Ödevler Hakkında Yardım Bölümü

science
Çırak
arkadaşlar çok basit bi soru olabilir ama daha yeni öğreniyorum

ya bi program yazdığımızda bitmesi için bizim bi komutumuzu beklemesini nasıl sağlarız?

yani şöyle ki exe dosyasını açtığımda çok güzel çalışıyor , işlemi yapıyor ama pencere hemen kapanıyor, sonucu göremiyorum bile . "press any key to continue " yazısının ekranda durması ,benim bir tuşa basmamdan sonra pencerenin kapanması gerekmez mi ?

visual c'de programı execute tuşuyla çalıştırdığımda beni bekliyor ama run dediğimde tıpkı exe dosyasını elle açmamdaki gibi hemen kapanıyor?

ne yapabilirim ? yanıtlayan olursa çok yardımı dokunur

teşekkür...
 
mbk.
Forum Kalfası
getch(); yada system("pause");

getch yazı yazmadan tuşa basmanı bekler
C dilinde bir fonksiyondur
system("pause") ise devam etmek için bir tuşa basınız yazısını ekler
windows komut satırındaki pause komutudur.
 
science
Çırak
arkadaşlar,

rand() fonksiyonu kullandığımızda rand tesadüfi sayıları hep aynı sırada üretiyor

yani demek istediğim bir tesadüfi sayıyı kaç adımda bulacağımızla ilgili program yazdığımda rand() fonksiyonu sayıları hep aynı sırada alıyor.

örneğin ben 3 sayısını programın kaç denemede bulacağını merak ediyorum ,bunu giriyorum. ama her girişimde program 3 sayısını aynı deneme sırasında buluyor , denediği sayılar da aynı.

bunu değiştirmek için bir şey yapabilir miyiz ?

yardımcı olursanız çok sevinirim

çok teşekkür...
 
science
Çırak
arkadaşlar merhaba

bir sayı bulmaca oyunu yazmak istedim

2 kişi ile oynanacak , ilk oyuncu 4 basamaklı sayıyı yazacak ardından ekran silinecek ve 2.si tahmin etmeye başlayacak.2.nin yazdığı sayıda rakam doğru , yeri de doğru ise + , rakam doğru ama basamağı yanlış ise - olarak bize söyleyecek . +2 , -1 gibi

ancak tahmin kısmına geldiğimde + veya - sadece 1 olabiliyo 2 veya 3 veya 4 olamıyo . yani arttırmıyo .

nerede hata yapıyorum?? yardımcı olursanız çok sevinirim

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#include "stdafx.h"
#include <stdio.h>
#include "stdlib.h"
#include "time.h"
#include "conio.h"
#include "math.h"
#include "string.h"

int main (void)
{


char i,j;
int k=0;
int m=0;
char a[4]={0};
char b[4]={0};


printf("birinci oyuncu : lutfen tutacaginiz sayiyi giriniz:\n");

ata:

for (i=0;i<4;i++)
{
scanf("%d",&a);

}

if (a[0]==a[1] || a[0]==a[2] || a[0]==a[3] || a[1]==a[2] || a[1]==a[3] || a[2]==a[3] )
{
printf("HATA\nbasamaklari farkli bir sayi girin:\n");

goto ata;
}


system("CLS");

while (1)
{

k=0;

m=0;

printf("\n2.oyuncu: tahmin edin lutfen:\n");

for (j=0;j<4;j++)
{
scanf("%d",&b[j]);

}

for (i=0;i<4;i++)
{
for (j=0;j<4;j++)
{

if (a==b[j] && i==j)
{
k++;
}

else if (a==b[j] && i!=j)
{
m++;
}

}

}


printf ("+%d -%d",k,m);


if (k==4)
{
printf("tebrikler , bildiniz");

getch();

return 0;

}

}






}
 
science
Çırak
arkadaşlar merhaba

bir sayı bulmaca oyunu yazmak istedim

2 kişi ile oynanacak , ilk oyuncu 4 basamaklı sayıyı yazacak ardından ekran silinecek ve 2.si tahmin etmeye başlayacak.2.nin yazdığı sayıda rakam doğru , yeri de doğru ise + , rakam doğru ama basamağı yanlış ise - olarak bize söyleyecek . +2 , -1 gibi

ancak tahmin kısmına geldiğimde + veya - sadece 1 olabiliyo 2 veya 3 veya 4 olamıyo . yani arttırmıyo .

nerede hata yapıyorum?? yardımcı olursanız çok sevinirim

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#include "stdafx.h"
#include <stdio.h>
#include "stdlib.h"
#include "time.h"
#include "conio.h"
#include "math.h"
#include "string.h"

int main (void)
{


char i,j;
int k=0;
int m=0;
char a[4]={0};
char b[4]={0};


printf("birinci oyuncu : lutfen tutacaginiz sayiyi giriniz:\n");

ata:

for (i=0;i<4;i++)
{
scanf("%d",&a);

}

if (a[0]==a[1] || a[0]==a[2] || a[0]==a[3] || a[1]==a[2] || a[1]==a[3] || a[2]==a[3] )
{
printf("HATA\nbasamaklari farkli bir sayi girin:\n");

goto ata;
}


system("CLS");

while (1)
{

k=0;

m=0;

printf("\n2.oyuncu: tahmin edin lutfen:\n");

for (j=0;j<4;j++)
{
scanf("%d",&b[j]);

