Gila 3058 / Atı alan Üsküdarı geçti

Gila
Moruk Moderator
Site Yetkilisi
KOMÜNİZM KAZANDI..



Önce buradan başlamak lazım..

Faşizmin iki geliş yolu vardır

BİR: Darbe ile

İKİ: Demokratik imkanlarla

Hitler 1932 seçimlerini demokratik yollarla kazandı, sonradan faşizmi dayattı


















Oysa komünizm, bir halk hareketidir

Çıkış noktası işçi - köylü sınıfıdır

Çıkış sebebi, halkın demokrasiden yeteri kadar nasiplenememesi, yöneticilerden intikam alma isteğidir

Laos'ta komünizm böyle geldi

Halk, sözde demokrasi ile kendisini sömüren yöneticilerden hıncını, Sovyetler'in de desteğiyle büyük bir halk ayaklanması sonucunda almış, komünizmi tesis etti










Tunceli'de komünist partinin seçimi kazanması, ülkede demokrasinin ne kadar düzgün işlediğinin

Dahası, olup olmadığının en iyi göstergesi

Düne kadar komünistin görüldüğü yerde başını ezme girişiminde bulunan ülkücülerin bile Maçoğlu başkana imrenerek baktığı da işin cabası

Tunceli'de komünizm kazandı











TÖRKİŞ FIŞFIŞ..



Ekrem İmamoğlu'nu Türkiye'nin tamamına yakını, bu seçimlerle tanıdı

Düzgün görünümlü, mülayim bir insan

Ne CHP'liye benziyor, ne Kılıçdaroğlu'na yol arkadaşlığı yapabilecek kadar sağı solu oynuyor

Görüntü, adam gibi adam..



Bırak en baba tayyipçileri, tayyipin kendisinin bile tek söz etmediği güzel yüzlü insan











Bin Ali için söylenecek fazla şey yok

Esprili, düzgün karakterli bir insan olmasına rağmen zaafı var

Bin diyorsun biniyor, in diyorsun iniyor

Hangi mantık meclis başkanlığı gibi bir makamı bırakır da belediye başkanlığı yarışına soyunur?

Mutlaka güdümünden bir türlü çıkamadığı İN - BİN diyen birisi var ;)


















tayyip erdoğandan bahsetmeye gerek bile yok

Astığı astık, kestiği kestik

Gözüne kestirdiği belediye başkanını yerinden etme konusunda tarih yazmış, demokrasiyi, halkın iradesini elinin tersiyle itmiş bir lider



ATI ALAN ÜSKÜDAR'I GEÇTİ Mİ?



Dün geç saatlerde tayyip bey ekranlarda göründü

Alı al, moru mor vaziyetteydi

Üzerindeki yeşil ceket ile yüzündeki renk, Emporio Armani'yi bile kıskandıracak kadar uyum içindeydi

Arkasında cumhurbaşkanı forsu vardı

Yani?

AKP başkanı sıfatıyla değil, cumhurbaşkanı sıfatıyla konuşuyordu



Cumhurbaşkanı dediğin tarafsız olmalı değil mi?

O da öyle yaptı

Ne Ankara'dan, ne İstanbul'dan söz etmedi bile

Şimdi Ankara'ya gidiyorum. Oradan balkon konuşmasını yapacağım demekle yetindi

Anladık ki; Bazı talimatları vermiş, balkon konuşmasını akp lideri olarak yapacaktı











Aradan bir saat geçti, Bin Ali çıktı, BİZ KAZANDIK dedi

Bin ali KAZANDIK derken yüzü pek öyle demiyordu

Seçim kazanan insanın yüz ifadesi böyle mi olur?


















İmamoğlu ise..

Yani adı Kemal Kılıçdaroğlu olsa, yine su koyveriyor diyeceğim ama, bunun adı Ekrem İmamoğlu

En son bu sabah yaptığı açıklamada kazandığını ilan etti

Bunu neye göre söylüyor?

Duyumlara göre, dedikodulara göre değil

YSK'nın gönderdiği ıslak imzalı raporlara dayanarak söylüyor


















İmamoğlu kazandık derken

Bin Ali İstanbul'a teşekkür pankartları asmaya devam ediyor

Tam bir kaos

Kaosun sebebi belli:

BEŞİKTAŞ OYLARI DÜN AKŞAMDAN BU YANA HALA ULAŞMADI..


















Gerçek sonucu belki bir iki gün içinde öğreneceğiz

Belki hiç öğrenemeyeceğiz



Aklıma kendi bölgem Kağıthane'deki seçimler geldi

Sahte oy kullanıldığı ile ilgili YSK'ya baş vuruldu

Bu arada AKP li başkan belediye koltuğuna oturdu



YSK, sonuçları tam 3.5 sene sonra açıkladı, mükerrer oy kullanıldığını kabul etti

Faydası oldu mu?

Olmadı


Çünkü; Atı alan Üsküdar'ı geçmişti
 
Son düzenleme:
N3F3R
Forum Ustası
Çok enteresan, YSK'nın açıklamasına rağmen, İstanbul için Anadolu Ajansı verileri dün geceden beri girmiyor, girse İmamoğlu'nun kazandığı ortaya çıkacak herhalde. İşin daha da ilginç tarafı YSK başkanı açıklama yapıyor 27 bin küsur oyla Ekrem İmamoğlu önde gözüküyor diye, havuz meydasına bakıyorum, bu önemli açıklamayı değilde işte YSK başkanı şu kadar sandık sayıldı falan filan dediği kısmı koyuyorlar :) Lan korkmayın lan öyle yada böyle ortaya çıkacak :) "İlk biz söylemeyelim reis bize fırça atar" kafasını yaşadıklarına eminim
 
Üst