Gila 3372

Gila
Moruk Moderator
Site Yetkilisi
1641159465831.png

1641159521400.png

1641159595968.png

1641159637268.png








Sanırım, İstanbul'u kaybetmek

Bizans'a bile bu kadar koymamıştır :cool:













1641159728301.png








Ne zannediyordun?

Yaptıkları asgari ücret zammı devlet kesesinden karşılanacak mı sanmıştın?

Önce zammı açıkladı

Sonra zam daha eline geçmeden CART! diye geçirdi




ALAMAN BİZİ KISKANİYÜR HÜLOOOĞĞĞĞĞĞ!













1641159849725.png








Bin beter olun lan!!!!

Diyeceğim ama....

Beter olanlar zaten sebebini biliyor

Beter olun demek istediklerim hala Almanya bizi kıskaniyür naraları atıyor

GERİ ZEKALILAR!!!













1641159967160.png








Neredeyse yüzde 130

YUH ULAN SİZE!!!


Bu YUH!!! AKP yönetimine değil

Onlara oy verenlere :cool:













1641160194866.png








Joe Dalton

William Dalton

Jack Dalton

Averel Dalton

Nebati Dalton :cool:













1641160267191.png








Hem Din İman

Hem Allah Peygamber

Hem Yalan Dolan..


AKP yi taktimimdir :cool:













1641160405325.png








TRT payını da yandaşlar kapmış yani :D
 
Üst