}

for (i=0;i<4;i++)
{
for (j=0;j<4;j++)
{

if (a==b[j] && i==j)
{
k++;
}

else if (a==b[j] && i!=j)
{
m++;
}

}

}


printf ("+%d -%d",k,m);


if (k==4)
{
printf("tebrikler , bildiniz");

getch();

return 0;

}

}






}
 
- Yönetici düzenlemesi: :
Sinmacine
Cool Üye
arkdaslar c.tesi gunu sinawim var yardimci olun lutfen

1-Tablo yüksekliğini 200px veren komut hangisidir?
A width="200"
B height="200"
C width="200" height="200"
D width="200%"
E height="200%"

2-Yazıyı yukarı hizalayan komut hangisidir?
A left
B right
C center
D top
E bottom

3-Tablonun hücreler arası mesafesini veren formü hangisidir?
A border
B cellpadding
C cellspacing
D width
E height

4-Tablo kenar kalınlığını veren formül hangisidir?
A border
B cellpadding
C cellspacing
D width
E height

5-Tablo genişliğini sayfanın iki katı olması için hangi komut kullanılır?
A width="200"
B height="200"
C width="200" height="200"
D width="200%"
E height="200%"

6-Beş satır beş sütunluk tabloda kaç adet td komutu vardı
A 25
B 10
C 15
D 50
E 40

7-Beş satır beş sütunluk tabloda kaç adet <td> komutu vardı
A 5
B 10
C 15
D 20
E 25

8-Yazıyı kalın yapan komut aşağıdakilerden hangisidir?
A strong
B em
C strike
D sub
E sup

9-Tablo genişliğini sayfa genişliğinide olması için hangi komut kullanılır?
A width="100"
B height="200"
C width="200" height="200"
D width="100%"
E height="200%"

10-Yazıyı italik yapan komut aşağıdakilerden hangisidir?
A strong
B em
C strike
D sub
E sup

11-Tablo genişliğini 200px veren komut hangisidir?
A width="200"
B height="200"
C width="200" height="200"
D width="200%"
E height="200%"

12-Alt alta 13 hücrenin birleştirme komutu aşağıdakilerden hangisidir?
A colspan="3"
B rowspan="3"
C colspan="26"
D rowspan="13"
E colspan="1"

13-Yanyana 6 hücrenin birleştirme komutu aşağıdakilerden hangisidir?
A colspan="3"
B rowspan="3"
C colspan="2"
D rowspan="4"
E colspan="6"

14-Alt alta 3 hücrenin birleştirme komutu aşağıdakilerden hangisidir?
A colspan="3"
B rowspan="3"
C colspan="2"
D rowspan="4"
E colspan="1"

15-Yanyana 3 hücrenin birleştirme komutu aşağıdakilerden hangisidir?
A colspan="3"
B rowspan="3"
C colspan="2"
D rowspan="4"
E colspan="1"

16-Beş satır beş sütunluk tabloda kaç adet </td> komutu vardı
A 5
B 10
C 15
D 20
E 25

17-Yazıyı sola hizalayan komut hangisidir?
A left
B right
C center
D top
E bottom

18-Yazıyı dikey olarak ortaya hizalayan komut hangisidir?
A left
B middle
C center
D top
E bottom

19-Yazıyı alta hizalayan komut hangisidir?
A left
B right
C center
D top
E bottom

20-Tablonun hücre duvarı ile yazı arasındaki mesafeyi veren formül hangisidir?
A border
B cellpadding
C cellspacing
D width
E height

21-Yazıyı ortaya hizalayan komut hangisidir?
A left
B right
C center
D top
E bottom

22-Yazıyı sağa hizalayan komut hangisidir?
A left
B right
C center
D top
E bottom

23-Yazıyı üstü çizgili yapan komut aşağıdakilerden hangisidir?

A strong
B em
C strike
D sub
E sup

24-Yazıyı üste yazan komut aşağıdakilerden hangisidir?
A strong
B em
C strike
D sub
E sup

25-Yazıyı alta yazan komut aşağıdakilerden hangisidir?
A strong
B em
C strike
D sub
E sup


eger benim icin zaman ayirip yaparsaniz sevinirim..
 
netr0n
Banned
Vallahi göğsüm kabardı Sinmacine :)

Peki bunları ben yazar isem, sen nasıl programcı olacaksın? :)
Tmm, bunuda sana anlatırım yarın bu saatlerde alırsın burdan.

