Kızlar ve Arabalar

  1. OccaToR

    OccaToR Cool Üye

    Katılım:
    12 Mart 2006
    Mesaj:
    124
    Beğeni:
    0
    walla süper olmuş hem arabalar hem kızlar :D:D
     
    #181
  2. ThEmDx

    ThEmDx Forum Kalfası

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesaj:
    790
    Beğeni:
    0
    oh oh :) Onların hepsi benim olsun dünya kadar borcum olsun:)
     
    #182
  3. erol1407

    erol1407 Forum Kalfası

    Katılım:
    2 Kasım 2009
    Mesaj:
    965
    Beğeni:
    1
    arabası olmayana kız vermiyorlar diye bi söz vardı bunlar arabayla veriliyor galiba :))
     
    #183
  4. Pintlank

    Pintlank Forum Kalfası

    Katılım:
    29 Ağustos 2010
    Mesaj:
    824
    Beğeni:
    0
    coşturmuşun yine necdet abi hatunlar süper arabalara dikkat etmedim:D
     
    #184
  5. constantine05

    constantine05 Cool Çırak

    Katılım:
    14 Temmuz 2009
    Mesaj:
    59
    Beğeni:
    0
    arabalara mı yoksa kızlara mı baksak :D
     
    #185
  6. The Leader

    The Leader Forum Kalfası

    Katılım:
    26 Mart 2010
    Mesaj:
    1,349
    Beğeni:
    20
    İkiside olmazsa olmazlarımızdan hehehe :p
     
    #186
  7. *

    * Banned

    Katılım:
    20 Ekim 2005
    Mesaj:
    13,716
    Beğeni:
    3
    Beautiful Girls and Cars Wallpapers

    [​IMG]
    Beautiful Girls and Cars Wallpapers
    154 JPG | 1024x768 - 1600x1200 | 29 MB

    Kod:
    Download:
    
    [URL]http://hotfile.com/dl/82689096/1d2c196/Beautiful_Girls_and_Cars_Wallpapers.rar.html[/URL]
     
    #187
  8. Ohrmazd

    Ohrmazd Forum Ustası

    Katılım:
    16 Temmuz 2008
    Mesaj:
    4,371
    Beğeni:
    0
    [​IMG]

    hem araba hem hatunlar super :)
     
    #188
  9. n30l4

    n30l4 Cool Çırak

    Katılım:
    13 Nisan 2010
    Mesaj:
    57
    Beğeni:
    0
    motor demi bunlar yok pardon arabaydı :d
     
    #189
  10. warrcı

    warrcı Çırak

    Katılım:
    4 Ocak 2012
    Mesaj:
    5
    Beğeni:
    0
    abi istersen dünyanın en (kadınlar) leri bile olsalar arabaların yanında görünce sinirleniyorum anayolda 45 ile gitmek nedir yaa bütün kazalar kadın sürücüler yüzünden çıkıyor
     
    #190
  11. kürşAT42

    kürşAT42 Banned

    Katılım:
    2 Eylül 2011
    Mesaj:
    1,045
    Beğeni:
    0
    Abi daha dün sabah Konya yolunda seyrediyorum. Öndeki arabada bi gacı , resimde sağ öndeki hatuna benziyo, bi afet..Arkadan bi korna çaldım, dikiz aynasından bir bakış baktı :D Ve anında kesildi gacı.Elimle işaret ettim çek sağa diye oda , senmi gelirsin yoksa benmi senin arabana geleyim gibilerden bi işaret yaptı. Neyse biz gittik tabi arabasına, koltuhu bi devirdik..:D Sabah sabah üç-dört.Sonra istersen birlikte takılalım dedi.Acayip bi erkeksin senin gibisini hiç görmedim, ilk görüşte tutuldum sana dedi:D Dedim bize gelmez kızım. Tak sepeti koluna herkes kendi yoluna.Aaladı filan ama yemezler.Attım ikiye geldim..
    Araba ve kızlar konusunda ustayımdır söölemesi ayıp:D
     
    #191
  12. siyah_01

    siyah_01 Forum Kalfası

    Katılım:
    21 Mayıs 2011
    Mesaj:
    1,697
    Beğeni:
    5
    kızları görünce arabalara bakma fırsatım olmadı orda arabamı vardı ben kızlardan başka birşey görmedim :D
     
    #192
  13. darkness034

    darkness034 Forum Kalfası

    Katılım:
    25 Şubat 2011
    Mesaj:
    2,240
    Beğeni:
    0
    Otomobilleri Çok Seviyorlar

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    #193
  14. Rjtmjx

    Rjtmjx Forum Ustası

    Katılım:
    22 Ağustos 2012
    Mesaj:
    3,676
    Beğeni:
    2
    tmm kabul :D
     
    #194
  15. darkness034

    darkness034 Forum Kalfası

    Katılım:
    25 Şubat 2011
    Mesaj:
    2,240
    Beğeni:
    0
  16. darkness034

    darkness034 Forum Kalfası

    Katılım:
    25 Şubat 2011
    Mesaj:
    2,240
    Beğeni:
    0
  17. darkness034

    darkness034 Forum Kalfası

    Katılım:
    25 Şubat 2011
    Mesaj:
    2,240
    Beğeni:
    0
  18. darkness034

    darkness034 Forum Kalfası

    Katılım:
    25 Şubat 2011
    Mesaj:
    2,240
    Beğeni:
    0
    Rus Kızların Otomobil Sevdası

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    #198
  19. darkness034

    darkness034 Forum Kalfası

    Katılım:
    25 Şubat 2011
    Mesaj:
    2,240
    Beğeni:
    0
    Rus Kızların Otomobil Sevdası

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    #199
  20. Kylami

    Kylami Forum Kalfası

    Katılım:
    10 Ekim 2010
    Mesaj:
    2,049
    Beğeni:
    1
    HQ Resim Köşesi / 016 / Güzeller&Arabalar /

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Şimdilik bu kadar ; Talep olursa devamı gelir :D
    İyi forumlar...
     
    #200
Yükleniyor...