Özellikle Gila dede ve Sevgili diğer arkadaşlar | Wardom Bilginin Adresi, Forum ve Bilgisayar Güvenliği

Özellikle Gila dede ve Sevgili diğer arkadaşlar

soner__06

Cool Üye
öncelikle herkese mrb. arkadaşm rusyada ve malum gelirken sigara ve votka getirmesini istedim.bununla ilgili bikaç sorum olcak. sigara ve votkayı rusyadaki marketten mı yoksa hava alanında duty free den mi almak karlı. ve votka litrelk satıldıgı için nekadar getirebilioruz votka ve sigarayı. eldemi bagajdamı?
özellikle gila dede dememin sebebi malum çok gezio kendisi ondan dolayı :)
 

Gila

Moruk Moderator
Site Yetkilisi
öncelikle herkese mrb. arkadaşm rusyada ve malum gelirken sigara ve votka getirmesini istedim.bununla ilgili bikaç sorum olcak. sigara ve votkayı rusyadaki marketten mı yoksa hava alanında duty free den mi almak karlı. ve votka litrelk satıldıgı için nekadar getirebilioruz votka ve sigarayı. eldemi bagajdamı?
özellikle gila dede dememin sebebi malum çok gezio kendisi ondan dolayı :)
Sana şu kadarını söyleyeyim.

Endonezya'daki arkadaşlarım, buradan parfüm isterler.

Endonezya - Singapur arası sadece 75 dk ve Singapur'da her şey çok çok ucuz.

Buna rağmen, İstanbul hava alanından almamı tercih ederlerdi.

Vodkayı sevmem ama alacaksan, tabi ki kendi memleketinden almalısın.

Sigarayı ittiret. Her yerde var.
 

baranbarlas

Forum Kalfası
Sana şu kadarını söyleyeyim.

Endonezya'daki arkadaşlarım, buradan parfüm isterler.

Endonezya - Singapur arası sadece 75 dk ve Singapur'da her şey çok çok ucuz.

Buna rağmen, İstanbul hava alanından almamı tercih ederlerdi.

Vodkayı sevmem ama alacaksan, tabi ki kendi memleketinden almalısın.

Sigarayı ittiret. Her yerde var.

ya dede bu kadar gezecek zamani nereden buluyon bi anlasak :dots:
 

soner__06

Cool Üye
Sana şu kadarını söyleyeyim.

Endonezya'daki arkadaşlarım, buradan parfüm isterler.

Endonezya - Singapur arası sadece 75 dk ve Singapur'da her şey çok çok ucuz.

Buna rağmen, İstanbul hava alanından almamı tercih ederlerdi.

Vodkayı sevmem ama alacaksan, tabi ki kendi memleketinden almalısın.

Sigarayı ittiret. Her yerde var.

peki gila kaç şişe getirebilioz bi bilgin falan varmı
 

Insanity

Forum Ustası
Bana göre Hava Limanından almak karlı bir iş değil.
Çünkü her zaman hava limanlarında otobüs terminallerinde her şey pahalı olur.
Şehir merkezinden bir marketten alması daha doğru olur.

Rus Vodkası çok ayrı bir şey ;)
 
Üst