Ama şunuda belirtmekte fayda var.. Bu tür yardımlar istemeyin..
Sanma sana iyilik yapıyorum aslında kötülük yapıyorum..
Kodla uğraşsan, hata alsan yapamasan haklısın..
Neyse kardeşim, sınavın için sana yardımcı olacağım..
Söylediklerime sakın alınma herşey iyiliğin içindir.. :)

arkadaşlar merhaba

bir sayı bulmaca oyunu yazmak istedim

2 kişi ile oynanacak , ilk oyuncu 4 basamaklı sayıyı yazacak ardından ekran silinecek ve 2.si tahmin etmeye başlayacak.2.nin yazdığı sayıda rakam doğru , yeri de doğru ise + , rakam doğru ama basamağı yanlış ise - olarak bize söyleyecek . +2 , -1 gibi

ancak tahmin kısmına geldiğimde + veya - sadece 1 olabiliyo 2 veya 3 veya 4 olamıyo . yani arttırmıyo .

nerede hata yapıyorum?? yardımcı olursanız çok sevinirim

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#include "stdafx.h"
#include <stdio.h>
#include "stdlib.h"
#include "time.h"
#include "conio.h"
#include "math.h"
#include "string.h"

int main (void)
{


char i,j;
int k=0;
int m=0;
char a[4]={0};
char b[4]={0};


printf("birinci oyuncu : lutfen tutacaginiz sayiyi giriniz:\n");

ata:

for (i=0;i<4;i++)
{
scanf("%d",&a);

}

if (a[0]==a[1] || a[0]==a[2] || a[0]==a[3] || a[1]==a[2] || a[1]==a[3] || a[2]==a[3] )
{
printf("HATA\nbasamaklari farkli bir sayi girin:\n");

goto ata;
}


system("CLS");

while (1)
{

k=0;

m=0;

printf("\n2.oyuncu: tahmin edin lutfen:\n");

for (j=0;j<4;j++)
{
scanf("%d",&b[j]);

}

for (i=0;i<4;i++)
{
for (j=0;j<4;j++)
{

if (a==b[j] && i==j)
{
k++;
}

else if (a==b[j] && i!=j)
{
m++;
}

}

}


printf ("+%d -%d",k,m);


if (k==4)
{
printf("tebrikler , bildiniz");

getch();

return 0;

}

}






}


stafx.h kütüphane dosyası kullanıcı tarafından yazılmış,
o dosya nerde? Ayrıca sizin dediğiniz olmuyor, ilk oyuncu,
için rakam gir diyo, sonra bu program diğer komutlara geçmiyor.
Ben programı yeniden yazayım. Siz dosyanın tamamını bana yollayın.
 
- Yönetici düzenlemesi: :
netr0n
Banned
arkdaslar c.tesi gunu sinawim var yardimci olun lutfen

1-Tablo yüksekliğini 200px veren komut hangisidir?
A width="200"
B height="200"
C width="200" height="200"
D width="200%"
E height="200%"

2-Yazıyı yukarı hizalayan komut hangisidir?
A left
B right
C center
D top
E bottom

3-Tablonun hücreler arası mesafesini veren formü hangisidir?
A border
B cellpadding
C cellspacing
D width
E height

4-Tablo kenar kalınlığını veren formül hangisidir?
A border
B cellpadding
C cellspacing
D width
E height

5-Tablo genişliğini sayfanın iki katı olması için hangi komut kullanılır?
A width="200"
B height="200"
C width="200" height="200"
D width="200%"
E height="200%"

6-Beş satır beş sütunluk tabloda kaç adet td komutu vardı
A 25
B 10
C 15
D 50
E 40

7-Beş satır beş sütunluk tabloda kaç adet <td> komutu vardı
A 5
B 10
C 15
D 20
E 25

8-Yazıyı kalın yapan komut aşağıdakilerden hangisidir?
A strong
B em
C strike
D sub
E sup

9-Tablo genişliğini sayfa genişliğinide olması için hangi komut kullanılır?
A width="100"
B height="200"
C width="200" height="200"
D width="100%"
E height="200%"

10-Yazıyı italik yapan komut aşağıdakilerden hangisidir?
A strong
B em
C strike
D sub
E sup

11-Tablo genişliğini 200px veren komut hangisidir?
A width="200"
B height="200"
C width="200" height="200"
D width="200%"
E height="200%"

12-Alt alta 13 hücrenin birleştirme komutu aşağıdakilerden hangisidir?
A colspan="3"
B rowspan="3"
C colspan="26"
D rowspan="13"
E colspan="1"

13-Yanyana 6 hücrenin birleştirme komutu aşağıdakilerden hangisidir?
A colspan="3"
B rowspan="3"
C colspan="2"
D rowspan="4"
E colspan="6"

14-Alt alta 3 hücrenin birleştirme komutu aşağıdakilerden hangisidir?
A colspan="3"
B rowspan="3"
C colspan="2"
D rowspan="4"
E colspan="1"

15-Yanyana 3 hücrenin birleştirme komutu aşağıdakilerden hangisidir?
A colspan="3"
B rowspan="3"
C colspan="2"
D rowspan="4"
E colspan="1"

16-Beş satır beş sütunluk tabloda kaç adet </td> komutu vardı
A 5
B 10
C 15
D 20
E 25

17-Yazıyı sola hizalayan komut hangisidir?
A left
B right
C center
D top
E bottom

18-Yazıyı dikey olarak ortaya hizalayan komut hangisidir?
A left
B middle
C center
D top
E bottom

19-Yazıyı alta hizalayan komut hangisidir?
A left
B right
C center
D top
E bottom

20-Tablonun hücre duvarı ile yazı arasındaki mesafeyi veren formül hangisidir?
A border
B cellpadding
C cellspacing
D width
E height

21-Yazıyı ortaya hizalayan komut hangisidir?
A left
B right
C center
D top
E bottom

22-Yazıyı sağa hizalayan komut hangisidir?
A left
B right
C center
D top
E bottom

23-Yazıyı üstü çizgili yapan komut aşağıdakilerden hangisidir?

