RebelFa1con
Forum Ustası
Prestij aracı olarak görülen Mercedes S500 günümüzde halen popülerliğini sürdürmekte. 1951 yılında başlayan bu muhteşem aracın geçmişi, günümüzde hale giderek artan ivme ile tarihi bir modeli günün en lüks sedanı yapıyor.
Mercedes S-serisi DNA, o yılki Frankfurt Otomobil Fuarı'nda Alman otomobil üreticisinin svelte w187 220 ve w186 300 modellerini tanıttığı 1951 yılına kadar izlenebilir. Salon, coupé ve cabriolet stillerinde mevcut olan 220, 80bhp üreten 2.2 litrelik altı silindirli bir havai kam ünitesi ile güçlendirildi.
Grander 300 kisvesinde, 113bhp 3.0 litrelik sıralı altı, arabayı 100 mph'lik bir hıza itti ve 300'ü o zamanın en hızlı Alman üretim aracı olarak çimentoladı. Teknik özellikler, kapıların açılmasını önlemek için bir Güvenlik Kapısı kilidi ve ağır yükler altında arka tekerleklerin yüksekliğini telafi etmek için elektronik olarak çalıştırılan burulma çubuğu süspansiyonunu içeriyordu.
1954 yılında W180 220 serisi piyasaya sürüldü. Belirgin yuvarlak, döşeme taraflı tasarımı için “Ponton” lakaplı 220, gelişmiş güvenlik ve konfor, otomatik bir debriyaj, manuel olarak kontrol edilen yakıt enjeksiyonu ve hatta sürücü ve yolcu için ayrı ısıtıcılar için yenilikçi bir tek mafsallı salıncak aksı sergiledi.
Beş yıl sonra ve’ Fintail ' Mercedes-Benz W111 / 112, 220b'den 300se uzun dingil mesafesi formuna kadar beş versiyonda geldi. W111 / 112, güvenliği yepyeni bir seviyeye taşıdı; ön ve arka buruşuk bölgelerin dünya prömiyerine sahip olan ilk Mercedes-Benz otomobili, disk frenlerine sahipken, yaralanmayı azaltan bir iç mekan, üç noktalı emniyet kemerlerini, yastıklı bir direksiyon simidini ve kama pimli kapı kilitlerini ön plana çıkardı.
- Yönetici düzenlemesi: :