Gila 3448 / BAHANE!

Gila
Moruk Moderator
Site Yetkilisi







Böyle diyor hazret.

Her şeyden önce,

Aç sefil dolaştıklarını itiraf ediyor

Buna da şükür :cool:



Aaaah reisim ahhh

Sen ne yaparsan yap, bunlar adam olmaz


Peynire, zeytine o kadar zam yaptın

İnanır mısın,

Daha bu sabah gördüm

Adam kahvaltı yapıyor

Yahu.. Masasında peynir zeytin var

Hala yemeye devam ediyor namussuzlar








1654726167628.png














Et ürünlerine yapılan zam tuttu bak

Ne yalan söyleyeyim,

Artık et ürünü alan insan sayısı ciddi oranda azaldı

Bu konuda şahsınızı gayet başarılı görmekteyim

Öyle ki; Pirzola nedir bilmeyen bir nesil yetişiyor sayenizde

Tabii, sizin sofranızdan eksik olmuyordur ama, o kadarcık olsun

Saray sofrasıyla kendi sofrasını bir tutan hadsizlerden bu ülkeye fayda gelir mi?

Çok başarılısınız bu konuda

Tebriklerimi kabul buyurun lütfen







1654726327818.png














Ama döndü bu çürükler,

Et yerine tavuk almaya başladılar

Eh. Tavuğa da yüklenebildiğiniz kadar yüklendiniz

İnanır mısınız,

Hala tavuk yemeye devam ediyor bunlar

Ya. Bu nasıl bir ruh halidir, anlayabilene aşk olsun :cool:







1654726434329.png














Üç tarafımız deniz

Üstelik, denizde oksijen seviyesi sadece 20 metreye düştüğü için

Bütün balıklar yukarılarda

Yani?

Balık yakalayan yakalayana

Biliyorum..

Siz sayın büyüğümüz,

Balık yemesinler diye ona da bir yol bulmuşsunuzdur


Zira balık yemiyorlar

Balık hafıza ile yaşıyorlar

Bu konudaki tebriklerimi de hasseten kabul buyurunuz lütfen sayın büyüğüm







1654726580539.png














Akaryakıt örneğin

Nefes alır gibi zam yaptın

Neden?

Sırf insanlar araba rahatlığına alışmasınlar

Yürüyüp spor yapsınlar diye

Sporcu bir reissin ne de olsa :cool:


Ama gel gör ki, hala araba kullanmakta ısrar ediyor bu çapulcular







1654726782668.png














Tarımı bitirdin, ot yemekten vaz geçsinler diye

Hayvancılığı bitirdin, yemesin, obez olmasınlar diye

Zeytini bitirdin, tuzlu yiyip tansiyonları çıkmasın diye

Gübreciliği bitirdin, ortalık bok kokmasın diye

Ama gel gör ki,

Yine de ithal mithal alıyor bu şerefsizler yaaa

Gel de deli olma sayın büyüğüm :D







1654726911126.png














Hayır..

En önemlisi ne biliyor musun sayın büyüğüm?

Tuvalet kağıdına inanılmaz zam geçirdin

Zıçmasınlar diye


ALLAH inandırsın,

Hala zıçıyorlar







1654726993517.png














Sen ne yaparsan yap sayın büyüğüm

Bunlar adam olmazlar

İyisi mi, sen boşver bunları, bırak ne halleri varsa görsünler

Kasımpaşa'daki malikaneye geri dön

Bu namertler için uğraşmaktan vazgeç

Adam edemezsin bunları :cool:
 
alpi_09
En istikrarlı üye
Zaten memlekette insanlar alkol ve sigara hariç hiç bir şey almıyor...

Benim takıldığım bir konu daha var...

Dünyada günah olarak sadece alkol içmek mi var???

Neden sürekli müslüman olduğunu söyleyenler tek günah alkolmüş gibi davranıyor???
 
Üst