A strong
B em
C strike
D sub
E sup

24-Yazıyı üste yazan komut aşağıdakilerden hangisidir?
A strong
B em
C strike
D sub
E sup

25-Yazıyı alta yazan komut aşağıdakilerden hangisidir?
A strong
B em
C strike
D sub
E sup


eger benim icin zaman ayirip yaparsaniz sevinirim..

Buyrun.. Fakat bir daha şahsım adına böyle bir,
ödevi yapmam.. Nedeni çünkü bunlar bilinmesi,
gereken konular.. Bunları öğrenmeniz adına yaptım,
lütfen üzerinde çalışın.. Sınavınızda başarılar.. :)

1-Tablo yüksekliğini 200px veren komut hangisidir?

A width="200" (bu şık tablonun genişliğini piksel olarak 200 yapar)

B height="200" (bu şık tablonun yüksekliğini piksel olarak 200 yapar)

C width="200" height="200" (bu şık tablonun yüksekliğini ve genişliğini piksel olarak 200 yapar)
D width="200%" (bu şık tablonun genişliğini piksel cinsinden değil yüzde cinsinden 200 yapar)
E height="200%" (bu şık tablonun yüksekliğini piksel cinsinden değil yüzde cinsinden 200 yapar)

2-Yazıyı yukarı hizalayan komut hangisidir?


A left (bu şık yazıyı sola hizalar)
B right (bu şık yazıyı sağa hizalar)
C center (bu şık yazıyı ortaya hizalar)
D top (bu şık yazıy yukarı hizalar)
E bottom (bu şık yazıyı aşağı hizalar)

3-Tablonun hücreler arası mesafesini veren formü hangisidir?

A border (bu şık tablonun kalınlığını verir.)
B cellpadding (bu şık tablonun hücreleri içeriğinin hücre kenarı arasındaki mesafeyi verir)
C cellspacing ((bu şık tablonun hücreler arası mesafeyi verir.)
D width (bu şık tablonun genişliğini verir.)
E height (bu şık tablonun yüksekliğini verir.)

4-Tablo kenar kalınlığını veren formül hangisidir?

A border (bu şık tablonun kalınlığını verir.)
B cellpadding (bu şık tablonun hücreleri içeriğinin hücre kenarı arasındaki mesafeyi verir)
C cellspacing (bu şık tablonun hücreler arası mesafeyi verir.)
D width (bu şık tablonun genişliğini verir)
E height (bu şık tablonun yüksekliğini verir)

5-Tablo genişliğini sayfanın iki katı olması için hangi komut kullanılır?

A width="200" (bu şık tablonun genişliğini piksel olarak 200 yapar)
B height="200" (bu şık tablonun yüksekliğini piksel olarak 200 yapar)
C width="200" height="200" (bu şık tablonun yüksekliğini ve genişliğini piksel olarak 200 yapar)
D width="200%" (bu şık tablonun genişliğini 2 katı yapar)
E height="200%" (bu şık tablonun yüksekliğini 2 katı yapar)

6-Beş satır beş sütunluk tabloda kaç adet td komutu vardı

A 25
B 10
C 15
D 50 (50 tanedir .Çünkü td komutu <td>başlangıç </td> bitiş olmak üzere olduğu için)
E 40

7-Beş satır beş sütunluk tabloda kaç adet <td> komutu vardı

A 5
B 10
C 15
D 20
E 25 (25 tanedir.Çünkü tabloda <td> sütünu tanımlayan başlangıç etiketi)

8-Yazıyı kalın yapan komut aşağıdakilerden hangisidir?

A strong (yazıyı kalın yapar)
B em (yazıyı eğik yapar)
C strike (yazının üstünü çizik gösterir)
D sub (yazıyı alt tarafta gösterir)
E sup (yazıyı üst tarafta gösterir)

9-Tablo genişliğini sayfa genişliğinide olması için hangi komut kullanılır?

A width="100" (bu şık tablonun genişliğini piksel olarak 100 yapar)
B height="200" (bu şık tablonun yüksekliğini piksel olarak 100 yapar)
C width="200" height="200" (bu şık tablonun yüksekliğini ve genişliğini piksel olarak 200 yapar)
D width="100%" (bu şık tablonun genişliğini yüzde cinsinden yaptığı için tablonun genişliğinin sayfa genişliğinde olmasını sağlar)
E height="200%" (bu şık tablonun yüksekliğini 2 katı yapar)

10-Yazıyı italik yapan komut aşağıdakilerden hangisidir?

A strong (yazıyı kalın yapar)
B em (yazıyı eğik yapar)
C strike (yazının üstünü çizik gösterir)
D sub (yazıyı alt tarafta gösterir)
E sup (yazıyı üst tarafta gösterir)

11-Tablo genişliğini 200px veren komut hangisidir?

