SORULARINIZ - SORUNLARINIZ.. Sorun söyleyelim - İsteyin verelim

  1. NilüfeR06

    NilüfeR06 Çırak

    Katılım:
    7 Şubat 2012
    Mesaj:
    3
    Beğeni:
    0
    Kimseye laf atmak haddime düşmez diye başlamışsın ama laf atmışsın. Tavsiyelerine kulak verenler olacaktır. Onura dokunacak bir durum yok aslında. Netteyiz, eğer birileri bir site kurup nete açılmışsa, artık topluma mal olmuş demektir. Kimsenin kimseyi kovma hakkı olmamalıdır.



    Meğer aynı ifadeleri farklı konularda yazmışız, yeni gördüm demek ki ben erkek olarak da en az siz erkekler kadar iyiymişim :p
     
    #2661
  2. Numune19

    Numune19 Banned

    Katılım:
    12 Aralık 2009
    Mesaj:
    8,202
    Beğeni:
    0
    Dedem saat 3 de istanbulda hayat durduysa benim suçum ne :p

    Taksim bile sinek avlıyordu , oldum olalı haz etmedim şu taksimden oraya bile gittik yani :p

    Ripway tarzı siteye gelince :

    http://www.multimania.co.uk/signup/


    Kardeşim senin mantıgında bi yanlış yok ama neden çalışmadı trojanın onu çözemedim .

    Bizim wardom içindeki anlatımlar ve verilen j.exploitlere bir bak istersen .

    Exe de ve linkinde sorun olmadıgına göre senin dedigine göre sorun kullandıgın java exploittedir .

    Bak yakup zamanındaki çizik attıgın insan sana yardım ediyor şu an ;) Unuttum sanma :p Ben hiçbişeyi unutmam :sleeping:

    Dedem kusra bakma konuna tecavüz ettik ama ...
     
    #2662
  3. Gila

    Gila Moruk Moderator

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesaj:
    61,283
    Beğeni:
    5,409
    mümkün olduğunca siyasi sorulara cevap vermiyorum :)
     
    #2663
  4. AdrenaLiN_

    AdrenaLiN_ Forum Ustası

    Katılım:
    8 Mart 2005
    Mesaj:
    18,095
    Beğeni:
    209
    yok laf atmadım laf atacak olsam açık açık söylerim kimseden çekinmem :)

    şimdi sana direk söylüyorum.boş bir işle uğraşıyosun, hiç gereği yok

    bu tür şeyler insanı rahatlatır gibi görünür ama yazılanları izleyenlere reklam olursun

    bu clone üyelikler seni kurtarmayacak yada yazdıkların tam tersine suçlu gösterecek ( neden banlandığını bilmiyorum bu arada )

    suçlu yada suçsuz banlanman bir şey değiştirmez. bu işler üst yönetimden pm ile çözülür

    ben seni eleştirmiyorum sadece tavsiye ediyorum bir abi yada kardeş tavsiyesi bunlara gerek yok
     
    #2664
  5. DrMna

    DrMna Çırak

    Katılım:
    6 Şubat 2012
    Mesaj:
    12
    Beğeni:
    0
    Ya bana fake hesap lazım :( bi yardımcı olun gözünüzü seveyim :(
     
    #2665
  6. Gila

    Gila Moruk Moderator

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesaj:
    61,283
    Beğeni:
    5,409
    Teşekkürler. Üyelik yaptım, inceliyorum :)



    Bütün tecavüzcülerim senin gibi olsun Oktay :)

    Biz ne tecavüzcüler biliyoruz.

    Adam küfür kafir en az 5 tane konumu, üstelik bana kapattırmış.

    Sırf adamın vıdı vıdısından sıyırmak için kendi konumu kapatmışım :)


    bir süre sonra konu açmaya başlamış, yazdığımız iki satır geyiği şikayet ediyor

    üstelik te beni bana şikayet ediyor :D
     
    #2666
  7. By.DexteR

    By.DexteR Çırak

    Katılım:
    6 Şubat 2010
    Mesaj:
    25
    Beğeni:
    0
    Gila.

    warloggerda resmi hazırladım msn üzerinden gönderidigimde antivirüsü etkinleştirin falan diyor onun yerine resmi upload etsek veya faceye yüklesek adam resmi indirse calısırmı yine ?
     
    #2667
  8. Gila

    Gila Moruk Moderator

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesaj:
    61,283
    Beğeni:
    5,409
    face de mümkünü yok.

    bir fake üyeliğimle face de trojenin linkini verdim, iki hafta sonra üyeliği sildiler :)
     
    #2668
  9. Joker

    Joker Forum Ustası

    Katılım:
    6 Haziran 2005
    Mesaj:
    7,631
    Beğeni:
    6
  10. Pederistan

    Pederistan Çırak

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesaj:
    1
    Beğeni:
    0
    Dede hayırlı akşamlar. Yardım ederim dedin geldik. Öncelikle konu malumunuz warlogger. İcon yapması olsun resimle birleştirmesi olsun hatta messengerdan önce resmi yollayıp sonra exeyi üzerine kaydedip karşıya göndermesine kadar hallettik. Lakin sorun şu ki exe dosyası olmasından kaynaklı olacaktırki messenger üzerinden gönderirken dosyanın güvenilir olmayacağına dair bir uyarı alıyor karşı taraf ki bu serverı yemesine engel olan ilk unsur. Hadi diyelim kurbanımız biraz saf exeyide yuttu güvenlik falan demedi Allah ne verdiyse indirdi bu kurban indirdiği resim görünümlü exemize (serverimize) çift clickle açma çabasına giriştiğinde yine exe olmasından kaynaklı olacaktır ki çalıştır butonuyla karşılaştı. Tüm bu engelleri aşmama yardımcı olursanız size verebileceğim tek karşılık teşekkür ve hayır dua olabilir :) İlgi için şimdiden sağolun..
     
