Gila - netr0n Tartışması / Üye Yorumları | Wardom Bilginin Adresi, Forum ve Bilgisayar Güvenliği

Gila - netr0n Tartışması / Üye Yorumları

Durum
Yanıtlara kapalı.

Dangerous

Forum Ustası
İlk yorum benden olsun, Netron'un istatistiklerine günlük düello oranı gibi birşey koymak lazım yavaş biraz dostum :p
 

NoPainNoGain

Forum Ustası
şimdiye kadar olan kısa bölümü okudum
netron sadece saçmalıyor başka bişey değil
Türkiye Cumhuriyetinde yaşıyorsan elinde T.C kimlik belgesi varsa Türksün.
Milleti sen şöylesin , sen böylesin diye bölmekten başka bir şey değil yaptığı.
Türk'üm demekten utanıyorsa demesin.
"Ne Mutlu Türk'üm diyene."
 
- Yönetici düzenlemesi: :

özgür's

Forum Ustası
Gila her zamanki taktiklerini kullanmaya çalışıyor.

Soru üstüne soru ;p

Ama ona sorulanlara cvp yok. ?
 

actionhero

Forum Ustası
çok uzun yazıyorlar adam okumaya kalkıyo bi yerde sıkılıyor artık. kim kısa mesaj atarsa onu okuyacam bundan sonra.
 

Sofist

Forum Ustası
Düello netr0n'un "sen bana Türk değilsin dedin" demesi Gila'nın da "yok öyle birşey" demesiyle başladı.
Fakat ortada abuk bir durum var.
Gila söylemedim dediği şeyi söylemeden ispat etmeye çalışır gibi :D
İddia netr0n'dan değil de Gila'dan çıkmış gibi izliyoruz düelloyu,ne iş ? :D
 

metatron

Super Moderator
Site Yetkilisi
netron, "gila bana türk değilsin dedi" deyince aklıma örtek ahmet öyküsü geldi :D



köyün birinde "ördek ahmet" lakablı bir vatandaşımız yaşarmış. herkes, bu ahmet'e ,"ördek" dediği için ahmet bu lafı sevmez, kendisine ördek diyenle de epey kavga edermiş.

ahmet adlı bu vatandaş, köyde bir komsusuna oturmaya gider.

bu ikisi otururken sohbet ederler.. gel gör ki, bir süre sonra sohbet edilecek konular tükenir....

ikisi sessiz sessiz havaya bakarken, komşusu , ahmet'e,

"yaw ahmet bak, havalar da epey bozdu "

der.

ahmet bir anda celallenir.. öfkelenir bağırıp cağırmaya baslar..

"sen bana ördek dedin ben gidiyorum evinden."

komsusu şaşkındır.

"ulan ahmet ben sana nerde ördek dedim?? "

"dedin" der ahmet..

"nasıl dedim ulan?"

"sen demin, havalar da epey bozdu, demedin mi??

"ee dedim??"

"havalar bozunca ne olur?"

"ne olur?"

"yağmur yağmaz mı??"

"yağar.. ee"

"yağmur yağında her taraf gölet olmaz mı?"

"olur .. ee"

"o göletlere , ördekler gelip yüzmez mi? sen bana ördek dedin."
 

umit_yldrm

Daimi Üye
Gıla çoktan seçmeli bi soru sordu keşke vize döneminde olduğumuz şu dönemde bizim hocalarda böyle çoktan seçmeli sorular sorsa :) netr0n ısrarla cevap vermiyor neden anlamadım
 

özgür's

Forum Ustası
Düello kısır döngüde.

İkisi de birbirinden birşeyler istiyor ama ortada elle tutulur birşey yok.
 

nesta_34

Super Moderator
Site Yetkilisi
Netron Gila'nın sorduklarına cevap verdikten sonra yine istediğini sorar istediğini yazabilirdi..

Gerek yoktu bu kadar uzatmaya kanaatimce..
 

HasretGÜMÜŞ

Forum Ustası
Yönetim bence düellonun konusunu net biçimde tekrar vurgulasın. Çünkü; ikisi de düello konusunda anlaşamadılar. Ama düello yapıyor. Geçen günkü gibi.

Düello'nun konusu ,
Gila'nın netr0n'a "Sen TÜRK değilsin" demesi idi. ( Dedi demiyorum, demedi de demiyorum. Çünkü ucu açık bi şekilde yazılmış, nereye çekersen orya gider)

netr0n da Gila'ya, "seni düelloya davet ediyorum" dedi Gila kabul etti.

Sonra netr0n getirdi o postu koydu ortaya.


Gila bi taktik düşündü ve Önce kabul etmedi, sonra kabul etti.

Bu sefer de düello konusu açılır açılmaz;

Gila konu dışı bazı şeylerden bahsetti.

Konu ise;

netr0n'a "Türk deyip demediği" idi,

netr0n bunu savunuyor ; "Gila bana TÜRK değilsin dedi" dedi. Ve benim Türk olup olmadığımı ispatlasın dedi.