A width="200" (bu şık tablonun genişliğini piksel olarak 200 yapar)
B height="200" (bu şık tablonun yüksekliğini piksel olarak 200 yapar)
C width="200" height="200" (bu şık tablonun yüksekliğini ve genişliğini piksel olarak 200 yapar)
D width="200%" (bu şık tablonun genişliğini piksel cinsinden değil yüzde cinsinden 200 yapar)
E height="200%" (bu şık tablonun yüksekliğini piksel cinsinden değil yüzde cinsinden 200 yapar)

12-Alt alta 13 hücrenin birleştirme komutu aşağıdakilerden hangisidir?

A colspan="3" (bu şık 3 tane sütunu birleştirir)
B rowspan="3" (bu şık alt alta yani satırlar ki 3 adet birleştirir)
C colspan="26" (bu şık 26 tane sütunu birleştirir)
D rowspan="13" (bu şık alt alta yani satırlar ki 13 adet birleştirir)
E colspan="1" (bu şık 1 tane sütunu birleştirir)

13-Yanyana 6 hücrenin birleştirme komutu aşağıdakilerden hangisidir?

A colspan="3" (bu şık 3 tane sütunu birleştirir)
B rowspan="3" (bu şık alt alta yani satırlar ki 3 adet birleştirir)
C colspan="2" (bu şık 2 tane sütunu birleştirir)
D rowspan="4" (bu şık alt alta yani satırlar ki 4 adet birleştirir)

E colspan="6" (bu şık 6 tane sütunu birleştirir)

14-Alt alta 3 hücrenin birleştirme komutu aşağıdakilerden hangisidir?

A colspan="3" (bu şık 3 tane sütunu birleştirir)
B rowspan="3" (bu şık alt alta yani satırlar ki 3 adet birleştirir)
C colspan="2" (bu şık 2 tane sütunu birleştirir)
D rowspan="4" (bu şık alt alta yani satırlar ki 4 adet birleştirir)
E colspan="1" (bu şık 1 tane sütunu birleştirir)


15-Yanyana 3 hücrenin birleştirme komutu aşağıdakilerden hangisidir?

A colspan="3" (bu şık 3 tane sütunu birleştirir)
B rowspan="3"(bu şık alt alta yani satırlar ki 3 adet birleştirir)
C colspan="2" (bu şık 2 tane sütunu birleştirir)
D rowspan="4" (bu şık alt alta yani satırlar ki 4 adet birleştirir)
E colspan="1" (bu şık 1 tane sütunu birleştirir)

16-Beş satır beş sütunluk tabloda kaç adet </td> komutu vardı

A 5
B 10
C 15
D 20
E 25 (25 tanedir.Çünkü tabloda </td> sütünu tanımlayan bitiş etiketi)

17-Yazıyı sola hizalayan komut hangisidir?

A left (bu şık yazıyı sola hizalar)
B right (bu şık yazıyı sağa hizalar)
C center (bu şık yazıyı ortaya hizalar)
D top (bu şık yazıyı üste hizalar)
E bottom (bu şık yazıyı alta hizalar)

18-Yazıyı dikey olarak ortaya hizalayan komut hangisidir?

A left
B middle (Yazıyı dikey olarak ortaya hizalayan komut)
C center
D top
E bottom

19-Yazıyı alta hizalayan komut hangisidir?

A left
B right
C center
D top
E bottom (bu şık yazıyı alta hizalar)

20-Tablonun hücre duvarı ile yazı arasındaki mesafeyi veren formül hangisidir?

A border
B cellpadding (Tablonun hücre duvarı ile yazı arasındaki mesafeyi veren formül)
C cellspacing
D width
E height

21-Yazıyı ortaya hizalayan komut hangisidir?

A left
B right
C center (Yazıyı ortaya hizalayan komut)
D top
E bottom

22-Yazıyı sağa hizalayan komut hangisidir?

A left
B right (Yazıyı sağa hizalayan komut)
C center
D top
E bottom

23-Yazıyı üstü çizgili yapan komut aşağıdakilerden hangisidir?

A strong
B em
C strike (Yazıyı üstü çizgili yapan komut)
D sub
E sup

24-Yazıyı üste yazan komut aşağıdakilerden hangisidir?

A strong
B em
C strike
D sub
E sup (Yazıyı üste yazan komut)

25-Yazıyı alta yazan komut aşağıdakilerden hangisidir?

A strong
B em
C strike
D sub (Yazıyı alta yazan)
E sup
 
- Yönetici düzenlemesi: :
science
Çırak
stafx.h kütüphane dosyası kullanıcı tarafından yazılmış,
o dosya nerde? Ayrıca sizin dediğiniz olmuyor, ilk oyuncu,
için rakam gir diyo, sonra bu program diğer komutlara geçmiyor.
Ben programı yeniden yazayım. Siz dosyanın tamamını bana yollayın.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#include "stdafx.h"
#include <stdio.h>
#include "stdlib.h"
#include "time.h"
#include "conio.h"
#include "math.h"
#include "string.h"

int main (void)
{


char i,j;
int k=0;
int m=0;
char a[4]={0};
char b[4]={0};


printf("birinci oyuncu : lutfen tutacaginiz sayiyi giriniz:\n");

ata:

for (i=0;i<4;i++)
{
scanf("%d",&a);

