Komik ResimLer

Durum
Yanıtlara kapalı.
Emqty
Daimi Üye
döte giren şemsiye açılır ben bizzat bi arkadaş da denedim

hişt alttaki geçen gün kız arkadaşını aldatırlarken görmüşler neden aldattın?

terbiyesiz:D
 
SiT@Re
Forum Ustası
kız arkadaşımı aldatamam çünkü kız arkadaşımla çıkamam :rolleyes: adımız lezbiyene çıkar mazallah.. o yüzden yalan...

alttaki ne diye alttasın sen? komplekse girmiyonmu orda? ben giriyorum şuandada pndan şeyettim :p aman saçmalama saatim gelmiş ben gidiyom zıbarmaya
 
hcorak
Daimi Üye
Alttayım eziğim çünkü fenerbahçeliyim :p Ulan varya slogan gibi oldu
(Walla arkadaşlar kimse üstüne alınmasın gecenin bu saatinde aklıma nereden geldiyse direk bu geldi:) )

Ulan polemik yaratırmı acaba neyse :)

Alttaki sende benim gibi mi düşünüyorsun ?
 
- Yönetici düzenlemesi: :
denizerdem
Forum Ustası
yo ne korkçam " ölümden deil yaşanmamış hayattan kork " die bi söz wardır :) baydı sanki biraz ondan dedim deiştireim hady boşwer bu konuyu yarasaya dönelim :)
 
rocers21
Forum Ustası
alttan devam hey altaki bak bu soruyu bilirsen benden sana +43 garma :D:D

bir çin atasözü derki

mangu toyoka toyuku nombak

bunun anlamı nedir? :D:D:Ddoğru cevabı ver +43
 
Emqty
Daimi Üye
sallama leyn lütfen ciddi olalım oyunu bok etmeyin ;)

hişt alttaki bu sorum sana amerikan garılarımı capon garılarımı ;) ?
 
Cellatpapa'
Forum Ustası
baba ben amerikan garıLArı derim.:d sarşın fıstıkLAr.:d özeLLikLede.. angeLina yengeniz.:D( o sarışın deiL ama..) gerçi bitchs.. beni brad için terk etti.. ama aLbümüm 650 miLyon satınca geri döncek..inanıyom..:D
aLttaki sana sorum..! iLk ne zamn..bi kızLa yattın:D
 
- Yönetici düzenlemesi: :
Cellatpapa'
Forum Ustası
baba onu einstan açıkLayamamış biz nasıL açıkLayaLım.. aLttaki... sana sorum.. Len oLm bizi nasıL taşıyon Len..? okadar kişi üstündeyiz..
 
-PeaCé
Forum Kalfası
fuchs_16 demiş ki:
baba bu gün wardom tarihinin en berbat konuları açılmaya başladı harbi baba gittikçe saçmalamaya başladık bence...!!!çocuk forumuna dönmeye başladı...!!!soru:sizin düşünceniz nedir...!!!
beyler baktım destekçi çıkmıo bi laf vardır millet sana uymazsa sen millete uy :D:D:D

baba ben düşündümki nede olsa biri daha beni taşıycak heralde bu konuda son mesajı ben yazmam :D.alttaki sana sorum baba ben kaldırdım bu kadar kişiyi sen nası kaldırcan ben ağırımdır:D
 
haktankako
Daimi Üye
bu günler için badi çalışıyordum ,nezaman işe yarayacak nezaman yarayacak nasip bu günemişşş..hafif bile geldi:D

alttaki altındakinin kim olmasını isterdin?
 
-PeaCé
Forum Kalfası
baba ne yazsam bilmemki şimdi millet iftar yemeği yiyo:Dama ben genede adeti bozmim yazim sharon stone yada paris hilton:Dalttaki sana sorum nolcak bu Türkiyenin hali..!! :D
 
AnGeLxXx
Daimi Üye
walla böle devam ederse türkiye bişi olamıcak alttaki hiç kimseden iyi bir kazık yedinmi(ama sağlam olanından)
 
-PeaCé
Forum Kalfası
bayramın 1. günüydü eminönüne gitmiştik arkadaslarla alt geçitten geçerken köşede kolye satılıodu baktım dedim ben alim bi tane ucuzsa..!! aldım bi tane hemde 2 milyona dedim bulmuşken kaçırmıyım...adam dedi üstüne ismini yazimmi yaz abi dedim hatta soyadımıda yaz dedim yazdırdım...kolyeyi aldım elime ne kadar dedim...25 milyon dedi ben şoka uğradım...ama parayıda verdim..meğer her harf 2.5 milyonmuş..!!!:( :( :( :( :(
alttaki sana sorum benim gibi kazık yiyen bi arkadasın olsa onla arkadaslığını devam ettirirmiydin :D
 
Hydr0gen
Forum Kalfası
her ikiside neden dersen sonucta yıon ha sebze ha meyve :D Peki alttakı Tiestoyumu daha cok sevıon ıbrahım tatlısesımı:p(alakaya baq sachma oldu ama napalım )
 
Maniac`
Forum Kalfası
bi ara google ile sitemynet ten site hacklemiştim:p
alttakiiiii

en son nezaman konu açtın? (wardomda)
 
Durum
Yanıtlara kapalı.
Üst