Komik ResimLer

Durum
Yanıtlara kapalı.
Emqty
Daimi Üye
ehuehuehuehhu

-abi allah rızası için bi sadaka
+ne sadakası
-para abi lütfen
+param yok
-abi saatte olur
+oda yok
-abi cep telini ver o zaman
+oda yok s.k versem
-olur abi
+ höynkkkk
:D
 
DeRViSh
Misafir Üye
ysunshine arama yapmamaya devam edersen banlanırsın ;)

Konu kapandı!
 
Iskelet
Forum Ustası
tam benlik soru olmuş rock hayranıyım Başka da bişey dinlemem Kurban Kargo ve Duman Dinlerim Grup Olarak Haluk Leventi de severim

Aşagıdaki Hiç Kargo-Sonbahar Dinledin mi
 
farego
Forum Ustası
KinG`DeviL demiş ki:
tam benlik soru olmuş rock hayranıyım Başka da bişey dinlemem Kurban Kargo ve Duman Dinlerim Grup Olarak Haluk Leventi de severim

Aşagıdaki Hiç Kargo-Sonbahar Dinledin mi

Yapraklar solmuş yerde ölü yatarken yağmurun altında şemsiye misali ıslanıırken

Super ya bu şarkı dinlemekten bıkmam

Bas tis ve akort çok güzel

:)

Neyse

Alltaki En sevdiğin rock gurubu ?
 
korn
Forum Kalfası
Yazmama bile gerek yok aslında ama yinede yaziim KORN :D

Alttaki sen ne tür müzikten hoşlanırsın....
 
Emqty
Daimi Üye
Rock tabiki ;)


hişt alttaki hiç haksızlığa uğradınmı uğradıysan anlatta bilelim?
 
xoGn
Forum Kalfası
Uğradım hemde bugun kardeşim odamdaki kül tablasını kırmış kabak başıma patladı.
Alttaki arkadaş sen ramazanda içki içermisin?
 
Cellatpapa'
Forum Ustası
aga ramazdan. vaLLa bira parasını sen verirsen içerim.:D bende sorem.. bakem..! 74524354365456465 iLe 35465468489478 çarpımını sölesin..
 
Junk
Forum Ustası
cellatpapa demiş ki:
aga ramazdan. vaLLa bira parasını sen verirsen içerim.:D bende sorem.. bakem..! 74524354365456465 iLe 35465468489478 çarpımını sölesin..
2643041141446788490945519575270 eder :)


bu arada flood yapmadan oynarsak sevinirim :)

Alttaki :D 4.mahmut niye intihar etmiş ???
 
- Yönetici düzenlemesi: :
farego
Forum Ustası
Alt taraftaki havayı üst taraftaki üyeye sormak lazım çunku oda altındakine sorduğu için alta inmiş oluyor böylece karma karısık cevap oluyor salla

19 derece diyelim bitsin :)

Alltaki İddaa oynadın mı
 
Cellatpapa'
Forum Ustası
yokh oynamayı sevmem.. alttaki. biL.. tavuk mu.? yumurtadan çıkar yoksa yumurta mı.? tavuktan..! yada bunu bilmezsin diye soruyom.. domates kırmızı mı*dır yeşiL mi.?
 
Cellatpapa'
Forum Ustası
baba soru da sorsaydın bea.. ben bi daha soram o zamn..! döte giren şemsiye açılır mı.? biraz ayıp bi soru ama.. saatte baya geç oldu zaten.:D küçükLer yoktur.:D
 
Durum
Yanıtlara kapalı.
Üst