}

if (a[0]==a[1] || a[0]==a[2] || a[0]==a[3] || a[1]==a[2] || a[1]==a[3] || a[2]==a[3] )
{
printf("HATA\nbasamaklari farkli bir sayi girin:\n");

goto ata;
}


system("CLS");

while (1)
{

k=0;

m=0;

printf("\n2.oyuncu: tahmin edin lutfen:\n");

for (j=0;j<4;j++)
{
scanf("%d",&b[j]);

}

for (i=0;i<4;i++)
{
for (j=0;j<4;j++)
{

if (a==b[j] && i==j)
{
k++;
}

else if (a==b[j] && i!=j)
{
m++;
}

}

}


printf ("+%d -%d",k,m);


if (k==4)
{
printf("tebrikler , bildiniz");

getch();

return 0;

}

}






}

dosyanın tamamı bu 3 gün sonra ancak açıp kontrol edebilirim şu an mümkün değil çünkü .

stdafx.h dosyasını benim programda c++ zaten kendisi ekliyo . visual c++ 6.0 .
yani stdafx.h kütüphanesinin eklenmesiyle ilgili bi sorun olduğunu sanmıyorum

programın nasıl çalıştığını yada çalışamadığını anlatayım biraz:
program başlıyor ve ben 1. oyuncu olarak tuttuğum sayıyı girebiliyorum bunda problem yok ,sadece çok iyi bi algoritma olmadığı için basamak basamak yzıyorum

daha sonra tahmin kısmnda sorun çıkıyo . mesela 1234 tuttum sayı olarak , tahminimde de 5264 tahmin ettim

program burada bana +2 demeli fakat sadece +1 diyo

aynı şekilde -2 veya -3 demesi gereken yerde de sadece -1 diyo

oyunun bitebilmesi için +4 demesi gerek ama tabii algılayamadığı iiçin de oyun da bitemiyo . 1234 tutmuştum tahmine 1234 yazınca yine +1 diyo

problem budur yani... algoritma hatalı oldu ama hangi kısmı anlayamıyorum . kontrol kısmı hatalı ama çözemedim bi türlü
 
- Yönetici düzenlemesi: :
netr0n
Banned
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

dosyanın tamamı bu 3 gün sonra ancak açıp kontrol edebilirim şu an mümkün değil çünkü .

stdafx.h dosyasını benim programda c++ zaten kendisi ekliyo . visual c++ 6.0 .
yani stdafx.h kütüphanesinin eklenmesiyle ilgili bi sorun olduğunu sanmıyorum

programın nasıl çalıştığını yada çalışamadığını anlatayım biraz:
program başlıyor ve ben 1. oyuncu olarak tuttuğum sayıyı girebiliyorum bunda problem yok ,sadece çok iyi bi algoritma olmadığı için basamak basamak yzıyorum

daha sonra tahmin kısmnda sorun çıkıyo . mesela 1234 tuttum sayı olarak , tahminimde de 5264 tahmin ettim

program burada bana +2 demeli fakat sadece +1 diyo

aynı şekilde -2 veya -3 demesi gereken yerde de sadece -1 diyo

oyunun bitebilmesi için +4 demesi gerek ama tabii algılayamadığı iiçin de oyun da bitemiyo . 1234 tutmuştum tahmine 1234 yazınca yine +1 diyo

problem budur yani... algoritma hatalı oldu ama hangi kısmı anlayamıyorum . kontrol kısmı hatalı ama çözemedim bi türlü
Bu yazdığın kod, sana 1 sonucunu veriyorsa öp başına koy bence.. :)
Tekerleksiz araba yapmışsın.. Arabam neden gitmiyor diyorsun :)
Kullandığınız programın işlevselliği hakkında bilgi edininiz..
Çok eksiklikleriniz var.. Birde programcılıkta sanmıyorum,
mantığı ile hareket etmemek lazım.. :)

İnsanlarla, programları ayıran özellik; siz bir tercih yaparsınız..
Programda bu tercihinizi gerçekleştirir.. Sanmıyorum derseniz,
işte böyle hatalar alırsınız.. Neyse konumuza dönelim..

Ben sizin için programı yazdım Sıfırdan.. Gelişmiş bir hali..
Sizin yazdığınız kod, benim yazdığım kod gibi olması gerekiyordu..

Çalışmıyor demeyin sakın :) Çünkü bende sorunsuz çalıştı..
Kod tertemiz, hani sıksam kodları konuşacak.. :)

Örnek:








Görüdüğünüz gibi, sorunsuz çalışıyor.. :)

Aşağıdaki kodu .c uzantılı kaydedip, çalıştırınız..

Kod:
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <time.h>
#include <math.h>


int main ()
{
    int sayici1,sayici2;
    int oyuncu1[4]={0};
    int oyuncu2[4]={0};
    int yaz1=1, yaz2=2, yaz3=3, yaz4=4;
    int saklayici1;
    int saklayici2;
    int gulucuk=1;
    int i=1;
    
    
    printf("**********************************************\n");
    printf("      DORT BASAMAKLI SAYI TAHMIN OYUNU        \n");
    printf("**********************************************\n\n\n");
    
    
    
    printf("BIRINCI OYUNCU LUTFEN 4 BASAMAKLI TUTATACAGINIZ SAYIYI GIRINIZ=======>\n");
    
    
    scanf("%d",&saklayici1);
    