    #2670
  11. farego

    farego Forum Ustası

    Katılım:
    18 Ağustos 2006
    Mesaj:
    9,133
    Beğeni:
    0
    Warlogger da güncelleme yapıp cıktı.exe yi gönderdim ama hala log gelmedi :/
    Acaba güncelleme işe yaramıyor mu..

    Halbuki kaydet dedim.
    Linkide hotmail'den aldım yapıştırdım..

    Ama olmadı loglar gelmedi.. :/
     
    #2671
  12. Gila

    Gila Moruk Moderator

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesaj:
    61,283
    Beğeni:
    5,409
    1- exe dosyanızı mail ile yollayın. yine engel çıkacaktır ancak bilgisayarınıza msn sky driver yükleyin ve dosyayı sky driver ile upload edip yollayın. Paşa paşa yolu bulup gidecektir ;)

    2- Başka başka yollarla yedirin. Önce karşı taraf ile irtibata geçin. Dostluk ve samimiyet kurun. Karşı tarafın ilgi alanlarını bulun. Bu ilgi alanlarıyla ilgili güvenilirliğinizi arttırmak için önce üç beş tane adam gibi dosya yollayın. Daha sonra adam gibi dosyaların arasına bunu da koyup yollayın.

    Yollarken video formatında yollamayı deneyin. Yani icon değiştirin. İcon değiştirmek konusunda reshacker dan yardım isteyin ;)

    3- Hayır dua, beddua ve bilumum dua işlerine bizim hacı abi bakar. Ondan izin almadan dua da etmeyin, beddua da.

    Fena bozulur :p




    Ben warlogger ile uzun zamandır ilgilenmiyorum. Dolayısıyla yeni değişiklikleri de bilmiyorum.

    Karşı tarafın, gönderdiğiniz server ı açıp açmadığını bilmiyorsunuz. Yani açmadıysa log gelmez.

    Loglar geliyormu meselesine gelince......

    Kendime bir trojen yerleştirdim, siliyorumm siliyorum gitmiyor minako :D

    Bilmem aydınlatıcı olabildimmi :D
     
    #2672
  13. by_zamansiz

    by_zamansiz Cool Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2011
    Mesaj:
    161
    Beğeni:
    0
    dede ne yapıon bea off

    sıkıldım ben ne zaman bitecek bu sinir stress baş ağrısı.

    gece herkes uyuduğunu için biraz da sen,n kafanı şişirsem nasıl olur.

    gerçi seninle pek geçinemeyiz ama olsun. ben gene de sorayım :)
     
    #2673
  14. Gila

    Gila Moruk Moderator

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesaj:
    61,283
    Beğeni:
    5,409

    Benimle geçinemeyen kendisiyle de geçinemez.

    Kendisiyle geçinemeyenin siniri stresi bitmez :)
     
    #2674
  15. by_zamansiz

    by_zamansiz Cool Üye

    Katılım:
    22 Eylül 2011
    Mesaj:
    161
    Beğeni:
    0
    yok be dede kendimle aram çok iyidir be orada bi yanlışın var işte :)
     
    #2675
  16. RapCrown

    RapCrown Forum Ustası

    Katılım:
    26 Ağustos 2006
    Mesaj:
    4,201
    Beğeni:
    1
    dede, self-introduction yazarken zayıf yönlerimi nasıl kaliteli ve ustalıkla yazabilirim?
     
    #2676
  17. Gila

    Gila Moruk Moderator

    Katılım:
    23 Şubat 2008
    Mesaj:
    61,283
    Beğeni:
    5,409
    İnsanlar, zayıf yönlerini tam zıttı davranışlarla örtmeye çalışırlar.

    Senin zayıf yönün nedir bilmem, bu yüzden yardımcı olamayacağım.

    Gerçekten de zayıf yönlerini yazarsan, bizde çare tükenmez ;)
     
    #2677
  18. necdet35

    necdet35 Co-Admin

    Katılım:
    22 Haziran 2006
    Mesaj:
    65,116
    Beğeni:
    6,066
    Sonunda tatsızlık çıkmaz umarım bu güzel sohbetin ;)
     
    #2678
  19. necdet35

    necdet35 Co-Admin

    Katılım:
    22 Haziran 2006
    Mesaj:
    65,116
    Beğeni:
    6,066
    Bir daha uyarmayacağım son uyarı bu ;)
     
    #2679
  20. Numune19

    Numune19 Banned

    Katılım:
    12 Aralık 2009
    Mesaj:
    8,202
    Beğeni:
    0
    dede matematikdeki 1+1 neyi temsin eder ?
     
    #2680
Yükleniyor...