Gila ise;

Benim ona "Türk değilsin dediği postumu göstersin" dedi.

Ama konu, " netr0n' un Türk olup olmaması" olarak açıldı.

Gila ise başka şeylerde bahsediyor.

Sanırım Gila, yine konuyu başka yöne çekiyor.



bu iş burada neticelenmez

git, düelloya konu aç

GİLA, BİZE TÜRK DEĞİLSİNİZ DEDİ diye aç konuyu, ben geliyorum :D:D:D
Hımmm.

açık seçik yazmışım işte

netr0n Türk değildir diye..
Ben mi yanlış anladım. Yoksa bizimle dalga mı geçiyorlar :confused::confused:[/B]
 

SpoilT

Forum Kalfası
Orjinal Mesaj Sahibi Gila
Hımmm.

açık seçik yazmışım işte

netr0n Türk değildir diye..


Bu postta GILA netr0nla dalga geçmiş.Yazmadığı bir şeyi netr0n yazmışsın işde bana türk deilsin demişsin demiş.Hee dedim amq gibi olmuş...

GILA AKP 'ye oy verenlerin hepsine Türk değilsiniz diyor arık altından açıkçası...
Bir postta netr0n meta pert oldu falan yazmış.GILA 'da pert oldu derse bir yerde şaşmam.
GILA-netr0n düellosundan çıkan sonuç:
Bir insan hem AKP 'li hem Türk olamaz.
Metatron-netr0n düellosundan çıkan sonuç:
Bir insan hem laik hem müslüman olamaz.
 
- Yönetici düzenlemesi: :

netr0n

Banned
Orjinal Mesaj Sahibi Gila
Bu postta GILA netr0nla taşşak geçmiş. Yazmadığı bir şeyi netr0n yazmışsın işde bana türk deilsin demişsin demiş.Hee dedim amq gibi olmuş...
Gila'yı savun tamam da şu postla da Tarafını belli etme bari be kardeşim.
Hakaret etmeden post kasmayı bilmemisiniz siz? :)
 

SpoilT

Forum Kalfası
taraf tutmak yasakmi kardeşim tamam ağır olmuş biraz orayı editledim.
ben taraf tutabilirim ama tuttuğum takım kaybedersede sahaya fırlamam karşı takımı tebrik etmesini bilirim.
(bkn.meta-netron düllosu uye yorumları)
 

Ulu

Forum Ustası
Wardom'un özgürlüğü kalitesindendir,

Bu özgürlük üyelere istediği fikri beyan edebilmeyi var olan kurallar çerçevesinde paylaşabilmesini sağlarken,

Bu kaliteyi dejenere edecek her türlü mesaj ve eylemden kaçınmanın gerekliliğini savunur,

Saygılarımla...
 

netr0n

Banned
taraf tutmak yasakmi kardeşim tamam ağır olmuş biraz orayı editledim.
ben taraf tutabilirim ama tuttuğum takım kaybedersede sahaya fırlamam karşı takımı tebrik etmesini bilirim.
(bkn.meta-netron düllosu uye yorumları)
Teşekkürler ederim, tamam'dır o postumu dikkate almayınız. Tabiiki taraf tutabilirsiniz. Özür dilerim :)
 

jomily

Banned
fazla sıyasetle ılgılenen bırısı değilim.ancak gila nın dediği gibi gerçekten akp
ANAYASADAN TÜRKLÜK KAVRAMINI ÇIKARTACAĞIZ dıye bır açıklaması oldu mu?
netron dıyor kı kürtler senın istıklal marşını söylemek zorunda değil.kurtuluş savaşında türk,kürt,çerkez,laz bu ayyıldız bayrak ıçın yanyana savaşmadı ?
 

netr0n

Banned
fazla sıyasetle ılgılenen bırısı değilim.ancak gila nın dediği gibi gerçekten akp
ANAYASADAN TÜRKLÜK KAVRAMINI ÇIKARTACAĞIZ dıye bır açıklaması oldu mu?
netron dıyor kı kürtler senın istıklal marşını söylemek zorunda değil.kurtuluş savaşında türk,kürt,çerkez,laz bu ayyıldız bayrak ıçın yanyana savaşmadı ?
Gene olsun gene savaşır, tarihle bunun bir alakası yok. Osmanlıda bir tarihtir. Kürt sadrazam, acem, sadrazam, türk sadrazam, hırvat sadrazam vs.. vardır Savaş esnasında, herkes ALLAH ALLAH Diye yürür. Fakat siz dayatma ile yaşatırsanız Yallah yallah diye yürüyün derler. Toplumlar birbirine küs olduğu zaman, o ülke kalkınamaz, ilerleyemez. Hissiyatlarla da ülke savunulmaz..

Gila, hayâl dünyasında yaşıyor.. Atatürk hakkında bilgisi olduğundan bile şüpheliyim.
 
Durum
Yanıtlara kapalı.
Üst