zor bir sene olacak. hatta en zoru olacak diyebilirim.

    tüm bu kargaşa bir savaş ile çözülür. demedi demeyin.

    sadece biz değil dünya da iyiye gitmiyor. nerede psikopatı, cenabeti varsa iktidarda.

    düşman yunan mı yoksa başkası mı olur bilmem ancak, inşallah hayırlı olur.
     
    #2
  3. Gila

    Gila Moruk Moderator

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesaj:
    60,608
    Beğeni:
    4,775
    Cepten yazdığım için alıntılar yapamıyorum. En az kırk kere tayyip savaş çıkartacak yazdım.

    Tabii tayyipi asla suçlamıyorum.

    Onun gidişatı ortadaydı

    Suç onun peşine takılanlarda
     
    • Beğen Beğen x 1
    #3
  4. maekşi

    maekşi Forum Ustası

    Katılım:
    5 Ekim 2006
    Mesaj:
    3,956
    Beğeni:
    128
    Yani bu savaş olayı iyi bir komplo teorisi olabilir çünkü bedelli askerlik çıkarıldı ve illa da silah altına 21 günde olsa alınacaksınız dediler. Kısa sürede 700k insan evladına hiç değilse şarjör nasıl takılır tetiğe nasıl basılır dersi verilmiş-vebrilecektir.

    Güzel komplo ama
     
    #4
  5. Gila

    Gila Moruk Moderator

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesaj:
    60,608
    Beğeni:
    4,775
    Bu ülkede artık olmaz diye bir şey yok

    Fetonun bütün yöntemleri birebir uygulanıyor

    Sadece feto yok
     
    • Beğen Beğen x 1
    #5
Yükleniyor...