    
   
    system("CLS");
    oyuncu1[0]= (saklayici1)/1000;
    oyuncu1[1]= (saklayici1-1000)/100;
    oyuncu1[2]= (saklayici1-(1000+(100*oyuncu1[1])))/10;
    oyuncu1[3]=(saklayici1-(1000+(100*oyuncu1[1])+(10*oyuncu1[2])))/1;
    
  
    
  
    
     printf("IKINCI OYUNCU LUTFEN 4 BASAMAKLI SAYIYI TAHMIN EDINIZ=======>\n");
     printf("\n\n");
      scanf("%d",&saklayici2);
    
    oyuncu2[0]= (saklayici2)/1000;
    oyuncu2[1]= (saklayici2-1000)/100;
    oyuncu2[2]= (saklayici2-(1000+(100*oyuncu2[1])))/10;
    oyuncu2[3]=(saklayici2-(1000+(100*oyuncu2[1])+(10*oyuncu2[2])))/1;
  
                                
    
if(oyuncu1[0]!=oyuncu2[0] && oyuncu1[1]==oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]==oyuncu2[3]){
printf("\n\n");
printf("-%d +%d +%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf(" BINLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}   
     




if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]==oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]!=oyuncu2[3]){
printf("\n\n");
printf("+%d +%d +%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("BIRLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}


if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]==oyuncu2[1] && oyuncu1[2]!=oyuncu2[2] && oyuncu1[3]!=oyuncu2[3]){
printf("\n\n");
printf("+%d +%d -%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("BIRLER VE ONLAR BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}

if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]!=oyuncu2[1] && oyuncu1[2]!=oyuncu2[2] && oyuncu1[3]!=oyuncu2[3]){
printf("\n\n");
printf("+%d -%d -%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("BIRLER, ONLAR ve YUZLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}

if((oyuncu1[0]!=oyuncu2[0]) && (oyuncu1[1]!=oyuncu2[1]) && (oyuncu1[2]!=oyuncu2[2]) && (oyuncu1[3]!=oyuncu2[3])){
printf("\n\n");                          
printf("-%d -%d -%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("HICBIR BASAMAGI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}

if(oyuncu1[0]!=oyuncu2[0] && oyuncu1[1]!=oyuncu2[1] && oyuncu1[2]!=oyuncu2[2] && oyuncu1[3]==oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("-%d -%d -%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf(" ONLAR,YUZLER VE BINLER  BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}


if(oyuncu1[0]!=oyuncu2[0] && oyuncu1[1]!=oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]==oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("-%d -%d +%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("YUZLER VE BINLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}



if((oyuncu1[0]!=oyuncu2[0]) && (oyuncu1[1]==oyuncu2[1]) && (oyuncu1[2]!=oyuncu2[2]) && (oyuncu1[3]==oyuncu2[3])){
printf("\n\n");                          
printf("-%d +%d -%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf(" BINLER VE ONLAR BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}


if(oyuncu1[0]!=oyuncu2[0] && oyuncu1[1]==oyuncu2[1] && oyuncu1[2]!=oyuncu2[2] && oyuncu1[3]!=oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("-%d +%d -%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf(" BINLER ,ONLAR VE BIRLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}


if(oyuncu1[0]!=oyuncu2[0] && oyuncu1[1]==oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]!=oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("-%d +%d +%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf(" BINLER VE BIRLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}


if(oyuncu1[0]!=oyuncu2[0] && oyuncu1[1]!=oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]!=oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("-%d -%d +%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("YUZLER VE BINLER VE BIRLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}

if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]!=oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]!=oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("+%d -%d +%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("YUZLER VE BIRLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}

if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]!=oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]==oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("+%d -%d +%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("YUZLER  BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}

if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]!=oyuncu2[1] && oyuncu1[2]!=oyuncu2[2] && oyuncu1[3]==oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("+%d -%d -%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("YUZLER VE ONLAR BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}
if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]==oyuncu2[1] && oyuncu1[2]!=oyuncu2[2] && oyuncu1[3]==oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("+%d +%d -%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("ONLAR BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
} 
  


if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]==oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]==oyuncu2[3]){
printf("\n\n");
printf("+%d +%d +%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("%c %c %c %c %c TEBRIKLER BUTUN BASAMAKLARI BILDINIZ! %c %c %c %c %c\n",gulucuk,gulucuk,gulucuk,gulucuk,gulucuk ,gulucuk,gulucuk,gulucuk,gulucuk,gulucuk);
printf("\n\n");
 
            
}


while(1){
         
if(saklayici1!=saklayici2)



  printf("IKINCI OYUNCU LUTFEN 4 BASAMAKLI SAYIYI TAHMIN EDINIZ=======>\n");
     printf("\n\n");
      scanf("%d",&saklayici2);
      
      
    oyuncu2[0]= (saklayici2)/1000;
    oyuncu2[1]= (saklayici2-1000)/100;
    oyuncu2[2]= (saklayici2-(1000+(100*oyuncu2[1])))/10;
    oyuncu2[3]=(saklayici2-(1000+(100*oyuncu2[1])+(10*oyuncu2[2])))/1;
 
    
if(oyuncu1[0]!=oyuncu2[0] && oyuncu1[1]==oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]==oyuncu2[3]){
printf("\n\n");
printf("-%d +%d +%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf(" BINLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}   
     




if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]==oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]!=oyuncu2[3]){
printf("\n\n");
printf("+%d +%d +%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("BIRLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}


if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]==oyuncu2[1] && oyuncu1[2]!=oyuncu2[2] && oyuncu1[3]!=oyuncu2[3]){
printf("\n\n");
printf("+%d +%d -%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("BIRLER VE ONLAR BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}

if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]!=oyuncu2[1] && oyuncu1[2]!=oyuncu2[2] && oyuncu1[3]!=oyuncu2[3]){
printf("\n\n");
printf("+%d -%d -%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("BIRLER, ONLAR ve YUZLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}

if((oyuncu1[0]!=oyuncu2[0]) && (oyuncu1[1]!=oyuncu2[1]) && (oyuncu1[2]!=oyuncu2[2]) && (oyuncu1[3]!=oyuncu2[3])){
printf("\n\n");                          
printf("-%d -%d -%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("HICBIR BASAMAGI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}

if(oyuncu1[0]!=oyuncu2[0] && oyuncu1[1]!=oyuncu2[1] && oyuncu1[2]!=oyuncu2[2] && oyuncu1[3]==oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("-%d -%d -%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf(" ONLAR,YUZLER VE BINLER  BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}


if(oyuncu1[0]!=oyuncu2[0] && oyuncu1[1]!=oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]==oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("-%d -%d +%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("YUZLER VE BINLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}



if((oyuncu1[0]!=oyuncu2[0]) && (oyuncu1[1]==oyuncu2[1]) && (oyuncu1[2]!=oyuncu2[2]) && (oyuncu1[3]==oyuncu2[3])){
printf("\n\n");                          
printf("-%d +%d -%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf(" BINLER VE ONLAR BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}


if(oyuncu1[0]!=oyuncu2[0] && oyuncu1[1]==oyuncu2[1] && oyuncu1[2]!=oyuncu2[2] && oyuncu1[3]!=oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("-%d +%d -%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf(" BINLER ,ONLAR VE BIRLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}


if(oyuncu1[0]!=oyuncu2[0] && oyuncu1[1]==oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]!=oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("-%d +%d +%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf(" BINLER VE BIRLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}


if(oyuncu1[0]!=oyuncu2[0] && oyuncu1[1]!=oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]!=oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("-%d -%d +%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("YUZLER VE BINLER VE BIRLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}

if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]!=oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]!=oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("+%d -%d +%d -%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("YUZLER VE BIRLER BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}

if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]!=oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]==oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("+%d -%d +%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("YUZLER  BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}

if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]!=oyuncu2[1] && oyuncu1[2]!=oyuncu2[2] && oyuncu1[3]==oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("+%d -%d -%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("YUZLER VE ONLAR BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
}
if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]==oyuncu2[1] && oyuncu1[2]!=oyuncu2[2] && oyuncu1[3]==oyuncu2[3]){
printf("\n\n");                          
printf("+%d +%d -%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("ONLAR BASAMAGINI BILEMEDINIZ.LUTFEN TEKRAR DENEYINIZ!\n");
printf("\n\n");
} 



                               
 
if(oyuncu1[0]==oyuncu2[0] && oyuncu1[1]==oyuncu2[1] && oyuncu1[2]==oyuncu2[2] && oyuncu1[3]==oyuncu2[3]){
printf("\n\n");
printf("+%d +%d +%d +%d",yaz1,yaz2,yaz3,yaz4);
printf("\n\n");
printf("%c %c %c %c %c TEBRIKLER BUTUN BASAMAKLARI BILDINIZ! %c %c %c %c %c\n",gulucuk,gulucuk,gulucuk,gulucuk,gulucuk ,gulucuk,gulucuk,gulucuk,gulucuk,gulucuk);
printf("\n\n");
}
 

 
    
}

   system("PAUSE");
 return 0;

}
Bakın, kaç satır kod yazmışım.. Burada amaç size yardımcı olmak..
kesinlikle bilginçlik taslamak değildir. Umarım yardımcı olabilmişimdir..
Diğer yardımcı olamadığım arkadaşlar var ise, kusuruma bakmasınlar,
işlerimin yoğunluğu sebebiyle bu konularla ilgilenemiyorum.. Fırsat buldukça,
bu konuya bakacağım.. Belki C grubu kurarız sizlerle..

Saygılar, sevgiler.. :)
 
science
Çırak
netron ;

teşekkür ederim yardımlarınız için , bahsettiğim oyun tam olarak bu değildi + 3 demesi 3.basamak doğru demek değil, tahmin edilen sayıdaki 3 rakam doğru ve tahmin edildiği basamaklar da doğru demekti .

haliyle oyun bize hangi basamağı bildiğimizi söylememeliydi. hal böyle olunca da if yapısıyla bunu yazmak iyice karmaşıklaşıyor.

ama çok teşekkür ederim yardımlarınız için yine de . o kadar zahmet verdim

sağolun . kolay gelsin
 
pikeas3434
Cool Üye
meslek yüksek okulları
iyi günler ben elektronik bölümü öğrencisiyim sınavsız geçiş ile 2 yıllık hangi bölümleri yazabiliyorum elektronik öğrencisiyim
 
Üst